Problém s R11 za jízdy ąkube
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
Problém s R11 za jízdy ąkube
Takľe celý můj problém je v tom ľe kdyz jedu tak mi auto ąkube nedělá to pořád ale je to docela neprijemny vypada to jako kdyby dosel benzin nebo se prerusil privod ale na volnobeh krasne drzi zhruba na 800rpm, a jeste to nedela pokud drzim porad plny plyn nevim co s tim delat mam motor F3N 1.7 54kw, jeste treba jedu 5km v pohode ale potom to najednou nechce jet. Odstrani se to tim ze pridam plyn do plnejch chvilku to drzim a on si tak brbla mezi 1000-1500 rpm a najednou vyleti a jede v pohode. nejsem zadnej mechanik takze bych to potreboval popsat trochu pro blbce! diky
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.
- Kalasnikov
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon čer 23, 2008 16:37
- Kalasnikov
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon čer 23, 2008 16:37
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Svicky (staci povoleny ten valecek na kontaktu, nebo pretazena svicka resp. pretrzena nebo praskly porcelan),
kabely ke svickam (i kdyz vypadaji dobre, jsou-li puvodni nebo stare...),
vicko rozdelovace (i kdyz to by delalo za hlavne vlhka ale muzou byt spinave kontakty nebo kratky a malo napruzeny uhlik),
palec v rozdelovaci (opet hlavne za vlhka, spinave kontakty, nedosedajici uhlik, odrena izolace odporu co je v nem),
zapalovaci civka (i kdyz u ty bych rekl, ze bud indukuje nebo ne, ale jsou veci mezi nebem a zemi a Renaultem...).
Zkus, treba to pomuze...
kabely ke svickam (i kdyz vypadaji dobre, jsou-li puvodni nebo stare...),
vicko rozdelovace (i kdyz to by delalo za hlavne vlhka ale muzou byt spinave kontakty nebo kratky a malo napruzeny uhlik),
palec v rozdelovaci (opet hlavne za vlhka, spinave kontakty, nedosedajici uhlik, odrena izolace odporu co je v nem),
zapalovaci civka (i kdyz u ty bych rekl, ze bud indukuje nebo ne, ale jsou veci mezi nebem a zemi a Renaultem...).
Zkus, treba to pomuze...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
R11----> Mám další indicii děla to jenom když je auto už zahřátý když ho nasartuju ráno tak je to chvíli v pohodě. Ale jak zajedu z města a pohybuju se nad 2000 rpm tak je to naprosto v poradku. A jeste kdyz treba stojim na miste a mam seslaply trochu plyn na neutral aby to ukazovalo 2000rpm tak to obcas lita mezi 1000 a 2000 presne jako rika sova proste jako kdyby vynechavalo zapalko!!!!
Zkontroluju ty svicky na ty jiny ukoly si neverim protoze nevim ani kde to v tom motorovym prostoru mam!!!!
Zkontroluju ty svicky na ty jiny ukoly si neverim protoze nevim ani kde to v tom motorovym prostoru mam!!!!
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak s tim zapalovanim me napada jedine teda nejak vada primo v zapalovani, pac ta civka by bud indukovala nebo ne.Daudgen píše:Zkontroluju ty svicky na ty jiny ukoly si neverim protoze nevim ani kde to v tom motorovym prostoru mam!!!!
Zkus zkontrolovat veskery kabely a konektory co vedou do zapalovani, jestli nejsou zoxidovany.
Taky by mela vest do zapalovani hadicka od karburatoru, ta je na podtlak, tak zkontroluj jeji napojeni a tesnost, je dulezita, podle podtlaku se sam ridi predstih zapalovani. Vzhledem k tomu, ze to reaguje na teplotu a otacky, mohlo by to byt ono.
No a s tim ostatnim-vicko rozdelovace je to, co do toho vedou kabely od svicek. Melo by to byt na 2 srouby nebo 2 spony. Oteves to, uprostred je uhlik, zkus ho lehce opatrne napruzit a to tak, ze ho jemne vezmes (je na pruzine) a lehce se ho pokusis vytahnout. Ocisti ty 4 kontakty co jsou zevnitr vicka.
Palec je to pod vickem na rozdelovaci. Koukni na to, jestli na nem nejsou nejake praskliny, pripadne lehce smirkem skrabni tu kovadlinku na sirsi strane. Hlavne si pred demontazi toho vicka oznac kabely a kam patri na vicku, at to zapojis pak zase spravne. Nebo je zkus neodpojit, pujde to vsechno trochu hur, ale jde to. Hodne stesti, snad to treba pomuze.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
tak i po vymene svicek stale dela neplechu renaultik jeden. Do ostatnich rad ktere radil R11 jsem se nepoustel z duvodu me nesikovnosti ! Jelikoz auto potrebuju na dojizdeni do prace tak jsem byl nucen dovezt auto do servisu kde mu predtim uz delali par oprav. Az prijede zdráv, doufám že prijede tak napisu co byl ten problem zatim dekuju za vase nazory.
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mel by se dat pouzit vstrikovaci ventil z R 5, 11, 19, 21, Clia, proste by tam mel pasovat z kazdyho jednobodu.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
Tak vstrik vymenen a dela to dal. Prý by to mohl byt odpor ktery je propojen nejak se vstrikem ma to byt nejaky valecek u FIATu UNO se pry ten valecek nachazi nekde na pravem podpehu nevite nekdo o co se presne jedna a jeste kde se to nachazi na R11? diky Dave
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů