Otáčkoměr neukazuje

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Otáčkoměr neukazuje

Příspěvek od R11 » pon čer 30, 2008 00:33

Nemate nekdo nahodou napad, co mam delat s otackomerem, kdyz na volnobeh pri proslapnuti plynu ukazuje normalne a kdyz jedu na rychlost (napr. na dalnici) tak se zasekne na 3800 a dal ani tuk?
Naposledy upravil(a) R11 dne pon čer 30, 2008 18:48, celkem upraveno 1 x.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

MarB
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 03, 2007 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarB » pon čer 30, 2008 01:21

Nejezdi nad 3800rpm :).

Kup si něco na kontakty a prostříkej všechno co má něco dočinění s budíkama a spojkou. Občas stačí povrklat se snímačem.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon čer 30, 2008 18:47

MarB píše: Kup si něco na kontakty a prostříkej všechno co má něco dočinění s budíkama a spojkou. Občas stačí povrklat se snímačem.
Myslis Halluv snimac otacek, resp. polohy 1. valce?

Jinak vsechny kontakty se zdaji byt v pohode, puvodne se to kousalo i na volnobeh pri proslapnuti, akorat kousek dal. Zkusil jsem tu rucicku manualne otocit az k 7000 a nechal ji spadnout zpet a pak to zacalo ukazovat na volnobeh az nahoru. Ale pri zatizeni ne, jak pisu nahore. Tak proste nevim.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

MarB
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 03, 2007 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarB » pon čer 30, 2008 18:54

Nejlepší by bylo nějak eliminovat možnosti. Viděl bych to na budíky. Máš možnost vyzkoušet jiné? Třeba zajet na vrakáč a zkusit tam jiné.. Nevím jak moc je to bezpečné, ale asi bych stříknul WD40 k ručičce.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon čer 30, 2008 20:28

To me napadlo taky, ale moc se mi do toho nechce. Kdyz se ta rucicka pretoci opatrne manualne, tak jde krasne lehce a nikde neklade odpor. A sama se v pohode vrati. Taky bych videl pricinu v tom otackomeru a ne v aute, ale prave proto se snazim prijit na to, cim to muze byt.
A na vrakacich, pokud vubec vedi, jak vypada R11, tak se bud jen usmivaji a nebo se dozvidam neco na zpusob: Jooo, tohle uz jsme dlouho nevideli...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » úte črc 01, 2008 07:12

Prostříkni to wédéčkem a změř jestli ti jde impuls ze zapalování do budiků. Myslím že to jsou ty dva prostřední konektory na zapalování. Ale tam by to to mělo něco dávat když na volnoběh ti ukazuje. Jina si myslím že prostě to bude někde drhnou v mechanismu. Na prošlápnutí to jde protože ručička se hodně pohne a setrvačnou silou překoná ten bod kdy se zasekne. A když jedeš tak se zvedá pomalu a sekne se.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
alcapone
Člen RCČR
Příspěvky: 241
Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
Bydliště: Hlinné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alcapone » úte črc 01, 2008 08:58

Liboa píše:Prostříkni to wédéčkem a změř jestli ti jde impuls ze zapalování do budiků. Myslím že to jsou ty dva prostřední konektory na zapalování. Ale tam by to to mělo něco dávat když na volnoběh ti ukazuje. Jina si myslím že prostě to bude někde drhnou v mechanismu. Na prošlápnutí to jde protože ručička se hodně pohne a setrvačnou silou překoná ten bod kdy se zasekne. A když jedeš tak se zvedá pomalu a sekne se.
I na srazu bylo řečeno, že je problém v mechanismu, podívat se na ručičku, zda je rovně. Auto bylo zřejmě zvykle točit jenom do těch 3800. A není divu, když bylo volné táhlo plynového pedálu.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » úte črc 01, 2008 10:40

alcapone píše:I na srazu bylo řečeno, že je problém v mechanismu, podívat se na ručičku, zda je rovně. Auto bylo zřejmě zvykle točit jenom do těch 3800. A není divu, když bylo volné táhlo plynového pedálu.
Jo jo, to mi rikal Honza. Jak to myslis jestli je rucicka rovne? Pripada mi nasazena dobre a podle vseho do tech 3800 ukazuje ten otackomer naprosto spravne. Jaky jiny problem by mohl v tom mechanismu byt?

Jinak je ta palubka absolutne super.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

kolaCZek
Člen RCČR
Příspěvky: 143
Registrován: úte říj 16, 2007 23:30

Příspěvek od kolaCZek » úte črc 01, 2008 10:43

Zasekaval se mi tachometr na nejakych 48 km/h. Bylo to tim, ze se rucicka zkroutila a drhnula o cifernik. :) Stacilo ji nahrat a narovnat...

Nemuze to byt necim podobnym?

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » úte črc 01, 2008 11:05

Ne ne, rucicka nikde nedrhne, ani kdyz ji opatrne protahnu rukou az na konec, tak nikde zadny odpor neni citit a normalne se vraci bez zadrhnuti zpatky. Ale diky, samozrejme me to taky napadlo.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » úte črc 01, 2008 22:39

náhradní otáčkoměr mám akorát jsem rezebral počitadlo kilometrů
a už ... no nic
pokud chcete neni problem
jo a pak mam asi 10 beden nd včetně torzky zadních tlumičů 4ks-prakticky nové
vodní čerpadlo na 1,4 nové-1 měsíc v provozu a spoustu jiného

pokud někdo něco chcete dejte vědět (praha)

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů