alternator

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

alternator

Příspěvek od janci11 » stř kvě 07, 2008 17:37

zdravim neviete aky je alternator v R11 GTX 1.7 z roku 85? a co by povedal na 115Ah baterku ?

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř kvě 07, 2008 17:57

Ahoj,
jaky altik tam je nevim, ale urcite tak silnou baterku nikdy nedobije, protoze tak silnou baterku nemel ani diesel. Skoro bych pochyboval, zda se takovahle baterka kdy vubec montovala do osobaku. Neni tahle sila trochu zbytecna? :) Ale nakonec proc ne, soused kdysi Zigulika startoval baterkou z Multicary :lol:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » stř kvě 07, 2008 18:19

mam moznost ju kupit za 500Sk a neviem ci nebudu problemy okrem toho teda ze ju altik uplne nedobije ale dobijat ju bude nie ? aby som ju nemusel kazdy tyzden nabijat :roll:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř kvě 07, 2008 19:53

No nejak ji dobijet bude, ale rekl bych hodne malo, cimz se bude ty baterce celkem myslim rychle snizovat kapacita a mozna ji budes muset dobijet. Ale chtelo by se to zeptat autoelektrikare, treba rekne vic. Ten altik by se asi i dal prenastavit na relatku, ale fakt nevim. Otazka je, jestli to neni zbytecny, az tahle baterka kiksne, tak zas budes muset shanet tu silnou. Ta baterka je opravdu hodne silna, vzhledem k tomu, ze do motoru 1,4 daval Renault 44Ah, ja tam mam 55 Ah a v pohode. Mozna v tom Tvym byla silnejsi (treba 64Ah) a rekl bych, ze v dieselu byla tak 74Ah, ale silnejsi si myslim ze ne. Takze ten rozdil je dost velky. Tot nazor.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » stř kvě 07, 2008 21:12

no tak sa zatial na to asi vykaslem len som to chcel kvoli tomu ze mam v kufri zosik + subwoofer tak by to chcelo nieco silnejsie teraz tam je tusim nieco okolo 50Ah ale pokial to nenecham hrat s vypnutym motorom tak je to v pohode ale cez leto hadam spravim komplet kabelaz a asi poriesim aj baterku ale skor asi nieco okolo 60-70Ah to by malo byt lepsie co poviete ?

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř kvě 07, 2008 23:12

Myslim, ze tak do 65Ah by to melo dobijet v pohode a bez nutnosti zasahovat do dobijeciho rele, ale fakt bych to zkonzultoval s elektrikarem. Tak hodne zdaru :wink:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » čtv kvě 08, 2008 09:38

Dej jsi tam baterku jakou chceš, je to úplně jedno!!!!!!!!!!!! Alternátor pořád dobíjí stejně. Je úplně jedno jaká tam je baterka, vždycky jí nabije a nezáleží na kapacitě. (Ah)
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » čtv kvě 08, 2008 11:42

Tak to teda slysim poprve v zivote. Zrejme proto maji vsechny diesely silnejsi alternatory ze? Proto, ze je to vlastne jedno. A dobijeci rele je teda k cemu? A vykon alternatoru se v technickych specifikacich uvadi proc, kdyz je to jedno?
A dalsi vec je ta, ze se baterka 115Ah nevejde v R11 do kastliku pod okno. :)
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

stefan-celica
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte lis 29, 2011 18:05

Re: alternator

Příspěvek od stefan-celica » úte lis 29, 2011 18:47

ahoj renaultaci, kupil som renault 11 1.6 GTD rok vyroby neviem, zistil som ze mi nedobija alternator ani kontrolka nezasvieti ked pretocim kluc, asi je KO musim ho premerat, chcem sa opytat ci pasuje aj s nejakeho ineho renaulta alternator aby som vedel kde co hladat, este mi to nezhavi ako ma ale silna baterka a ohen mu urcite pomozu za tepla to startuje vyborne. Kde to ma poistkovu skrinu?

Vdaka za info ohladne toho alternetoru :wink:

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: alternator

Příspěvek od R11 » úte lis 29, 2011 23:06

Tk popoporade. Pokud nesviti kontrolka dobijeni po otoceni klicku, je spatna zarovka. Ma svitit, zhasne az po nastartovani. To, ze nedobiji alternator jsi zjistil jak? Meril jsi ho? Altik pasuje nejlepe ten, ktery ma stejne hodnoty proudu a hlavne stejnou remenici na klinovy remen. Jinak stejne mely R19, R9, Megane a spousta ostatnich. Pojistkova skrinka je u R 11 nad nohama spolujezdce...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

stefan-celica
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte lis 29, 2011 18:05

Re: alternator

Příspěvek od stefan-celica » stř lis 30, 2011 08:26

mozem tam mat motor 1.7 GTX? na kapote mam nalepku 1721 cm3 GTX, ja som myslel ze je to 1.6GTD auto vazi 1335kg?

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: alternator

Příspěvek od R11 » stř lis 30, 2011 12:03

No ale v tom pripade je to benzinovy motor :wink: Samozrejme, ze to muze byt 1721ccm3. Jinak plati, co jsem psal.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

stefan-celica
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte lis 29, 2011 18:05

Re: alternator

Příspěvek od stefan-celica » stř lis 30, 2011 12:33

dnes som pozeral na tu ziarovku nieje vybita , vsetky kable k alternatoru su zapojene jeden ide tusim na B- a 3 na B+ a este dva na tie koncakty a kontrolka predsa nesvieti, alternator asi ide cez relatko kde sa nachadza pripadne kde inde hladat chybu najlepsie by mi pomohla schema zapojenie alternatora

urcite mam diesel ;) bude tam asi menena predna kapota

stefan-celica
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte lis 29, 2011 18:05

Re: alternator

Příspěvek od stefan-celica » sob pro 03, 2011 10:28

potrebujem zhavice s ktorych modelov by pasovali?

vdaka ;)

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti