problem s chladiacou kvapalinou

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

problem s chladiacou kvapalinou

Příspěvek od janci11 » stř kvě 21, 2008 14:03

zdar hosi tak mam zase problem s mojou jedenastkou. boli sme v servise menit chladiacu kvapalinu a teraz som si vsimol ze ju cez vyrovnavaciu nadrzku vytlaca von. cim to moze byt? niekto mi hovori ze je tam vzduch, druhy ze je zly termostat ( ale to sa mi nezda kedze pred vymenou to nerobilo), dalsi ze je zle tesnenie pod hlavou. osobne si myslim ze mechanik nieco dodrbal pri vymene.....a este modra kvapalina ktora sa tam davala sa zmenila na oranzovu nemoze to byt aj nieco upchate ? pls poradte najlepsie by bolo asi ju vypustit a vodou poriadne precistit cely system a dat novu :?

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » stř kvě 21, 2008 21:34

no tak ludia help me pls :cry:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř kvě 21, 2008 21:49

Keď vyhadzuje vodu von z nádobky tak uniká tlak z motora do vody - je vadné tednenie pod hlavou alebo prasknutá hlava.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » stř kvě 21, 2008 22:02

ze by to prasklo resp. prestalo tesnit akurat pri vymene ? takze tym ze to neni odvzdusnene to nemoze byt?

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » čtv kvě 22, 2008 00:02

Nejsem si uplne jist, ale bubliny by se ze systemu dostaly prave pres nadobku chladici kapaliny, takze by maximalne pri povoleni spuntu psoukla. Tim chci rict, ze se to vicemene odvzdusnuje samo. Notabene kdyby to bylo jenom zavzdusneny, tak se ta kapalina jaksi neobarvi...Jedine ze by byl starej ucpanej chladic a neco povolilo a to tu kapalinu obarvilo, stat se to po vymene kapaliny muze, nova je vzdy agresivnejsi.
Takze bych to taky videl na to tesneni nebo prasklinu v hlave, i kdyz pokud neni ve vode olej...Koukni na vicko od oleje, jestli tam neni takovej bilej slem. Pokud ano, dostava se voda do oleje. Je-li v nadobce chlad. kapaliny olej, dostava se olej do vody. Kazdopadne termostat bych vyloucil.
Takze bud prasklina nebo prorazeny tesneni, nebo spatny blbe pruchodny chladic.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » čtv kvě 22, 2008 13:16

vicko vyzera byt v poriadku a v chladiacej ci je olej....tazko povedat ale vyzera ze nie
Naposledy upravil(a) janci11 dne úte kvě 27, 2008 13:28, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » čtv kvě 22, 2008 14:07

:lol: :D :lol: :D

To víčko na olej musíš odklopit a potom se něco dívat. Když bude voda v oleji tak na víčku "zespodu" bude bílej povlak. :wink:
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » čtv kvě 22, 2008 14:52

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: som ja lama ja ze to bude nejak cele vicko biele :lol: takze vicko je v poriadku zo vsetkych stran ziadny biely povlak a ten olej v chladiacej neviem zisit lebo je s tej chladiacej sama pena vid obrazok vyssie :(

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » ned kvě 25, 2008 12:03

pls ludia mozem cez mjauto.cz alebo cez elit.cz objednat diley aj ja alebo iba podnikatelia? nikde som tam nenasiel registraciu a mohli by ste mi poslat presne link ktore to tesnenie potrebujem? dik

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » úte kvě 27, 2008 13:30

tak vam dakujem za ochotu viem ze som lama a preto som si myslel ze mi tu niekto ochotny pomoze pretoze to nemam s kade inde zobrat take informacie nepoznam ani ziadneho automechanika ani nikto z rodiny sa tomu nerozumie

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » úte kvě 27, 2008 13:52

Dily podle me muzes objednavat i jako soukroma osoba, pokud by byl problem, zkus najit ve svem okoli partnersky servis Elit (jejich seznam by mel byt na strankach Elitu) a objednat to pres nej. Nebo zkus jeste mrknout na www.autokelly.cz, tam je mozny i osobni odber, ale v Elitu myslim taky.
Co se tyce tesneni, presne Tvuj typ najdes v katalogu te ci one firmy a musis ho najit presne podle typu motoru. A nebo vzhledem k tomu, ze ho stejne asi nebudes menit sam, tak by ho mohl objednat ten, kdo to bude delat.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » úte kvě 27, 2008 14:57

takze ja potrebujem asi taketo nieco http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100225

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte kvě 27, 2008 15:22

Janci, nejanči...

Než se pustíš do jakékoliv opravy, musíš si být jistý, že opravuješ závadu, neboli, jestli to, co opravuješ je závada.

Co to znamená, že to "vodu cez vyrovnavaciu nadrzku vytlaca von"?

U teplého motoru je zcela běžný jev, že při otevření expanzní nádobky stoupne hladina, která je do té doby snížena tlakem v horkého vzduchu v nádobce.

Pakliže bys měl prasklé těsnění, dělalo by to jednu a nebo více z těchto věcí.:
1: U teplého motoru jsou hadice tvrdé jako kámen a nedají se skoro vůbec zmáčknout
2: Motor vaří
3: Auto netopí
4: Ztrácí se voda a nikde pod autem není

Pokud ti to z expanzky vyhazuje vodu ven, pak příčinou může být také vadné víčko exp. nádobky.

Takže ještě jednou a velmi přesně popiš, co to dělá, jinak se merita nedobereme.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » úte kvě 27, 2008 20:53

v prvom rade dakujem ze sa mi snazite pomoct :oops:

teraz k problemu:

1. S tymi hadicami neviem ci su tvrde to som neskusal
2. Motor zatial nevari aspon som si to nevsimol
3. Auto kuri
4. voda sa straca cez nadrzku ale samozrejme je ju vidno lebo je cela oranzova a uplne spenena

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte kvě 27, 2008 21:03

janci11 píše: 4. voda sa straca cez nadrzku ale samozrejme je ju vidno lebo je cela oranzova a uplne spenena
Co přesně to znamená, že se ztrácí přes nádržku? Je nádržka prasklá nebo to protéká přes víčko?

Kdy je zpěněná, při zavřeném víčku nebo krátce zpění při jeho otevření nebo pění po otevření stále?
Nebo je zpěněná od hrkání za jízdy?

Pokud pění stále, jak pění - po bublinkách, jako bys foukal brčkem, nebo tak že běží proud vody s bublinami jako z vodovodu?

Musíš být víc popisný. Takhle to z tebe lámeme jak ze suchýho chleba.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » úte kvě 27, 2008 21:18

ty mi davas zabrat :lol: preteka cez vicko, a spenena je aj vnutri nadobky aj vonku okolo vicka skor ako by som fukal do nej prikladam foto hadam pomoze


Obrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 28, 2008 10:14

janci11 píše:
Obrázek
Tohle vypadá na olej ve vodě, tedy na:
1.) prasklé těsnění pod hlavou
nebo
2.) prasklou hlavu
nebo obojí....

Takže šup do servisu a s tímhle nejezdit.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » stř kvě 28, 2008 12:16

ok takze dik za pomoc potom napisem ako som dopadol
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » úte čer 03, 2008 17:12

takze auto sa dostalo kmechanikovi az dnes a okrem toho ze mi povedal ze treba vymenit rozvodovy remen tak je prasknuta hlava :( este ze som dneska zmaturoval tak ma to ani tak neserie :D
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » čtv čer 05, 2008 22:44

tak som bol konecne dneska pre auto, prasknuta hlava zavarena, tesnenie vymenene, rozvodny remen vymeneny......ale co som si zase vsimol ked som bol preneho ze zvuk mam jak keby som tam mal sportovy vyfuk...sice je deravy ale predtym taky zvuk nemalo a strasne kolisu otacky na volnobehu cim to moze byt? nieco s karburatorom alebo nieco s tym vyfukom? pri vymene hlavy resp zvarani sa dava dole vyfuk? ze by ho zle dal naspat? kua uz ma zacina stvat to auto a este som si vsimol ze plyn uz neni taky citlivy ked ho zoslapnem nezacne zaberat hned ale az po chvilke a celkovo tah auta je horsi............kua co tam ten mechanik zas dodrbal :(
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv čer 05, 2008 23:34

Když se sundá hlava, musí se od ní oddělit i výfuk - takže to tam teď někde netěsní.
Zatahej za plynový lanko v motorovým prostoru - může být špatně připevněný s velkou vůlí. K napnutí dojde až se sešlápnutím pedálu, ale na otevření škrtící klapky už to další sešlápnutí nebude stačit, pedál bude na podlaze.
Zkontroluj správný připojení všech hadiček na sání a odvětrání motoru.
Holt co si neuděláš sám, to nemáš.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » pát čer 06, 2008 19:45

tak som bol znova u toho mechanika.... plynove lanko sa dostelovalo a este bola prasknuta hadicka na nejakom podtlaku........auto uz ide lepsie ale stale to neni ono ze vraj je to tou dierou vo vyfuku ze ked ho daval dole sa este zvacsila...nejak sa mi tomu nechce verit ze vraj keby bol dobry vyfuk tak ide aj auto ovela lepsie aj otacky su normalne a zvuk to je samozrejme
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát čer 06, 2008 22:01

janci11 píše:tak som bol znova u toho mechanika.... plynove lanko sa dostelovalo a este bola prasknuta hadicka na nejakom podtlaku........auto uz ide lepsie ale stale to neni ono ze vraj je to tou dierou vo vyfuku ze ked ho daval dole sa este zvacsila...nejak sa mi tomu nechce verit ze vraj keby bol dobry vyfuk tak ide aj auto ovela lepsie aj otacky su normalne a zvuk to je samozrejme
Budeš se možná divit ale stav výfukového potrubí má na chod motoru velmi zásadní vliv a to jak na hlučnost, tak na výkon a spotřebu. Pokud máš místo výfuku cedník, pak jej vyměň za nový.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » sob čer 07, 2008 10:15

este na ten zvuk a spotrebu ale ze aj na vykon :shock: ....tak teda dakujem za vase rady skusim niekde zohnat peniaze na novy vyfuk a dufam ze to uz pojde vsetko normalne jak ma :oops:
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » pon čer 09, 2008 20:07

takze vyfuk je spraveny ani neviem ze auto ide :lol: aler stale mi na volnobehu kolisu otacky a ked pridam tak na 3000 otacok a hned pustim plyn tak otacky klesnu az moc a zdochne cim to moze byt?
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů