Výfuková soustava 11 Turbo a GTT

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Výfuková soustava 11 Turbo a GTT

Příspěvek od Sova » čtv črc 10, 2008 13:02

Chtěl sem se zeptat, jestli a 5 a 11 mají totožné výfuky, chtěl bych si pořídit laděný výfuk přímo od Devilu, ale dělají jen na 5 GTT..
:idea:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » čtv črc 10, 2008 15:20

Když dám místo prostředního tlumiče výfuku průchozí trubku, poznám to?Respektive nesníží se točivý moment na úkor toho že to půjde rychleji do otáček?Anebo je to nesmysl?

Určitě je to nesmysl, protože díky točivému momentu to jde rychleji do otáček že?Když by se točivý moment snížil, nemohlo by to jít rychleji do otáček

Tenhle nesmysl mi jednou říkal butcher...

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

výfuk

Příspěvek od KykolkaK » pát črc 11, 2008 08:54

Namísto prostředního tlumiče se dává většinou rezonátor ten by měl výkon zvýšit alespon to tvrdí... :o osobně s tím zkušenosti nemám

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát črc 11, 2008 10:38

rezonártor je plná blbost!! Zvíší tak možná hluk. jinak záleží na druhu nějakej ubírá a ostatní určitě nepřidaj výkon!!
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

výfuk

Příspěvek od KykolkaK » pát črc 11, 2008 10:42

Rezonátor montujeme za účelem zrychlení odvodu výfukových plynů.

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát črc 11, 2008 13:27

Rezonátor montujeme aby se za náma každej otočil. Protože nám to řve jak kráva.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát črc 11, 2008 13:29

Jinak na zrychlení odvodu výfukových plynů bych řekl že bude lepší rovná trubka. Zkus si nějakej rezonátor rozříznou a pak něco tvrd.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát črc 11, 2008 15:52

Tak abych to uvedl na pravou míru :)
Když nahradíš středovej tlumič rovnou trubkou tak to výkonnostně určitě při jízdě poznáš, bohuželo to taky poznáš při poslechu :P

Na krátký trasy je to super ale na delší vzdálenosti z toho jde prasknout hlava :) (lidská :P )

Jak nám správně napovídají součástky skupiny A nebo N pro tenhle turbomotor je nejlepší rovná charakteristika výfuku, žádny dynamizér, žádny rezonátor, jen rovná trubka a děsnej bordel :P

Tohle není atmosféra kde bys vyhozením tlumiče nebo katalyzátoru repidně posunul výš (nebo stratil)točivý moment , tohle je Turbomotor kde hlavní podtlak ve výfuku určuje turbo.
Samozřejmě že trochu výš ho to asi posune ale za tu cenu to pojede líp do otáček a dřív dosáhneš maximálního plnícího tlaku.

Vážně pochybuju, že výfuk na R5GTT bude pasovat na R11 Turbo, možná tak parohy a středovej tlumič, po úpravě možná taky koncovka. Ale nečekej že to jednoduše napasuje a poskládaš na R11 tak jak na R5.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » pon črc 14, 2008 12:36

Sova píše:Když dám místo prostředního tlumiče výfuku průchozí trubku, poznám to?Respektive nesníží se točivý moment na úkor toho že to půjde rychleji do otáček?Anebo je to nesmysl?

Určitě je to nesmysl, protože díky točivému momentu to jde rychleji do otáček že?Když by se točivý moment snížil, nemohlo by to jít rychleji do otáček

Tenhle nesmysl mi jednou říkal butcher...
Zase mě chceš pííííp :?: :twisted: Tvoje myšlenkové pochody se marně snažím pochopit už spostu let.Takže mě vůbec nepřekvapuje,jak jsi k tomuhle došel.Každopádně turbomotor potřebuje jak psal Anarki ve výfukovém potrubí co nejmenší odpor.Tzn. za turbem klidně jen pár desítek cm trubku a basta :)
Dead man

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon črc 14, 2008 15:40

Butcher píše:Tzn. za turbem klidně jen pár desítek cm trubku a basta :)
Jo a k tomu kvalitní dřevorubecký sluchátka :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon črc 14, 2008 21:46

Butcher píše:
Sova píše:Když dám místo prostředního tlumiče výfuku průchozí trubku, poznám to?Respektive nesníží se točivý moment na úkor toho že to půjde rychleji do otáček?Anebo je to nesmysl?

Určitě je to nesmysl, protože díky točivému momentu to jde rychleji do otáček že?Když by se točivý moment snížil, nemohlo by to jít rychleji do otáček

Tenhle nesmysl mi jednou říkal butcher...
Zase mě chceš pííííp :?: :twisted: Tvoje myšlenkové pochody se marně snažím pochopit už spostu let.Takže mě vůbec nepřekvapuje,jak jsi k tomuhle došel.Každopádně turbomotor potřebuje jak psal Anarki ve výfukovém potrubí co nejmenší odpor.Tzn. za turbem klidně jen pár desítek cm trubku a basta :)
:kc: ... :ups:

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » ned srp 17, 2008 20:49

:twisted:
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pát pro 18, 2009 15:26

Setkal sem se s názorem od člověka, jehož pohled na věc nemůžu "shodit ze stolu" se slovy nema o tom ani páru!
Sveřepě mi tvrdil, ze onen "tlumič" prostředního dílů na 11turbo neni tlumič, ale v podstatě rezonátor montovaný za účelem rovnoměrneho odvodu spalin!Co vy na to?A ze mit rovnou trubku je dobre v pripade ze mam nejakou upravenou alpinu, a nebo alespoň c1j v plné palbě

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob pro 19, 2009 22:58

:shock: Aj hev a kueščn
Čo je to C1J "v plnej paľbe" :kc:
Vyšší plniaci tlak, väčšie trysky, BOV či azda komponenty motora s prívlastkom Forged :?:

Mal si rozobratý stredný tlmič na R11T či GTT :?:
Tak si nejaký rozhnitý krám rozober a pozri sa čo je vnútri. :idea:
Jednoznačne slúži na zníženie hluku. Na mojom pôvodnom motore a pôvodnom výfuku som po odstránení stredového tlmiča pocítil príjemný výkonový nárast. :idea: Ale aj nepríjemný nárast hluku. :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned pro 20, 2009 02:10

Me zas prijde, ze kdyz sem parkrat jel v Butcherovym Zenderu tak to slo rychleji do otacek, na ukor tociveho momentu.
Misto prostredniho tlumice-rezonatoru mel rovnou trubku.

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » ned pro 20, 2009 15:17

Parkrat? :) Mel sem rovnou trubku a na konci plne pruchozi tlumic, takze v podstate jen rovnou trubku az dozadu.Co se zmenilo bylo to, ze se turbo snadnejc roztacelo, tim padem vetsi kopanec do zad.Nm zustaly podle me stejny...timhle stylem tomu motoru muzes jedine pomoct :idea:
Dead man

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned pro 20, 2009 20:00

Na úkor točivého momentu by to mohlo ísť keby mal atmosferický motor, tam pri nedodržaní určitých hodnôt odporu výfukového potrubia dôjde k rýchlejšiemu vyplachovaniu valcov a následne prídeš o krútiaci moment resp. sa posunie do vyšších otáčok. Akonáhle máš prepĺňaný motor za pomoci turbodúchadla, tento problém riešiť nemusíš, odpor výfukového potrubia automaticky udáva turbo a či budeš mať jeden tlmič alebo ich bude 36 nemá to na chod motora či vyplachovanie valcov absolútne žiadny vplyv.
Ale.....
Rozdiel tlakov vo výfukovom potrubí pred a za turbom roztáča samotné turbo, čiže pri stredovom a koncovom tlmiči budeš cítiť že, čas k dosiahnutiu orgazmu ehm kopancu do zadku :D je nepatrne dlhší lenže jednak je ten kopanec slabší a tiež tým pri rozjazde strácaš. Z hľadiska spotreby je toto riešenie šetrnejšie.

Pri rovnej rúre príde kopanec skôr a bude aj silnejší lenže aj to vzrušenie skôr opadne :lol: Z hľadiska spotreby je toto riešenie menej šetrné ale kto by riešil spotrebu na prepĺňanej 1,4-ke ktorej najlepšia spotreba v meste = 10 litrov. :P
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned pro 20, 2009 21:24

Tedy Xkrát :-)No jo tak dam na vas :-)
Jen tak mimochodem jakej výfuk mas ty Anarki?

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte pro 22, 2009 23:06

Sériový, z dvoch tretín Bosal za výpredajovú cenu (od G.O. motora stále drží :wink: ), koncový tlmič Sebring, zvyšok pôvodný. Až sa rozpadne idem do ladeného nerezu. :wink: (AMA)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

šilený max
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: ned úno 03, 2008 17:22
Bydliště: Hostinné

Příspěvek od šilený max » pon pro 28, 2009 17:16

já mám na 9 trubku místo středového tlumiče a vzadu akorát průchozí sport výfuck od KM(jsou utlumený) a boží žadnej bordel to nedělá :wink:
R 19 1.8 54kw,R 19 1.8 99kw,R 5 1.4 ,Clio 1.2,Dacia Double cab 1.9d,R 9 1.4 tujjjjbo :-) http://silenejmax.rajce.idnes.cz/

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti