kontrolka ventilátoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

kontrolka ventilátoru

Příspěvek od KykolkaK » sob zář 20, 2008 12:37

Ahoj, chci se zeptat kde najdu drátek od čidla KONTROLKY ventilátoru chlazení???Renault 11 1.4 50 kw díky nesvíti mi a nemůžu přijít na to který drátek to je

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » sob zář 20, 2008 13:31

Uprimne receno co to je "CIDLO KONTROLKY VENTILATORU CHLAZENI" :?:

Na pristrojovce mas teplomer ( :!: pokud mas palubku s otackomerem tak v tom znaku teplomeru i je zarovka, ktera pri prehrati sviti cervene - u palubky bez otackomeru ten znak nesviti, u palubky bez teplomeru sviti jen ten znak :!: ) a ten ma cidlo na vodni pumpe.
A pak je v R11 v pravem sloupci kontrolek takova zluta kontrolka s vetrackem v nejake nadobce a to je kontrolka na hladinu chladici kapaliny v nadobce. Aby svitila :idea: , musi byt cidlo na ty nadobce.


Pod touto kontrolkou je jedna podobna, ta zase sviti, kdyz mas malo vody v ostriku (opet pokud nadobka na ostrik obsahuje cidlo)

Zajimavejsi v tomto sloupci je ta uplne nahore: ta sviti, pokud mas malou tloustku brzdoveho oblozeni vpredu. Ovsem pouze za predpokladu, ze mas desticky obsahujici zataveny dratek a ten dratek je pripojeny k tomu, co leze z podbehu u kola (zpravidla ze stajny diry jako brzdova trubicka).
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

.

Příspěvek od KykolkaK » sob zář 20, 2008 14:12

já tam žádnej otáčkoměr nemám a nemám tam ani teploměr je tam akorát kontrolka sygnalizující přehřátí motoru a po boku je kontrolka sygnalizující spuštění ventilátoru například při stání v koloně !!!

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » sob zář 20, 2008 15:02

Jasne, takze v miste, kde je na obrazku teplomer tak tam mas jenom ten znak teplomeru a rucka tam neni.

Myslis tu kontrolku na kterou na obrazku ukazuje sipka?

Obrázek

Tak ta je na hladinu kapaliny v nadobce chlazeni.

Pokud myslis jinou kontrolku, tak ji vyfot a hod sem.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob zář 20, 2008 16:08

R11 píše: Myslis tu kontrolku na kterou na obrazku ukazuje sipka?
Tak ta je na hladinu kapaliny v nadobce chlazeni.
..a ještě je zapojená v málokterým autě. Bylo to jen v top-výbavě a navíc to čidlo je tak poruchový, že funguje málokterý z toho mála, který bylo namontovaný :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

.

Příspěvek od KykolkaK » sob zář 20, 2008 18:09

jo přesně to je ona. ještě před pár dny mi svítila když se sepnul ventilátor tak nevím

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob zář 20, 2008 23:26

Pravděpodobně skrat v elektrorozvodech, skontroluj jestli máš v nádobce chladíci kapaliny obyčejnou zátku nebo k ní vedou kabely. Když k ní vedou kabely tak je ten mechanizmus pokazenej, když ne tak máš někde zlepený kabely.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned zář 21, 2008 00:50

Anarki píše:Pravděpodobně skrat v elektrorozvodech, skontroluj jestli máš v nádobce chladíci kapaliny obyčejnou zátku nebo k ní vedou kabely. Když k ní vedou kabely tak je ten mechanizmus pokazenej, když ne tak máš někde zlepený kabely.
A nebo predchozimu majiteli prestala fungovat tak, jak ma a tak milou kontrolku napojil na vetrak aby mu ukazovala kdyz se zapne. A proto to Kykolkovi svitilo, kdyz se zapnul vetrak. V tu chvili bych mozna hledal problem v praskly zarovce v pristrojovce...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned zář 21, 2008 14:55

Jinak dobrý nápad, napojit to na ventilátor :D
Zvláště pro majitele GTE a GTT modelů které v letě topí. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned zář 21, 2008 15:47

No ja mit auto bez teplomeru tak to asi udelam taky. Protoze ta kontrolka na prehrati hooodne casto svitila az kdyz sla z motoru para... :)
Nekteri majitele prvnich R21 by mohli vypravet.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

.

Příspěvek od KykolkaK » ned zář 21, 2008 20:03

ALE JÁ MÁM TED TAKOVEJ PROBLÉ,M MĚ TA KONTROLKA PŘEHŘÁTÍ MOTORU SVÍTÍ NEUSTÁLE CO SE OHŘEJE MOTOR . JINAK VENTILÁTOR SE SPOUŠTÍ. KDYŽ CHVÍLI JEDU TAK ZAČNE BLIKAT ALE NAKONEC SE ZASE ROZSVÍTÍ. UŽ JSEM MĚNIL TERMOSTAT, KONTROLOVAL HADICE ALE NEVÍM CO MÁM DĚLAT . MENŮŽE BÝT ZANEŠENÝ CHLADIČ???

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned zář 21, 2008 20:54

Chladič může být ucpaný, bohužel to není jediná varianta, v úvahu taky přichází ucpaný radiátor topení nebo málo účinná vodní pumpa.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » pon zář 22, 2008 22:43

chlapci mám kontrolní dotaz 1721cm3 R9 weber 32drtm
teplota se mi nedostane na poslední čarku ale je asi 3mm pod ní větrák normálně spíná nemáte někdo ánung??
mimochodem mám zapojený vodní okruh do destičky pod karbecem ale to si myslim nemůže mít vliv

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti