problem s chladiacou kvapalinou
Moderátor: Moderators General
problem s chladiacou kvapalinou
zdar hosi tak mam zase problem s mojou jedenastkou. boli sme v servise menit chladiacu kvapalinu a teraz som si vsimol ze ju cez vyrovnavaciu nadrzku vytlaca von. cim to moze byt? niekto mi hovori ze je tam vzduch, druhy ze je zly termostat ( ale to sa mi nezda kedze pred vymenou to nerobilo), dalsi ze je zle tesnenie pod hlavou. osobne si myslim ze mechanik nieco dodrbal pri vymene.....a este modra kvapalina ktora sa tam davala sa zmenila na oranzovu nemoze to byt aj nieco upchate ? pls poradte najlepsie by bolo asi ju vypustit a vodou poriadne precistit cely system a dat novu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Keď vyhadzuje vodu von z nádobky tak uniká tlak z motora do vody - je vadné tednenie pod hlavou alebo prasknutá hlava.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si uplne jist, ale bubliny by se ze systemu dostaly prave pres nadobku chladici kapaliny, takze by maximalne pri povoleni spuntu psoukla. Tim chci rict, ze se to vicemene odvzdusnuje samo. Notabene kdyby to bylo jenom zavzdusneny, tak se ta kapalina jaksi neobarvi...Jedine ze by byl starej ucpanej chladic a neco povolilo a to tu kapalinu obarvilo, stat se to po vymene kapaliny muze, nova je vzdy agresivnejsi.
Takze bych to taky videl na to tesneni nebo prasklinu v hlave, i kdyz pokud neni ve vode olej...Koukni na vicko od oleje, jestli tam neni takovej bilej slem. Pokud ano, dostava se voda do oleje. Je-li v nadobce chlad. kapaliny olej, dostava se olej do vody. Kazdopadne termostat bych vyloucil.
Takze bud prasklina nebo prorazeny tesneni, nebo spatny blbe pruchodny chladic.
Takze bych to taky videl na to tesneni nebo prasklinu v hlave, i kdyz pokud neni ve vode olej...Koukni na vicko od oleje, jestli tam neni takovej bilej slem. Pokud ano, dostava se voda do oleje. Je-li v nadobce chlad. kapaliny olej, dostava se olej do vody. Kazdopadne termostat bych vyloucil.
Takze bud prasklina nebo prorazeny tesneni, nebo spatny blbe pruchodny chladic.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dily podle me muzes objednavat i jako soukroma osoba, pokud by byl problem, zkus najit ve svem okoli partnersky servis Elit (jejich seznam by mel byt na strankach Elitu) a objednat to pres nej. Nebo zkus jeste mrknout na www.autokelly.cz, tam je mozny i osobni odber, ale v Elitu myslim taky.
Co se tyce tesneni, presne Tvuj typ najdes v katalogu te ci one firmy a musis ho najit presne podle typu motoru. A nebo vzhledem k tomu, ze ho stejne asi nebudes menit sam, tak by ho mohl objednat ten, kdo to bude delat.
Co se tyce tesneni, presne Tvuj typ najdes v katalogu te ci one firmy a musis ho najit presne podle typu motoru. A nebo vzhledem k tomu, ze ho stejne asi nebudes menit sam, tak by ho mohl objednat ten, kdo to bude delat.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
takze ja potrebujem asi taketo nieco http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100225
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Janci, nejanči...
Než se pustíš do jakékoliv opravy, musíš si být jistý, že opravuješ závadu, neboli, jestli to, co opravuješ je závada.
Co to znamená, že to "vodu cez vyrovnavaciu nadrzku vytlaca von"?
U teplého motoru je zcela běžný jev, že při otevření expanzní nádobky stoupne hladina, která je do té doby snížena tlakem v horkého vzduchu v nádobce.
Pakliže bys měl prasklé těsnění, dělalo by to jednu a nebo více z těchto věcí.:
1: U teplého motoru jsou hadice tvrdé jako kámen a nedají se skoro vůbec zmáčknout
2: Motor vaří
3: Auto netopí
4: Ztrácí se voda a nikde pod autem není
Pokud ti to z expanzky vyhazuje vodu ven, pak příčinou může být také vadné víčko exp. nádobky.
Takže ještě jednou a velmi přesně popiš, co to dělá, jinak se merita nedobereme.
Než se pustíš do jakékoliv opravy, musíš si být jistý, že opravuješ závadu, neboli, jestli to, co opravuješ je závada.
Co to znamená, že to "vodu cez vyrovnavaciu nadrzku vytlaca von"?
U teplého motoru je zcela běžný jev, že při otevření expanzní nádobky stoupne hladina, která je do té doby snížena tlakem v horkého vzduchu v nádobce.
Pakliže bys měl prasklé těsnění, dělalo by to jednu a nebo více z těchto věcí.:
1: U teplého motoru jsou hadice tvrdé jako kámen a nedají se skoro vůbec zmáčknout
2: Motor vaří
3: Auto netopí
4: Ztrácí se voda a nikde pod autem není
Pokud ti to z expanzky vyhazuje vodu ven, pak příčinou může být také vadné víčko exp. nádobky.
Takže ještě jednou a velmi přesně popiš, co to dělá, jinak se merita nedobereme.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co přesně to znamená, že se ztrácí přes nádržku? Je nádržka prasklá nebo to protéká přes víčko?janci11 píše: 4. voda sa straca cez nadrzku ale samozrejme je ju vidno lebo je cela oranzova a uplne spenena
Kdy je zpěněná, při zavřeném víčku nebo krátce zpění při jeho otevření nebo pění po otevření stále?
Nebo je zpěněná od hrkání za jízdy?
Pokud pění stále, jak pění - po bublinkách, jako bys foukal brčkem, nebo tak že běží proud vody s bublinami jako z vodovodu?
Musíš být víc popisný. Takhle to z tebe lámeme jak ze suchýho chleba.
tak som bol konecne dneska pre auto, prasknuta hlava zavarena, tesnenie vymenene, rozvodny remen vymeneny......ale co som si zase vsimol ked som bol preneho ze zvuk mam jak keby som tam mal sportovy vyfuk...sice je deravy ale predtym taky zvuk nemalo a strasne kolisu otacky na volnobehu cim to moze byt? nieco s karburatorom alebo nieco s tym vyfukom? pri vymene hlavy resp zvarani sa dava dole vyfuk? ze by ho zle dal naspat? kua uz ma zacina stvat to auto a este som si vsimol ze plyn uz neni taky citlivy ked ho zoslapnem nezacne zaberat hned ale az po chvilke a celkovo tah auta je horsi............kua co tam ten mechanik zas dodrbal
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Když se sundá hlava, musí se od ní oddělit i výfuk - takže to tam teď někde netěsní.
Zatahej za plynový lanko v motorovým prostoru - může být špatně připevněný s velkou vůlí. K napnutí dojde až se sešlápnutím pedálu, ale na otevření škrtící klapky už to další sešlápnutí nebude stačit, pedál bude na podlaze.
Zkontroluj správný připojení všech hadiček na sání a odvětrání motoru.
Holt co si neuděláš sám, to nemáš.
Zatahej za plynový lanko v motorovým prostoru - může být špatně připevněný s velkou vůlí. K napnutí dojde až se sešlápnutím pedálu, ale na otevření škrtící klapky už to další sešlápnutí nebude stačit, pedál bude na podlaze.
Zkontroluj správný připojení všech hadiček na sání a odvětrání motoru.
Holt co si neuděláš sám, to nemáš.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
tak som bol znova u toho mechanika.... plynove lanko sa dostelovalo a este bola prasknuta hadicka na nejakom podtlaku........auto uz ide lepsie ale stale to neni ono ze vraj je to tou dierou vo vyfuku ze ked ho daval dole sa este zvacsila...nejak sa mi tomu nechce verit ze vraj keby bol dobry vyfuk tak ide aj auto ovela lepsie aj otacky su normalne a zvuk to je samozrejme
R11 , 1721cm3, F3N 718, 55kW r.v. 85
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Budeš se možná divit ale stav výfukového potrubí má na chod motoru velmi zásadní vliv a to jak na hlučnost, tak na výkon a spotřebu. Pokud máš místo výfuku cedník, pak jej vyměň za nový.janci11 píše:tak som bol znova u toho mechanika.... plynove lanko sa dostelovalo a este bola prasknuta hadicka na nejakom podtlaku........auto uz ide lepsie ale stale to neni ono ze vraj je to tou dierou vo vyfuku ze ked ho daval dole sa este zvacsila...nejak sa mi tomu nechce verit ze vraj keby bol dobry vyfuk tak ide aj auto ovela lepsie aj otacky su normalne a zvuk to je samozrejme
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů