Problém s R11 za jízdy ąkube

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Daudgen
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Problém s R11 za jízdy ąkube

Příspěvek od Daudgen » pát črc 11, 2008 19:18

Takľe celý můj problém je v tom ľe kdyz jedu tak mi auto ąkube nedělá to pořád ale je to docela neprijemny vypada to jako kdyby dosel benzin nebo se prerusil privod ale na volnobeh krasne drzi zhruba na 800rpm, a jeste to nedela pokud drzim porad plny plyn nevim co s tim delat mam motor F3N 1.7 54kw, jeste treba jedu 5km v pohode ale potom to najednou nechce jet. Odstrani se to tim ze pridam plyn do plnejch chvilku to drzim a on si tak brbla mezi 1000-1500 rpm a najednou vyleti a jede v pohode. nejsem zadnej mechanik takze bych to potreboval popsat trochu pro blbce! diky
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.

Uživatelský avatar
Kalasnikov
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon čer 23, 2008 16:37

Příspěvek od Kalasnikov » sob črc 12, 2008 13:14

přesně takhle se chová moje číza když ji uchlastám takže bych to viděl na tu bohatou směs. Seřízení směsi ti poradí někdo kdo tomu víc rozumí, já poradím zkontroluj vzduchový filtr jestli není zabordelený.

Daudgen
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daudgen » sob črc 12, 2008 14:06

ok díky. filtr procistim. Ale nejdulezitejsi je ze to nechce jet kdyz drzim plyn jen trosicku kdyz jedu proste pohoda klidek ale kdyz jedu furt plnej tak to nedela!!!
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.

Uživatelský avatar
Kalasnikov
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon čer 23, 2008 16:37

Příspěvek od Kalasnikov » sob črc 12, 2008 14:30

filtr neprocistis. Pokud bude vypadat špinavý tak ho rovnou vyměň. Ty zrnka prachu jsou moc malé a i když ho profoukáš kompresorem tak bude pořád zacpaný.

Daudgen
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daudgen » sob črc 12, 2008 14:59

stejnak si myslim ze to tim neni. ted jsem ho procistil a jel to projet pulka cestu uplne v pohode a dalsi polovina porad skube proste to na malou davku plynu lita mezi 1000-2000rpm porad to dela vn vn vn vn vn!!!! proste hruza
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned črc 13, 2008 11:53

zapalování...

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned črc 13, 2008 12:12

:arrow: Svicky (staci povoleny ten valecek na kontaktu, nebo pretazena svicka resp. pretrzena nebo praskly porcelan),
:arrow: kabely ke svickam (i kdyz vypadaji dobre, jsou-li puvodni nebo stare...),
:arrow: vicko rozdelovace (i kdyz to by delalo za hlavne vlhka ale muzou byt spinave kontakty nebo kratky a malo napruzeny uhlik),
:arrow: palec v rozdelovaci (opet hlavne za vlhka, spinave kontakty, nedosedajici uhlik, odrena izolace odporu co je v nem),
:arrow: zapalovaci civka (i kdyz u ty bych rekl, ze bud indukuje nebo ne, ale jsou veci mezi nebem a zemi a Renaultem...).

Zkus, treba to pomuze...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Daudgen
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daudgen » ned črc 13, 2008 14:36

R11----> Mám další indicii děla to jenom když je auto už zahřátý když ho nasartuju ráno tak je to chvíli v pohodě. Ale jak zajedu z města a pohybuju se nad 2000 rpm tak je to naprosto v poradku. A jeste kdyz treba stojim na miste a mam seslaply trochu plyn na neutral aby to ukazovalo 2000rpm tak to obcas lita mezi 1000 a 2000 presne jako rika sova proste jako kdyby vynechavalo zapalko!!!!



Zkontroluju ty svicky na ty jiny ukoly si neverim protoze nevim ani kde to v tom motorovym prostoru mam!!!!
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned črc 13, 2008 15:21

Daudgen píše:Zkontroluju ty svicky na ty jiny ukoly si neverim protoze nevim ani kde to v tom motorovym prostoru mam!!!!
Tak s tim zapalovanim me napada jedine teda nejak vada primo v zapalovani, pac ta civka by bud indukovala nebo ne.
:idea: Zkus zkontrolovat veskery kabely a konektory co vedou do zapalovani, jestli nejsou zoxidovany.
:idea: Taky by mela vest do zapalovani hadicka od karburatoru, ta je na podtlak, tak zkontroluj jeji napojeni a tesnost, je dulezita, podle podtlaku se sam ridi predstih zapalovani. Vzhledem k tomu, ze to reaguje na teplotu a otacky, mohlo by to byt ono.

No a s tim ostatnim-vicko rozdelovace je to, co do toho vedou kabely od svicek. Melo by to byt na 2 srouby nebo 2 spony. Oteves to, uprostred je uhlik, zkus ho lehce opatrne napruzit a to tak, ze ho jemne vezmes (je na pruzine) a lehce se ho pokusis vytahnout. Ocisti ty 4 kontakty co jsou zevnitr vicka.
Palec je to pod vickem na rozdelovaci. Koukni na to, jestli na nem nejsou nejake praskliny, pripadne lehce smirkem skrabni tu kovadlinku na sirsi strane. Hlavne si pred demontazi toho vicka oznac kabely a kam patri na vicku, at to zapojis pak zase spravne. Nebo je zkus neodpojit, pujde to vsechno trochu hur, ale jde to. Hodne stesti, snad to treba pomuze. :wink:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Daudgen
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daudgen » stř črc 16, 2008 15:09

tak i po vymene svicek stale dela neplechu renaultik jeden. Do ostatnich rad ktere radil R11 jsem se nepoustel z duvodu me nesikovnosti :D! Jelikoz auto potrebuju na dojizdeni do prace tak jsem byl nucen dovezt auto do servisu kde mu predtim uz delali par oprav. Az prijede zdráv, doufám že prijede tak napisu co byl ten problem zatim dekuju za vase nazory.
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.

Daudgen
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daudgen » úte črc 22, 2008 17:33

Tak přivezen ze servisu kde mi bylo receno že je v haji vstrik. Kdo by ho měl na prodej at mi prosim da vedet. Jde o motor 1.7 F3N diky



Dave a Rút
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř črc 23, 2008 10:47

Mel by se dat pouzit vstrikovaci ventil z R 5, 11, 19, 21, Clia, proste by tam mel pasovat z kazdyho jednobodu.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Daudgen
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pát bře 21, 2008 23:10
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daudgen » úte srp 05, 2008 22:47

Tak vstrik vymenen a dela to dal. Prý by to mohl byt odpor ktery je propojen nejak se vstrikem ma to byt nejaky valecek u FIATu UNO se pry ten valecek nachazi nekde na pravem podpehu nevite nekdo o co se presne jedna a jeste kde se to nachazi na R11? diky Dave
Renaulta u~ nemám vyměnil jsem za LEP`Í....neberte to zle.

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř srp 06, 2008 08:09

Dám ti jednu radu, jeď s autem do jiného servisu.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů