zástavba motoru R19 81kw do R9txe-kdo ví

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

zástavba motoru R19 81kw do R9txe-kdo ví

Příspěvek od maslom » pon čer 09, 2008 14:00

ahoj
chystám se provést změnu motoru.
jeden z důvodů je že karburátor co tam je pořád zlobí a nikdo si neví rady
proto jsem si taky neužil sraz :cry:
tak jsem našel r19 81kw s posilovačem-ještě je funkční a vrká na vrakovišti
chystám se ho vyndat a prosím tímto o rady(návody ,nápady,upozornění na prblémy) ať neudělám nějakou koninu :wink:
za všechny rady předem díky :D

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » pon čer 09, 2008 17:37

Asi nejvetsi problem bude podle me elektrika, pac si nejsem jistej, jestli ten motor z ty R19 nema treba uz strikacku. V tom pripade treba jen elektrika k cerpadlu a ridici jednotce nebude zadna sranda. Kdysi jsem tohle chtel do svy R11 udelat taky a tohle presne mi rekl mechanik, kterej delal primo Renaulty. A taky financne ze by se mi ta zastavba nevyplatila (pokud to budes delat sam, tak by to asi bylo o necem jinem), nicmene NIC NENI NEMOZNE... :wink: I u Renaulta :)
Co dela ten karbec a kterej typ to je?
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon čer 09, 2008 23:55

81kW je 1.8ka F3P, vícebod Bosch nebo co. Rozhodně při vyndávání motoru dávej pozor na kabeláž, ať se nepoškodí. Všechny konektory si popisuj, ať víš, kam co patří. Pomocí zkoušečky by sis měl ověřit ještě v tý 19ce, co je pod napětím bez klíčku a co se zapnutým zapalováním - v 19ce jsou konektory hlavního svazku a relátka v černý trojúhelníkový plastový krabici.
Nic není nemožný, ale líp by se to dávalo do autam kde bylo alespoň jednobodový vstřikování, takhle nemáš v karburátorovým autě žádnou elektropřípravu.
A na konec věc, která by měla být na místě prvním - brzdy. Budeš muset dát dopředu chlazený kotouče, abys to auto zastavil, na to vem jed.

Jaká je cena za ten motor? Nechceš radši 1.7ku s karburátorem z 11ky :?: :P (nejspíš 59kW) Bylo by to snazší a jistě i lacinější :) STK bys normálně neprošel tak jako tak 8)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » čtv čer 12, 2008 15:48

je to čtyřbodová stříkačka
teď mám 32drtm a otáčky se drží jednou na 1000 jednou na 1500 a pak na 600 a chcípá to

nevim čim to může být je pravda že je otryskován na motor 1,4-vzdušníky a emulzní trubky

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » sob čer 14, 2008 16:58

To MASLOM: Mas uz asi tyden SZ :!: :!: :!:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
mirekj
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: pon srp 11, 2008 20:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirekj » stř srp 20, 2008 22:27

Tak co? jak jste to vyresili ?:)

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od maslom » úte srp 26, 2008 10:52

nešel jsem do toho a trápím se s tím co mám-viz nový téma

Osly
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: úte zář 13, 2011 10:59
Bydliště: okr. Zlín

Re: zástavba motoru R19 81kw do R9txe-kdo ví

Příspěvek od Osly » úte zář 13, 2011 11:01

maslom píše:nešel jsem do toho a trápím se s tím co mám-viz nový téma
mohu se zeptat zda-li je ještě ten motor někde k mání? bych ho kdyžtak vzal :)

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů