Převodovka R11Turbo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Převodovka R11Turbo

Příspěvek od Liboa » sob srp 02, 2008 11:23

Jen tak orientačně se ptám jaké převodovky se dají posadit na R11 Turbo?(bez výměny poloos atd.) Teď tam mam alespoň podle štítku JB3 002. Ale už při jízdě od kupce se mi ta převodovka zdála strašně krátká. Je nějaká JB3 delší nebo to nemusím použít JB3?

Zatím to neni aktuální, ale až jí tam dám a rozsype se, tak bych chtěl vědět jakou mám shánět.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob srp 02, 2008 11:50

Moc možností na výběr není. K turbomotoru se dávala výhradně převodovky s elektronickým náhonem tachometru (zřejmě kvůli nedostatku místa pro bowden).
R9/R11 Turbo :arrow: JB3 002, 011 a 036, všechny mají identické zpřevodování, stálý převod v dierenciálu 4.067
R5 GTturbo :arrow: JB3 009, 014 a 032, všechny mají identické zpřevodování i s převodovkama v R9/11T, stálý převod v dierenciálu 3.733

Pak jsou tu ještě 2 převodovky z R11 s motorem F2N, kde byly taky i převodovky s elektronickým náhonem - JB3 003 a 012.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » čtv srp 07, 2008 14:14

Původně sem to nechtěl psát, ale přeci, pro úplnost mi to nedá dodat...čirou náhodou se muj kámoš setkal s konkrétním člověkem co ti prodal tu 11 Turbo Zender, a říkal mu, že jí koupil za deset tisíc, pojezdil s tím, vyblbl se a prodal to za osmadvacet :? :?

Opravdu je to tak špatné?Myslím celkově...


:?:

:roll:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » čtv srp 07, 2008 21:32

Jj má š pravdu, já vím že ho koupil za takhle málo, ale co naděláš. Chtěl jsem zender tak jsem za to musel zaplatit. A bylo to 26tis.


Auto není zas tak ve špatném stavu. Jen je předek vyrezlej ale to jsem věděl a v motoru klepe, to bude od toho jak s tím ten XXXXXXX lítal, protože byly uplně spálené gumy.

Jinak ted mam vyndanej motor a za týden to půjde na vyvaření a potom asi celolak. Chci z toho udělat stříbrňáka. :)

Ale bude to asi ještě nějakej měsíc trvat.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pát srp 15, 2008 15:18

Proč stříbrňáka?

Dej ho do červena...tak jak byl origo...

Nebo se chceš omičít a mít stříbrný Turbo :D

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned srp 17, 2008 08:42

Chci stejnou stříbrnou jakou měla r11 zender ale ten pravej s 15kama. Hlavně červená barva se mi moc nelíbí. A když to mam všechno rozebraný tak proč to nenechat nastříkat? :)
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned srp 17, 2008 08:47

Liboa píše:Chci stejnou stříbrnou jakou měla r11 zender ale ten pravej s 15kama. Hlavně červená barva se mi moc nelíbí. A když to mam všechno rozebraný tak proč to nenechat nastříkat? :)
To bude obtížné najít ten správný odstín si myslím...

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned srp 17, 2008 09:20

To si právě nemyslím. Určitě někde najdu kod barvy.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned srp 17, 2008 10:00

Originální číslo je 620 - stříbrnošedá. U starších je na malý samolepce s kosočtvercem někde na předním podběhu, u novějších na oválným hliníkovým štítku na posledním řádku a některý 11ky to mají oboje:-)
Ale není těch pěkných stříbrných aut dost? Já bych to asi taky nechal červený :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned srp 17, 2008 15:01

Jen opět vše ví 8)

Dal bych to do červena...

A kde budeš shánět 15" Zender kola :?: :twisted:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned srp 17, 2008 20:29

Tak ty kola budou asi ten největší problém. Takže kdyby jste je někdo náhodou zahlídnul tak mi dejte vědět.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

převodovka

Příspěvek od KykolkaK » úte říj 07, 2008 19:09

takový dotaz kudy se doplnuje olej do převodovky??? já jsem ho tam natlačil pístnicí přes takový gumový šlaufek po odejmustí takové plastové zatky bylo to správně???? díky za odpověd . mimochodem není to turbo ale Klasika 1.4 CJ2 či co

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » úte říj 07, 2008 19:17

Nahoře u snímače otáček je taková plastová, bílá zátka. Je celkem malého průměru, takže nalití trvá dost dlouho. Takže jsi to nalíval asi dobře.

Kolik jsi ho tam dal? Je tam na to ještě kontrolní zátka z boku převodovky.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

Příspěvek od KykolkaK » úte říj 07, 2008 19:52

já jsem si myslel jestli tam není něco na kontrolu. no vypustil jsem necelý 3 litry takže jsem tam 3 litry novýho napustil. na to jsem se zapoměl zeptat právě .. kolik toho tam vlastně patří :) díky

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » úte říj 07, 2008 20:01

Správně by tam mělo být 3,4 litru, ale vem to podle kontrolního šroubu.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř říj 08, 2008 00:23

Tak teda nechci se hadat, ale olej do prevodovky se napousti zepredu prevodovky tim bilym plastovym spuntem (u starsich verzi je kovovy, pouziva se klic myslim 27, u plastu je tam vnitrni imbus). Nekdy je soucasti spuntu i merka, na ktere se po vyndani spuntu odecte hladina. Ale obecne plati, ze by mela byt hladina ke spodku ty diry, co vznikne po vyndani toho spuntu. Je samozrejme potreba trychtyr s hadici, ale jde to celkem rychle. Auto musi stat na rovine, aby se spravne zjistila hladina.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř říj 08, 2008 08:51

Asi máš pravdu, že správně se má lít tím bočním šroubem. Ten vrchní je ovětrávání.

Já to nalil vrchním a taky to jezdí. :)
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

převodovka

Příspěvek od KykolkaK » stř říj 08, 2008 17:08

tak 8) příště budeme chytřejší !

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů