cukání

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

cukání

Příspěvek od maslom » pon srp 25, 2008 08:16

ahoj
potřeboval bych vaši radu
r9 1,7 txe karburátor
při 3,4,5 rychlostním stupni začne u 3 cukat při cca 4500
na 4 při 3500 a při 5 při3000 otáčkách a víc nejede musím zpomalit zvláště do kopce se to projeví o nějakou tu otáčku dříve
palec,víčko ,kabely,svíčky snímač otáček,benzínové čerpadlo -vše nové

když začne cukat dám plnej knedlík cuká a zpomaluje-cuká dost brutálně-když zmáčknu spojku de do 7000 otáček naprosto v poho


fakt nevim poraďte

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon srp 25, 2008 08:59

A co takhle převodovka?
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon srp 25, 2008 11:04

Ani omylem.
Motor nemá sílu táhnout.

A je to opravdu karburátor nebo jednobodovej vstřik :?:

Nějak mi nejde dohromady palivový čerpadlo, karburátor a motor 1,7

Resp. není v palivové cestě regulátor tlaku paliva :?:
Jestli jo tak je to horký adept na výměnu :)
Spolu s tím vstřikem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon srp 25, 2008 11:39

Anarki píše:Ani omylem.
Motor nemá sílu táhnout.

A je to opravdu karburátor nebo jednobodovej vstřik :?:

Nějak mi nejde dohromady palivový čerpadlo, karburátor a motor 1,7

Resp. není v palivové cestě regulátor tlaku paliva :?:
Jestli jo tak je to horký adept na výměnu :)
Spolu s tím vstřikem.
Je to 100% dvojitej Weber, palivova pumpa mechanicka je nova, motor fakt 1,7...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon srp 25, 2008 12:47

Tak to je horší :?
Ostává už jen porouchaný karbec.

Někde uniká podtlak, když ho točíš naprázdno a jede tak při zátěži se stoupajícimi otáčkami to někde pouští.
Skontroluj pečlivě všechny hadičky (klidně jednu stranu odpoj a zkus je zohnout do pravýho uhlu jestli nemá praskliny) když nic tak zkus sehnat jinej karbec.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » úte srp 26, 2008 10:51

potřeboval bych vědět osazení membrány pod táhlem plynu-na co je a jaká a kde má bejt pružina
membrána má kovovou osičku a ta tlačí na kuličku která pouští benzín z plovákové komory

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob srp 30, 2008 07:48

Anarki píše: Nějak mi nejde dohromady palivový čerpadlo, karburátor a motor 1,7
A co sis to prohlížel pod kapotou bílý 11ky u mě doma ráno před 20.srazem, hmm? :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob srp 30, 2008 10:18

No počkej ale to byl přece jednobodový vstřik. :idea:
Stejně takový jako má Robert v Baccaře. :arrow:

Žádny karburátor jsem tam neviděl :D

Akorát jsme koukali na průtokoměr, já říkal že má tři přípojky, (dvě benzín jedna vzduch) a ty jsi říkal že má čtyři. Už jsi ho vyndal :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
alcapone
Člen RCČR
Příspěvky: 241
Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
Bydliště: Hlinné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alcapone » sob srp 30, 2008 10:46

Už to máme sundané, motor zvlášť, převodovka zvlášť. A je to karburátor. Pár dílů z toho ještě zbylo. Veškerá kabeláš zvlášť. Pár dílů jsem si nechal na svoji. Jinak to byl starší model. Chceme s Honzou narvat počítač z téhle 1.7 do mé 1.4, ale to dopadne asi špatně. Krom toho s tím bude hromada práce. To se radši smířím s tím, že to bude i nadále bez počítače, ale určitě dám jinou rychlostní skříň, tahle je krátká.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob srp 30, 2008 15:15

Ještě že aspoň ten průtokoměr si pamatuješ :D Nad ním je palivová pumpa, na fotce je trochu vidět (mezi tím filtříkem a hlavou)
Obrázek
Příště si přivezeš zápisník a budeš si dělat poznámky :P :allesgut:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů