cukání
Moderátor: Moderators General
cukání
ahoj
potřeboval bych vaši radu
r9 1,7 txe karburátor
při 3,4,5 rychlostním stupni začne u 3 cukat při cca 4500
na 4 při 3500 a při 5 při3000 otáčkách a víc nejede musím zpomalit zvláště do kopce se to projeví o nějakou tu otáčku dříve
palec,víčko ,kabely,svíčky snímač otáček,benzínové čerpadlo -vše nové
když začne cukat dám plnej knedlík cuká a zpomaluje-cuká dost brutálně-když zmáčknu spojku de do 7000 otáček naprosto v poho
fakt nevim poraďte
potřeboval bych vaši radu
r9 1,7 txe karburátor
při 3,4,5 rychlostním stupni začne u 3 cukat při cca 4500
na 4 při 3500 a při 5 při3000 otáčkách a víc nejede musím zpomalit zvláště do kopce se to projeví o nějakou tu otáčku dříve
palec,víčko ,kabely,svíčky snímač otáček,benzínové čerpadlo -vše nové
když začne cukat dám plnej knedlík cuká a zpomaluje-cuká dost brutálně-když zmáčknu spojku de do 7000 otáček naprosto v poho
fakt nevim poraďte
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ani omylem.
Motor nemá sílu táhnout.
A je to opravdu karburátor nebo jednobodovej vstřik
Nějak mi nejde dohromady palivový čerpadlo, karburátor a motor 1,7
Resp. není v palivové cestě regulátor tlaku paliva
Jestli jo tak je to horký adept na výměnu
Spolu s tím vstřikem.
Motor nemá sílu táhnout.
A je to opravdu karburátor nebo jednobodovej vstřik
Nějak mi nejde dohromady palivový čerpadlo, karburátor a motor 1,7
Resp. není v palivové cestě regulátor tlaku paliva
Jestli jo tak je to horký adept na výměnu
Spolu s tím vstřikem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je to 100% dvojitej Weber, palivova pumpa mechanicka je nova, motor fakt 1,7...Anarki píše:Ani omylem.
Motor nemá sílu táhnout.
A je to opravdu karburátor nebo jednobodovej vstřik
Nějak mi nejde dohromady palivový čerpadlo, karburátor a motor 1,7
Resp. není v palivové cestě regulátor tlaku paliva
Jestli jo tak je to horký adept na výměnu
Spolu s tím vstřikem.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je horší
Ostává už jen porouchaný karbec.
Někde uniká podtlak, když ho točíš naprázdno a jede tak při zátěži se stoupajícimi otáčkami to někde pouští.
Skontroluj pečlivě všechny hadičky (klidně jednu stranu odpoj a zkus je zohnout do pravýho uhlu jestli nemá praskliny) když nic tak zkus sehnat jinej karbec.
Ostává už jen porouchaný karbec.
Někde uniká podtlak, když ho točíš naprázdno a jede tak při zátěži se stoupajícimi otáčkami to někde pouští.
Skontroluj pečlivě všechny hadičky (klidně jednu stranu odpoj a zkus je zohnout do pravýho uhlu jestli nemá praskliny) když nic tak zkus sehnat jinej karbec.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A co sis to prohlížel pod kapotou bílý 11ky u mě doma ráno před 20.srazem, hmm?Anarki píše: Nějak mi nejde dohromady palivový čerpadlo, karburátor a motor 1,7
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
No počkej ale to byl přece jednobodový vstřik.
Stejně takový jako má Robert v Baccaře.
Žádny karburátor jsem tam neviděl
Akorát jsme koukali na průtokoměr, já říkal že má tři přípojky, (dvě benzín jedna vzduch) a ty jsi říkal že má čtyři. Už jsi ho vyndal
Stejně takový jako má Robert v Baccaře.
Žádny karburátor jsem tam neviděl
Akorát jsme koukali na průtokoměr, já říkal že má tři přípojky, (dvě benzín jedna vzduch) a ty jsi říkal že má čtyři. Už jsi ho vyndal
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- alcapone
- Člen RCČR
- Příspěvky: 241
- Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
- Bydliště: Hlinné
- Kontaktovat uživatele:
Už to máme sundané, motor zvlášť, převodovka zvlášť. A je to karburátor. Pár dílů z toho ještě zbylo. Veškerá kabeláš zvlášť. Pár dílů jsem si nechal na svoji. Jinak to byl starší model. Chceme s Honzou narvat počítač z téhle 1.7 do mé 1.4, ale to dopadne asi špatně. Krom toho s tím bude hromada práce. To se radši smířím s tím, že to bude i nadále bez počítače, ale určitě dám jinou rychlostní skříň, tahle je krátká.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ještě že aspoň ten průtokoměr si pamatuješ Nad ním je palivová pumpa, na fotce je trochu vidět (mezi tím filtříkem a hlavou)
Příště si přivezeš zápisník a budeš si dělat poznámky
Příště si přivezeš zápisník a budeš si dělat poznámky
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů