Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Moderátor: Moderators General
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Mám jeden problém a to že při jízdě v tomto počasí,nebo spíš po zastavení motoru,když je takovéhle teplo,nebo když je víc než 10 nad nulou,trvá dost dlouho než motor chytne,je ulitý.Vyndal jsem vzduchový filtr a koukal jsem co se v karburátoru děje a zjistil jsem že po chvíli po jehle akcelerační pumpičky teče bezín který nakape do komory na klapku a tím je to ulité.Nevíte někdo jak tomu zabránit nebo proč to ten karburátor dělá.Je mi jasné že je něco špatně ale nevím co.Díky za pomoc.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No to skoro vypada, ze je derava nebo jinak spatna membrana akceleracni pumpicky. Bych tak videl. Takze - vymenit. Po prenytovani stredoveho koliku udajne sedi mambranka z Favorita.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
přeplavování
Tak jsem vyměnil membránu opravdu po přenýtování pasuje Škodovácká a problém zůstal nemáte někdo na prodej Webera 2 komory a typ DRT 200/20
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz me napada jen netesnici O krouzek na ty jehle akceleracni pumpicky, pres ktery to sakne, kdyz nema. A nebo spatny tesneni vicka karburatoru, ale nevim, nevim...spis to prvni bych jeste zkusil.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Přeplavování karburátoru
To těsnění ,tedy tem O kroužek,bylo to první co jsem vyměnil,Těsnění pod karburátorem je nové a podle jeho otlaku soudím že sedí i víko všude stejně a není křivé.Tak už fakt nevím, co s tím.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Mám s karburátorem asi pořád stejný problém.Motor se přeplavuje i když nejvíce je to znát když jedu víc jak 15km někde zastavím,vypnu motor,nechám auto stát víc jak 5minut,chci nastartovat a trvá to dost dlouho,pak po nastartování z výfuku vyběhne černý dým musím chvíli držet motor ve vyšších otáčkách,jinak hned chcípne.Taky mi docela dost stoupla spotřeba,jezdím za víc jak 11 litrů,v létě na emisích byl docela problém,měl jsem dost vysoké hodnoty jak HC tak CO a navíc mám problém seřídit volnoběh,je sice pravidelný,ale na 1100 otáčkách,i když uplně vyšroubuji šroub na volnoběh,myslel jsem že visí druhá klapka,ale ta je v pořádku a i chodí poměrně z lehka.Karburátor je osazený přesně podle tabulky,veškerá těsnění jsou nová,mám nové svíčky i vzduchový filtr.Co mám kde ještě hledat?Díky za rady.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Nemá to nič spoločné s karburátorom ako takým, je to bežný problém prepĺňaných Cléonov
Motor, zvody aj turbo sa počas jazdy nažhavia, pri odstavení auta dochádza k fyzikálnemu javu "teplo stúpa nahor" a žiara z nahriatych výfukových zvodov nadmerne zahrieva sacie potrubie aj samotný karburátor. Benzín ktorý je vnútri karburátora aj sacieho potrubia sa čiastočne zmení na plyn a stáva sa ťažko zápalným. Predpokladám, že po úplnom vychladnutí motora, výfuku aj karburátora ide auto normálne naštartovať. (tak ako každému z nás).
Súdruhovia z Francúzka to skúšali riešiť 16 divom sveta - chladič karburátora ktorý daný problém riešil iba z časti. Naozaj funkčné riešenie dostala až R5 GT Turbo Phase 2 keď dovybavili chladič karburátora ešte jednou hadičkou a pomocou elektromagnetického ventilu priviedli čerstvý vzduch až k saniu motora a karburátoru.
Okrem továrenského riešenia ktoré nieje najlacnejšie a časom navyše netesné je dobré obaliť výfukové zvody aj časť výfuku čo spadá pod samosprávu motorového priestoru termo páskou aby to teplo neunikalo tam kde netreba.
Motor, zvody aj turbo sa počas jazdy nažhavia, pri odstavení auta dochádza k fyzikálnemu javu "teplo stúpa nahor" a žiara z nahriatych výfukových zvodov nadmerne zahrieva sacie potrubie aj samotný karburátor. Benzín ktorý je vnútri karburátora aj sacieho potrubia sa čiastočne zmení na plyn a stáva sa ťažko zápalným. Predpokladám, že po úplnom vychladnutí motora, výfuku aj karburátora ide auto normálne naštartovať. (tak ako každému z nás).
Súdruhovia z Francúzka to skúšali riešiť 16 divom sveta - chladič karburátora ktorý daný problém riešil iba z časti. Naozaj funkčné riešenie dostala až R5 GT Turbo Phase 2 keď dovybavili chladič karburátora ešte jednou hadičkou a pomocou elektromagnetického ventilu priviedli čerstvý vzduch až k saniu motora a karburátoru.
Okrem továrenského riešenia ktoré nieje najlacnejšie a časom navyše netesné je dobré obaliť výfukové zvody aj časť výfuku čo spadá pod samosprávu motorového priestoru termo páskou aby to teplo neunikalo tam kde netreba.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Tak jsem koumal a koumal a přišel jsem na to že jsem vyměnil vše co se vyměnit dá snížil jsem hladinu a dělá mi to toto.Najedu 15 km,zastavím vyndám vzduchový filtr a za 6 minut mi naplno začne přes akcelerační pumpičku stříkat benzím,ale je ho tolik,že to ani při sešlápnutí plynu tolik benzínu nedá.A ted babo rad co s tím už jsem v koncích.Nemáte někdo na prodej karburátor weber .
Re: Přeplavování karburátoru při teplém motoru
tedka se trápím s karburací u motorky. principiálně můžeš mít stejnou závadu. jehla na plováku která otevírá přívod paliva do plovákové komory chodí v mosazném pouzdře. To pouzdro je zasazené do těla karburátoru a těsní jej gumička. Mě ta gumička již netěsnila a mohl jsem plovákem nastavovat hladinu jak chtěl a při provozu to stejně teklo okolo gumičky a špatně těsnící jehlou plováku. Skus se na to juknout. Já koupil jehlu i s pozdrem novou a posunul se dál.
scenic dci, 02,con quest, nějaký pytle,digiklima,esp,předehřev vody, atd.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Jenže to by mi museli dělat všechny karburátory,už jsem použil 3.Spíš to vypadá na jinou zradu,myslím že by to mohl být zpětný odtok benzínu do nádrže ,nebo něco podobného.Je pravda,že v poslední době je v autě za jízdy s otevřeným oknem dost cítit benzín,ale nikde není vidět, že by to odkudkoliv teklo.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Hele a nemas spatne zapojeny hadicky na palivovym cerpadle?
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přeplavování karburátoru při teplém motoru
Opravdu špatně zapojené nejsou,už z toho důvodu,že hadička na zpátečku má menší průměr,nejde to dát obráceně.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů