Převodovka R11Turbo
Moderátor: Moderators General
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka R11Turbo
Jen tak orientačně se ptám jaké převodovky se dají posadit na R11 Turbo?(bez výměny poloos atd.) Teď tam mam alespoň podle štítku JB3 002. Ale už při jízdě od kupce se mi ta převodovka zdála strašně krátká. Je nějaká JB3 delší nebo to nemusím použít JB3?
Zatím to neni aktuální, ale až jí tam dám a rozsype se, tak bych chtěl vědět jakou mám shánět.
Zatím to neni aktuální, ale až jí tam dám a rozsype se, tak bych chtěl vědět jakou mám shánět.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Moc možností na výběr není. K turbomotoru se dávala výhradně převodovky s elektronickým náhonem tachometru (zřejmě kvůli nedostatku místa pro bowden).
R9/R11 Turbo JB3 002, 011 a 036, všechny mají identické zpřevodování, stálý převod v dierenciálu 4.067
R5 GTturbo JB3 009, 014 a 032, všechny mají identické zpřevodování i s převodovkama v R9/11T, stálý převod v dierenciálu 3.733
Pak jsou tu ještě 2 převodovky z R11 s motorem F2N, kde byly taky i převodovky s elektronickým náhonem - JB3 003 a 012.
R9/R11 Turbo JB3 002, 011 a 036, všechny mají identické zpřevodování, stálý převod v dierenciálu 4.067
R5 GTturbo JB3 009, 014 a 032, všechny mají identické zpřevodování i s převodovkama v R9/11T, stálý převod v dierenciálu 3.733
Pak jsou tu ještě 2 převodovky z R11 s motorem F2N, kde byly taky i převodovky s elektronickým náhonem - JB3 003 a 012.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jj má š pravdu, já vím že ho koupil za takhle málo, ale co naděláš. Chtěl jsem zender tak jsem za to musel zaplatit. A bylo to 26tis.
Auto není zas tak ve špatném stavu. Jen je předek vyrezlej ale to jsem věděl a v motoru klepe, to bude od toho jak s tím ten XXXXXXX lítal, protože byly uplně spálené gumy.
Jinak ted mam vyndanej motor a za týden to půjde na vyvaření a potom asi celolak. Chci z toho udělat stříbrňáka.
Ale bude to asi ještě nějakej měsíc trvat.
Auto není zas tak ve špatném stavu. Jen je předek vyrezlej ale to jsem věděl a v motoru klepe, to bude od toho jak s tím ten XXXXXXX lítal, protože byly uplně spálené gumy.
Jinak ted mam vyndanej motor a za týden to půjde na vyvaření a potom asi celolak. Chci z toho udělat stříbrňáka.
Ale bude to asi ještě nějakej měsíc trvat.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Originální číslo je 620 - stříbrnošedá. U starších je na malý samolepce s kosočtvercem někde na předním podběhu, u novějších na oválným hliníkovým štítku na posledním řádku a některý 11ky to mají oboje:-)
Ale není těch pěkných stříbrných aut dost? Já bych to asi taky nechal červený
Ale není těch pěkných stříbrných aut dost? Já bych to asi taky nechal červený
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
převodovka
takový dotaz kudy se doplnuje olej do převodovky??? já jsem ho tam natlačil pístnicí přes takový gumový šlaufek po odejmustí takové plastové zatky bylo to správně???? díky za odpověd . mimochodem není to turbo ale Klasika 1.4 CJ2 či co
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak teda nechci se hadat, ale olej do prevodovky se napousti zepredu prevodovky tim bilym plastovym spuntem (u starsich verzi je kovovy, pouziva se klic myslim 27, u plastu je tam vnitrni imbus). Nekdy je soucasti spuntu i merka, na ktere se po vyndani spuntu odecte hladina. Ale obecne plati, ze by mela byt hladina ke spodku ty diry, co vznikne po vyndani toho spuntu. Je samozrejme potreba trychtyr s hadici, ale jde to celkem rychle. Auto musi stat na rovine, aby se spravne zjistila hladina.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
převodovka
tak příště budeme chytřejší !
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů