Renault 11 rychlost

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Renault 11 rychlost

Příspěvek od Jonki » sob črc 05, 2008 15:02

chtel bych se jenom zeptat kolik muze tak jet maximálne renault 11 1.7 gtx 59Kw??? karburátor? dekuji za odpoved :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Pavel_trol
Člen RCČR
Příspěvky: 722
Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
Bydliště: Ruda okr. Rakovník

Příspěvek od Pavel_trol » ned črc 06, 2008 00:00

nevím jak 1.7, ale moje bývalka (1.4 karb.) jela JEDNOU po dlouhém odtahu druhého auta pozoruhodných 185km/h tachometrových. Víckrát jsem to nezkoušel. To auto na to podle mě není stavěné. Mimochodem na druhý převodový stupeň byla schopná jet i 90km/h :shock: :!: :!: :!:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » ned črc 06, 2008 06:26

jako ta tvoje 1.4 jela na 2jku 90km/h jo? tak to je teda síla nooo :-) A tak myslís ze by to mohlo jet ta 1.7 tak 180?? díky

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » ned črc 06, 2008 21:46

Proč se nekoukneš do papírů?1,4 má papírovou rychlost 164, takže 1,7 180 asi dá.
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
Pavel_trol
Člen RCČR
Příspěvky: 722
Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
Bydliště: Ruda okr. Rakovník

Příspěvek od Pavel_trol » pon črc 07, 2008 11:01

Záleží hodně na tom, jak je auto rozježděné. Když jsem ho koupil, tak bylo po "výkendovém řidiči", který jezdil jen na chalupu a v klídku piánko.
Auto bylo neskutečně líné. A asi po dvou měsících, jsem ho dokonale rozjezdil. Šlo krásně do otáček. Podle mého názoru záleží u těchto starých motorů na typu benzínu. Já tam tankoval 98, nebo i 100 oktan, a doléval aditiva. Když jsem zkusil speciál, který tam má být, tak auto zase zlenivělo.
Takže moje rada pro karburátorové motory: Čistý vzduchový filtr (já osobně měl sportovní JR) a pěkně nakrmit vysokým oktanovým číslem a auto pak dělá zázraty, viz můj předchozí přízpěvek.
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon črc 07, 2008 12:43

Já myslím, že to cos napsal platí pro všechny motory, jak pro karburátory tak pro jednobody a vícebody :wink:

BTW: Já dal takhle dokupy Fagot Pickup (jeden z prvních, služebáček) když jsme ho do firmy koupili tak nechtěl táhnout do kopce ani na dvojce :? pak jsem ho začal prohánět, tankovat 98-čku taky nějaký aditiva na pročištění palivový soustavy, sportovní vzduchovej filtr kterej mi firma nechtěla proplatit :P abych nekecal tak jsem dal taky seřídit ventily a po zhruba roce bylo to auto schopno jet na trojce 120 km/h (tachometrových). :twisted:

Podobně jsem dal dokopy i klasickej Fagot s jednobodem který sice trochu chtěl táhnout ale co bylo horší pořád měl vysoký volnoběh. V každým servisu kecali o tom, že se musí vyměnit celej jednobod, stačilo abych to chytnul do ruky já a krom bezplatního odvozu se auto po cca 3 týdnech úplně spamatovalo. Tam stačíla taky 98-čka a nějaký aditiva (filtr už si nepamatuju.)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Pavel_trol
Člen RCČR
Příspěvky: 722
Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
Bydliště: Ruda okr. Rakovník

Příspěvek od Pavel_trol » pon črc 07, 2008 16:46

Měl jsem na mysli zlepšení výkonu u karburátorových motorů pouze ze své zkušenosti. Je klidně možné že i u stříkaček to pomáhá, ale já osobně změnu pocítil jen u R11. Momentálně jezdím R25 2.9 V6 a ať dělám co dělám, stále jezdí stejně dobře :wink: bez rozdílu.
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » pon črc 07, 2008 19:51

A tak sem se chtel zeptat jaky teda ten sportovnio vzduchový filtr??? a pomuze to teda u renaulta 11? a o kolik kdyz tak? dikyyy za odpo

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » pon črc 07, 2008 20:15

ahojda Jonki jak to tady tak ctu tak ti jde asi dost o rychlost a asi i vykon ja nerikam ze R11 na to neni ale preci jen je to auto v letech a zadnej zavodak z toho neudelas, tot muj nazor je to auto spise na povozeni a ne zavodeni i kdyz postavit nejakej special by taky bylo pekny ale to chce od zakladu :wink:
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
Pavel_trol
Člen RCČR
Příspěvky: 722
Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
Bydliště: Ruda okr. Rakovník

Příspěvek od Pavel_trol » úte črc 08, 2008 09:28

jonas: škoda že už nemám svojí R11, bych ti ukázal záda :twisted:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » úte črc 08, 2008 14:52

Pavel_trol : to ti verim samozrejme ze nektere kousky pojedou hodne slusne ale ta moje devitka mezi ne nepatri alespon zatim a v techto dnech urcite ne protoze je na spalkach a jde ven motor s prevodovkou spojka odesla do vecnejch lovist
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
Kalasnikov
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon čer 23, 2008 16:37

Příspěvek od Kalasnikov » úte črc 08, 2008 17:28

já nevím já jsem co se týče toho tekutého tunningu velmi skeptický :-) OČ vyjadřuje pouze odolnost proti detonacím. On to bude spíš placebo efekt asi jako když po zimě sednu na svojí čízu a vždycky se divím jak to jede jako ďáběl :-)

"sportovní" vzduchový filtr má největší přínos v tom že je čístý :-)

Ale souhlasím s tím že motor si "zvykne" pracovat v určitých otáčkách, takže když se netočí tak pak už ve vysokých netáhne. Proto je důležíté v záběhu zbytečně motor nešetřit pokud pak chceme jezdit svižně.

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » úte črc 08, 2008 17:41

Mnoo tak jako ja nechci závodit :o jenom trosku zlepsit výkon no tak se ptám cím by to trosku slo abych nemusel hlavy snižovat a podobre zasahovat do motoru :) :) díkyyyy

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte črc 08, 2008 21:17

To Kalasnikov: Přesně tak, Oktánový číslo vyjádřuje odolnost vůči detonacím, čím větší oktánový číslo tím větší odolnost a tím menší šance že by motor detonačně spaloval (klepal).

Když je auto vybaveno klepacím (detonačním) senzorem tak na něm o to víc uvidíš rozdíl mezi obyčejnou 95 a 98 nebo 100 s dobrými aditivy.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Kalasnikov
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon čer 23, 2008 16:37

Příspěvek od Kalasnikov » stř črc 09, 2008 17:51

Anarki: a R11 má detonační senzor? V případě že ano tak tenhle senzor za jízdy upravuje předstih podle OČ paliva?

Mám zkušenosti akorát s motorem čízy a tam je předstih fixní.

A nezdá se mi že by ta změna předstihu na větší než určený výrobcem dala měřitelný výsledek.

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » pon zář 01, 2008 22:40

když mě nezlobí karbec tak 180 není problém ale problém je to pak udržet na silnici
:van015:

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » ned říj 26, 2008 21:27

Je možné jen s R11 1.8 Gtx na druhý převodový stupen 100Km/h??? jen se chci zeptat protože dneska sem jel s kamosem v rapidu a jel na 2jku 80 km/h dekuji za odpoved :roll:

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 230
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » ned říj 26, 2008 22:14

Jonki píše:Je možné jen s R11 1.8 Gtx na druhý převodový stupen 100Km/h??? jen se chci zeptat protože dneska sem jel s kamosem v rapidu a jel na 2jku 80 km/h dekuji za odpoved :roll:
Chudák motor :?
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned říj 26, 2008 22:50

Jestli Te mrzi, ze to jezdi, tak to jeste chvili zkousej...
A nebo mam lepsi napad. Jestli Ti to auto nevyhovuje a mas tendenci ho nicit, dej vedet, vezmu si ho...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon říj 27, 2008 12:50

Ono je rychlost na tachometru a skutečná rychlost.

Ale za sebe můžu říct že 90km/h na dvojku je reálné.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon říj 27, 2008 14:28

No jasne, realny to je, ale pouziju hlasku z jednoho ceskeho filmu a zeptam se: "KOMU TIM PROSPEJETE, SNAD TE DRUHE STRANE?" :D :D :D :D :D :D
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

šilený max
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: ned úno 03, 2008 17:22
Bydliště: Hostinné

Re: Renault 11 rychlost

Příspěvek od šilený max » úte říj 28, 2008 21:48

mno já mám R9 rok 82 motor je F3P 65kw z 19ky a při 170 se mi zasekne tacháč,jinak když sem jezdil s původním motorem 1,4 44kw karburátor solex 32 bis,tak max 150 při dobrym větru.
R 19 1.8 54kw,R 19 1.8 99kw,R 5 1.4 ,Clio 1.2,Dacia Double cab 1.9d,R 9 1.4 tujjjjbo :-) http://silenejmax.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
vasekplzen
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vasekplzen » pát říj 31, 2008 01:04

ja to mam s Vmax jednoduchy. Tachometr konci na 85mph (coz je nejaky 135kmh) a to i bez strechy jede s prstem v nose. Dle GPS se mi podarilo po rovine bez strechy vydolovat 167kmh, ale je pravdou, ze uz se chudince Allianci moc nechtelo.
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

rychlost

Příspěvek od KykolkaK » sob lis 01, 2008 22:50

moje R9ka dokázale jet rychlostí 160 km/h a na 2 rychlostní stupen dokázala 90km/h ale chudák motor na to že měl natočeno 210000 km a byla to 1.4 43 KW tak to bylo auto k nezaplacení

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů