Pomoc s určením motoru plus palivové čerpadlo.
Moderátor: Moderators General
- Kalasnikov
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon čer 23, 2008 16:37
Pomoc s určením motoru plus palivové čerpadlo.
Ahoj mám stejný problém jako kolega pode mnou po delším stání motor dlouho točí než chytne. Bohužel nevím jaký typ motoru tam mám teda vím že je to 1.4 ale předchozí majitel ji dal do kastle od 1.2 takže samozřejmě přehodil štítky. Podle čeho je možné ten motor určit? Karburátor je tam Solex. A taky všechny ty čerpadla na autobenex.cz vypadají jinak než to co tam je teď to je hliníkový odlitek. To bude asi tím že to je druhovýroba že?
Takže shrnutí: Jaký typ 1.4 motoru mám? Jaké čerpadlo použít?
Díky předem za odpověď
Takže shrnutí: Jaký typ 1.4 motoru mám? Jaké čerpadlo použít?
Díky předem za odpověď
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Typ motoru je nejen na stitkach na kastli, ale i na stitku na motoru, melo by to byt zepredu na bloku. Jestli je to 1,4 tak tam bude zrejme C1 nebo C2.
Cerpadlo muze samozrejme od kazdeho vyrobce vypadat jinak, jen tvary by mely byt podobny.
Ale stejne jako Jonkimu Ti radim napred povymenovat palivovy hadice v motoru, me to pomohlo, ono staci malinka netesnost zpusobena starim a uz si to pomalu lec jiste prisava vzduch a benzin do nadrze pada a pada a pada. Az kdyz tohle nepomuze, shanel bych cerpadlo.
Cerpadlo muze samozrejme od kazdeho vyrobce vypadat jinak, jen tvary by mely byt podobny.
Ale stejne jako Jonkimu Ti radim napred povymenovat palivovy hadice v motoru, me to pomohlo, ono staci malinka netesnost zpusobena starim a uz si to pomalu lec jiste prisava vzduch a benzin do nadrze pada a pada a pada. Az kdyz tohle nepomuze, shanel bych cerpadlo.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Kalasnikov
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon čer 23, 2008 16:37
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Bez fotek se to nedá identifikovat. Lidi toho napovídají a papír toho snese. Foť motor bez filtrboxu.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A mas stejny cislo motoru na stitku na kastli i na motoru nebo je kazdy jiny? Pokud jsou obe stejny, nekdo prehodil vsechno, pokud je kazdy jiny a vis urcite, ze na motoru ho nekdo prehazoval, tak bys mohl mit to spravny cislo motoru na kastli. Ale ta fotka by byla samozrejme nejlepsi, to ma Honza pravdu.
Me ty hadice pomohly, menil jsem cerpadlo a bylo to vesmes stejny, az po vymene hadic to bylo OK.
Me ty hadice pomohly, menil jsem cerpadlo a bylo to vesmes stejny, az po vymene hadic to bylo OK.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
A jak poznáš na Cleónu jakej to je typ? Vždyť ten motor vypadá pořád stejně. A bez karbece to snad nejde poznat vůbec, hlavně každej tam už má jinej karbec než tam byl původně. Já bych poznal tak možná Turbo a jednobod protože nemá palivové čerpadlo (pumpu) na motoru ale mají ho el. u nádrže.
Jinak bych fakt rád věděl podle čeho poznáte co je to za motor?
díky
Jinak bych fakt rád věděl podle čeho poznáte co je to za motor?
díky
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jaký karburáto Solex tam je ?
Jednokomorový, dvoukomorový ?
Sundej víčko s filtrem a podívej se.
Když tam neuvidíš komory a trysky tak to bude jednobodovej vstřik
Jak řekl Honza, sfoť motor bez filtrboxu.
XYZ krát se stalo, že lidi si přehodili karburátory (z jednokomorovýho na dvojkomorový a zapojili to jak přišlo. )
To Maslom: Je to buřt, musel bys tam nprat hadičku s malinkým průměrem aby to mělo nějaký vliv.
Jednokomorový, dvoukomorový ?
Sundej víčko s filtrem a podívej se.
Když tam neuvidíš komory a trysky tak to bude jednobodovej vstřik
Jak řekl Honza, sfoť motor bez filtrboxu.
XYZ krát se stalo, že lidi si přehodili karburátory (z jednokomorovýho na dvojkomorový a zapojili to jak přišlo. )
To Maslom: Je to buřt, musel bys tam nprat hadičku s malinkým průměrem aby to mělo nějaký vliv.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Zužujíci vsuvku jsem tam měl taky, nemá to nic společnýho s chodem motoru, jezdil jsem bez ní asi měsíc než jsem rozřízl starou hadičku, našel ji a namontoval do nový.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jestli myslíš takovou tu trubičku s malou, přesně kalibrovanou dírkou vsunutou do jedný z hadiček pod karburátorem v systému odvětrání motoru a podtlaků, tzv.slavík, pak ten špuntík má zásadní vliv především na volnoběžný otáčky motoru.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
podla mojho nazoru je to motor C1... Pokial viem tak solexy sa na tieto motory davali iba jednokomorove... keby si tam mal weber 32drt, tak oznacenie je C2... ja som to zistoval zhruba pred rokom, preto ze som tam mal skodovacky karbec... a benzinove cerpadlo tam mozes dat aj zo skody.... ja ho tam mam a jazdim do 7 litrov a to mam 54kW motor....
RENAULT 11 1,4 TSE
tři trubky jsou originál spojené plastovou spojkou co má dvě díry stejně velké a třetí je menší a ustí to do hliníkové podložky pod karburátorem
v té podložce je také vodní okruh
tak pokud víte co a jak zkuste napsat
co se týká volnoběžných otáček tak to je možný protože mi trošku lítaj a hlavně to občas chcípne a občas si to sedne bez problému na 1000
předem dík
v té podložce je také vodní okruh
tak pokud víte co a jak zkuste napsat
co se týká volnoběžných otáček tak to je možný protože mi trošku lítaj a hlavně to občas chcípne a občas si to sedne bez problému na 1000
předem dík
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů