Pomoc s určením motoru plus palivové čerpadlo.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon čer 23, 2008 16:37

Pomoc s určením motoru plus palivové čerpadlo.

Příspěvek od Kalasnikov » pát srp 01, 2008 12:34

Ahoj mám stejný problém jako kolega pode mnou po delším stání motor dlouho točí než chytne. Bohužel nevím jaký typ motoru tam mám teda vím že je to 1.4 ale předchozí majitel ji dal do kastle od 1.2 takže samozřejmě přehodil štítky. Podle čeho je možné ten motor určit? Karburátor je tam Solex. A taky všechny ty čerpadla na autobenex.cz vypadají jinak než to co tam je teď to je hliníkový odlitek. To bude asi tím že to je druhovýroba že?

Takže shrnutí: Jaký typ 1.4 motoru mám? Jaké čerpadlo použít?

Díky předem za odpověď

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pát srp 01, 2008 12:41

Typ motoru je nejen na stitkach na kastli, ale i na stitku na motoru, melo by to byt zepredu na bloku. Jestli je to 1,4 tak tam bude zrejme C1 nebo C2.
Cerpadlo muze samozrejme od kazdeho vyrobce vypadat jinak, jen tvary by mely byt podobny.
Ale stejne jako Jonkimu Ti radim napred povymenovat palivovy hadice v motoru, me to pomohlo, ono staci malinka netesnost zpusobena starim a uz si to pomalu lec jiste prisava vzduch a benzin do nadrze pada a pada a pada. Az kdyz tohle nepomuze, shanel bych cerpadlo.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Kalasnikov
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon čer 23, 2008 16:37

Příspěvek od Kalasnikov » pát srp 01, 2008 13:03

2R11: tak jsem to popletl je tam původně tam byla 1.1 ale štítek motoru je přehozený aby to prošlo technickou atd. takže tam je C1E jako na 1.1

hadice vyskouším dík za radu.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát srp 01, 2008 23:03

Bez fotek se to nedá identifikovat. Lidi toho napovídají a papír toho snese. Foť motor bez filtrboxu.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » sob srp 02, 2008 01:05

A mas stejny cislo motoru na stitku na kastli i na motoru nebo je kazdy jiny? Pokud jsou obe stejny, nekdo prehodil vsechno, pokud je kazdy jiny a vis urcite, ze na motoru ho nekdo prehazoval, tak bys mohl mit to spravny cislo motoru na kastli. Ale ta fotka by byla samozrejme nejlepsi, to ma Honza pravdu.

Me ty hadice pomohly, menil jsem cerpadlo a bylo to vesmes stejny, az po vymene hadic to bylo OK.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » sob srp 02, 2008 11:17

A jak poznáš na Cleónu jakej to je typ? Vždyť ten motor vypadá pořád stejně. A bez karbece to snad nejde poznat vůbec, hlavně každej tam už má jinej karbec než tam byl původně. Já bych poznal tak možná Turbo a jednobod protože nemá palivové čerpadlo (pumpu) na motoru ale mají ho el. u nádrže.

Jinak bych fakt rád věděl podle čeho poznáte co je to za motor?

díky :)
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » pon zář 01, 2008 17:53

kontrolní dotaz

má nějaký vliv průměr přívodní a vracecí hadičky od čerpadla nebo je to buřt :?:

a pokud ano jaké tam mají být originál

dík

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon zář 01, 2008 21:28

Jaký karburáto Solex tam je ?
Jednokomorový, dvoukomorový ?

Sundej víčko s filtrem a podívej se. :idea:

Když tam neuvidíš komory a trysky tak to bude jednobodovej vstřik :)

Jak řekl Honza, sfoť motor bez filtrboxu.


XYZ krát se stalo, že lidi si přehodili karburátory (z jednokomorovýho na dvojkomorový a zapojili to jak přišlo. :roll:)


To Maslom: Je to buřt, musel bys tam nprat hadičku s malinkým průměrem aby to mělo nějaký vliv.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » pon zář 01, 2008 21:34

weber 32drt z r11 osazený na r9 1,7txe

další dotaz:pod karburátorem je podtlak co do něj vedou páry od oleje je nějaký předpis na zužující vsuvku protože mám pocit že pokud tam zůžení nemám tak je problém-škubání atp.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon zář 01, 2008 21:59

Zužujíci vsuvku jsem tam měl taky, nemá to nic společnýho s chodem motoru, jezdil jsem bez ní asi měsíc než jsem rozřízl starou hadičku, našel ji a namontoval do nový.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » pon zář 01, 2008 22:03

tak s mym chodem motoru to má hodně společnýho když ji tam nemám tak to jede asi tak o 500% hůř alespoˇˇn podle dnešní zkušenosti :zen13:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon zář 01, 2008 23:12

Jestli myslíš takovou tu trubičku s malou, přesně kalibrovanou dírkou vsunutou do jedný z hadiček pod karburátorem v systému odvětrání motoru a podtlaků, tzv.slavík, pak ten špuntík má zásadní vliv především na volnoběžný otáčky motoru.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

krkinko
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte říj 23, 2007 11:09
Bydliště: Zilina

Příspěvek od krkinko » úte zář 02, 2008 08:08

podla mojho nazoru je to motor C1... Pokial viem tak solexy sa na tieto motory davali iba jednokomorove... keby si tam mal weber 32drt, tak oznacenie je C2... ja som to zistoval zhruba pred rokom, preto ze som tam mal skodovacky karbec... a benzinove cerpadlo tam mozes dat aj zo skody.... ja ho tam mam a jazdim do 7 litrov a to mam 54kW motor....
RENAULT 11 1,4 TSE

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » úte zář 02, 2008 08:53

tři trubky jsou originál spojené plastovou spojkou co má dvě díry stejně velké a třetí je menší a ustí to do hliníkové podložky pod karburátorem
v té podložce je také vodní okruh
tak pokud víte co a jak zkuste napsat
co se týká volnoběžných otáček tak to je možný protože mi trošku lítaj a hlavně to občas chcípne a občas si to sedne bez problému na 1000


předem dík

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů