Renault 11 rychlost
Moderátor: Moderators General
Renault 11 rychlost
chtel bych se jenom zeptat kolik muze tak jet maximálne renault 11 1.7 gtx 59Kw??? karburátor? dekuji za odpoved
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
nevím jak 1.7, ale moje bývalka (1.4 karb.) jela JEDNOU po dlouhém odtahu druhého auta pozoruhodných 185km/h tachometrových. Víckrát jsem to nezkoušel. To auto na to podle mě není stavěné. Mimochodem na druhý převodový stupeň byla schopná jet i 90km/h
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Proč se nekoukneš do papírů?1,4 má papírovou rychlost 164, takže 1,7 180 asi dá.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
Záleží hodně na tom, jak je auto rozježděné. Když jsem ho koupil, tak bylo po "výkendovém řidiči", který jezdil jen na chalupu a v klídku piánko.
Auto bylo neskutečně líné. A asi po dvou měsících, jsem ho dokonale rozjezdil. Šlo krásně do otáček. Podle mého názoru záleží u těchto starých motorů na typu benzínu. Já tam tankoval 98, nebo i 100 oktan, a doléval aditiva. Když jsem zkusil speciál, který tam má být, tak auto zase zlenivělo.
Takže moje rada pro karburátorové motory: Čistý vzduchový filtr (já osobně měl sportovní JR) a pěkně nakrmit vysokým oktanovým číslem a auto pak dělá zázraty, viz můj předchozí přízpěvek.
Auto bylo neskutečně líné. A asi po dvou měsících, jsem ho dokonale rozjezdil. Šlo krásně do otáček. Podle mého názoru záleží u těchto starých motorů na typu benzínu. Já tam tankoval 98, nebo i 100 oktan, a doléval aditiva. Když jsem zkusil speciál, který tam má být, tak auto zase zlenivělo.
Takže moje rada pro karburátorové motory: Čistý vzduchový filtr (já osobně měl sportovní JR) a pěkně nakrmit vysokým oktanovým číslem a auto pak dělá zázraty, viz můj předchozí přízpěvek.
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Já myslím, že to cos napsal platí pro všechny motory, jak pro karburátory tak pro jednobody a vícebody
BTW: Já dal takhle dokupy Fagot Pickup (jeden z prvních, služebáček) když jsme ho do firmy koupili tak nechtěl táhnout do kopce ani na dvojce pak jsem ho začal prohánět, tankovat 98-čku taky nějaký aditiva na pročištění palivový soustavy, sportovní vzduchovej filtr kterej mi firma nechtěla proplatit abych nekecal tak jsem dal taky seřídit ventily a po zhruba roce bylo to auto schopno jet na trojce 120 km/h (tachometrových).
Podobně jsem dal dokopy i klasickej Fagot s jednobodem který sice trochu chtěl táhnout ale co bylo horší pořád měl vysoký volnoběh. V každým servisu kecali o tom, že se musí vyměnit celej jednobod, stačilo abych to chytnul do ruky já a krom bezplatního odvozu se auto po cca 3 týdnech úplně spamatovalo. Tam stačíla taky 98-čka a nějaký aditiva (filtr už si nepamatuju.)
BTW: Já dal takhle dokupy Fagot Pickup (jeden z prvních, služebáček) když jsme ho do firmy koupili tak nechtěl táhnout do kopce ani na dvojce pak jsem ho začal prohánět, tankovat 98-čku taky nějaký aditiva na pročištění palivový soustavy, sportovní vzduchovej filtr kterej mi firma nechtěla proplatit abych nekecal tak jsem dal taky seřídit ventily a po zhruba roce bylo to auto schopno jet na trojce 120 km/h (tachometrových).
Podobně jsem dal dokopy i klasickej Fagot s jednobodem který sice trochu chtěl táhnout ale co bylo horší pořád měl vysoký volnoběh. V každým servisu kecali o tom, že se musí vyměnit celej jednobod, stačilo abych to chytnul do ruky já a krom bezplatního odvozu se auto po cca 3 týdnech úplně spamatovalo. Tam stačíla taky 98-čka a nějaký aditiva (filtr už si nepamatuju.)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
Měl jsem na mysli zlepšení výkonu u karburátorových motorů pouze ze své zkušenosti. Je klidně možné že i u stříkaček to pomáhá, ale já osobně změnu pocítil jen u R11. Momentálně jezdím R25 2.9 V6 a ať dělám co dělám, stále jezdí stejně dobře bez rozdílu.
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
ahojda Jonki jak to tady tak ctu tak ti jde asi dost o rychlost a asi i vykon ja nerikam ze R11 na to neni ale preci jen je to auto v letech a zadnej zavodak z toho neudelas, tot muj nazor je to auto spise na povozeni a ne zavodeni i kdyz postavit nejakej special by taky bylo pekny ale to chce od zakladu
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
Pavel_trol : to ti verim samozrejme ze nektere kousky pojedou hodne slusne ale ta moje devitka mezi ne nepatri alespon zatim a v techto dnech urcite ne protoze je na spalkach a jde ven motor s prevodovkou spojka odesla do vecnejch lovist
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- Kalasnikov
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon čer 23, 2008 16:37
já nevím já jsem co se týče toho tekutého tunningu velmi skeptický OČ vyjadřuje pouze odolnost proti detonacím. On to bude spíš placebo efekt asi jako když po zimě sednu na svojí čízu a vždycky se divím jak to jede jako ďáběl
"sportovní" vzduchový filtr má největší přínos v tom že je čístý
Ale souhlasím s tím že motor si "zvykne" pracovat v určitých otáčkách, takže když se netočí tak pak už ve vysokých netáhne. Proto je důležíté v záběhu zbytečně motor nešetřit pokud pak chceme jezdit svižně.
"sportovní" vzduchový filtr má největší přínos v tom že je čístý
Ale souhlasím s tím že motor si "zvykne" pracovat v určitých otáčkách, takže když se netočí tak pak už ve vysokých netáhne. Proto je důležíté v záběhu zbytečně motor nešetřit pokud pak chceme jezdit svižně.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Kalasnikov: Přesně tak, Oktánový číslo vyjádřuje odolnost vůči detonacím, čím větší oktánový číslo tím větší odolnost a tím menší šance že by motor detonačně spaloval (klepal).
Když je auto vybaveno klepacím (detonačním) senzorem tak na něm o to víc uvidíš rozdíl mezi obyčejnou 95 a 98 nebo 100 s dobrými aditivy.
Když je auto vybaveno klepacím (detonačním) senzorem tak na něm o to víc uvidíš rozdíl mezi obyčejnou 95 a 98 nebo 100 s dobrými aditivy.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Kalasnikov
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon čer 23, 2008 16:37
Chudák motorJonki píše:Je možné jen s R11 1.8 Gtx na druhý převodový stupen 100Km/h??? jen se chci zeptat protože dneska sem jel s kamosem v rapidu a jel na 2jku 80 km/h dekuji za odpoved
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jestli Te mrzi, ze to jezdi, tak to jeste chvili zkousej...
A nebo mam lepsi napad. Jestli Ti to auto nevyhovuje a mas tendenci ho nicit, dej vedet, vezmu si ho...
A nebo mam lepsi napad. Jestli Ti to auto nevyhovuje a mas tendenci ho nicit, dej vedet, vezmu si ho...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jasne, realny to je, ale pouziju hlasku z jednoho ceskeho filmu a zeptam se: "KOMU TIM PROSPEJETE, SNAD TE DRUHE STRANE?"
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: ned úno 03, 2008 17:22
- Bydliště: Hostinné
Re: Renault 11 rychlost
mno já mám R9 rok 82 motor je F3P 65kw z 19ky a při 170 se mi zasekne tacháč,jinak když sem jezdil s původním motorem 1,4 44kw karburátor solex 32 bis,tak max 150 při dobrym větru.
R 19 1.8 54kw,R 19 1.8 99kw,R 5 1.4 ,Clio 1.2,Dacia Double cab 1.9d,R 9 1.4 tujjjjbo http://silenejmax.rajce.idnes.cz/
- vasekplzen
- Starting member
- Příspěvky: 61
- Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
ja to mam s Vmax jednoduchy. Tachometr konci na 85mph (coz je nejaky 135kmh) a to i bez strechy jede s prstem v nose. Dle GPS se mi podarilo po rovine bez strechy vydolovat 167kmh, ale je pravdou, ze uz se chudince Allianci moc nechtelo.
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů