Otáčkoměr neukazuje
Moderátor: Moderators General
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Otáčkoměr neukazuje
Nemate nekdo nahodou napad, co mam delat s otackomerem, kdyz na volnobeh pri proslapnuti plynu ukazuje normalne a kdyz jedu na rychlost (napr. na dalnici) tak se zasekne na 3800 a dal ani tuk?
Naposledy upravil(a) R11 dne pon čer 30, 2008 18:48, celkem upraveno 1 x.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslis Halluv snimac otacek, resp. polohy 1. valce?MarB píše: Kup si něco na kontakty a prostříkej všechno co má něco dočinění s budíkama a spojkou. Občas stačí povrklat se snímačem.
Jinak vsechny kontakty se zdaji byt v pohode, puvodne se to kousalo i na volnobeh pri proslapnuti, akorat kousek dal. Zkusil jsem tu rucicku manualne otocit az k 7000 a nechal ji spadnout zpet a pak to zacalo ukazovat na volnobeh az nahoru. Ale pri zatizeni ne, jak pisu nahore. Tak proste nevim.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To me napadlo taky, ale moc se mi do toho nechce. Kdyz se ta rucicka pretoci opatrne manualne, tak jde krasne lehce a nikde neklade odpor. A sama se v pohode vrati. Taky bych videl pricinu v tom otackomeru a ne v aute, ale prave proto se snazim prijit na to, cim to muze byt.
A na vrakacich, pokud vubec vedi, jak vypada R11, tak se bud jen usmivaji a nebo se dozvidam neco na zpusob: Jooo, tohle uz jsme dlouho nevideli...
A na vrakacich, pokud vubec vedi, jak vypada R11, tak se bud jen usmivaji a nebo se dozvidam neco na zpusob: Jooo, tohle uz jsme dlouho nevideli...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Prostříkni to wédéčkem a změř jestli ti jde impuls ze zapalování do budiků. Myslím že to jsou ty dva prostřední konektory na zapalování. Ale tam by to to mělo něco dávat když na volnoběh ti ukazuje. Jina si myslím že prostě to bude někde drhnou v mechanismu. Na prošlápnutí to jde protože ručička se hodně pohne a setrvačnou silou překoná ten bod kdy se zasekne. A když jedeš tak se zvedá pomalu a sekne se.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- alcapone
- Člen RCČR
- Příspěvky: 241
- Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
- Bydliště: Hlinné
- Kontaktovat uživatele:
I na srazu bylo řečeno, že je problém v mechanismu, podívat se na ručičku, zda je rovně. Auto bylo zřejmě zvykle točit jenom do těch 3800. A není divu, když bylo volné táhlo plynového pedálu.Liboa píše:Prostříkni to wédéčkem a změř jestli ti jde impuls ze zapalování do budiků. Myslím že to jsou ty dva prostřední konektory na zapalování. Ale tam by to to mělo něco dávat když na volnoběh ti ukazuje. Jina si myslím že prostě to bude někde drhnou v mechanismu. Na prošlápnutí to jde protože ručička se hodně pohne a setrvačnou silou překoná ten bod kdy se zasekne. A když jedeš tak se zvedá pomalu a sekne se.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo, to mi rikal Honza. Jak to myslis jestli je rucicka rovne? Pripada mi nasazena dobre a podle vseho do tech 3800 ukazuje ten otackomer naprosto spravne. Jaky jiny problem by mohl v tom mechanismu byt?alcapone píše:I na srazu bylo řečeno, že je problém v mechanismu, podívat se na ručičku, zda je rovně. Auto bylo zřejmě zvykle točit jenom do těch 3800. A není divu, když bylo volné táhlo plynového pedálu.
Jinak je ta palubka absolutne super.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ne ne, rucicka nikde nedrhne, ani kdyz ji opatrne protahnu rukou az na konec, tak nikde zadny odpor neni citit a normalne se vraci bez zadrhnuti zpatky. Ale diky, samozrejme me to taky napadlo.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů