alternator
Moderátor: Moderators General
alternator
zdravim neviete aky je alternator v R11 GTX 1.7 z roku 85? a co by povedal na 115Ah baterku ?
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
jaky altik tam je nevim, ale urcite tak silnou baterku nikdy nedobije, protoze tak silnou baterku nemel ani diesel. Skoro bych pochyboval, zda se takovahle baterka kdy vubec montovala do osobaku. Neni tahle sila trochu zbytecna? Ale nakonec proc ne, soused kdysi Zigulika startoval baterkou z Multicary
jaky altik tam je nevim, ale urcite tak silnou baterku nikdy nedobije, protoze tak silnou baterku nemel ani diesel. Skoro bych pochyboval, zda se takovahle baterka kdy vubec montovala do osobaku. Neni tahle sila trochu zbytecna? Ale nakonec proc ne, soused kdysi Zigulika startoval baterkou z Multicary
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No nejak ji dobijet bude, ale rekl bych hodne malo, cimz se bude ty baterce celkem myslim rychle snizovat kapacita a mozna ji budes muset dobijet. Ale chtelo by se to zeptat autoelektrikare, treba rekne vic. Ten altik by se asi i dal prenastavit na relatku, ale fakt nevim. Otazka je, jestli to neni zbytecny, az tahle baterka kiksne, tak zas budes muset shanet tu silnou. Ta baterka je opravdu hodne silna, vzhledem k tomu, ze do motoru 1,4 daval Renault 44Ah, ja tam mam 55 Ah a v pohode. Mozna v tom Tvym byla silnejsi (treba 64Ah) a rekl bych, ze v dieselu byla tak 74Ah, ale silnejsi si myslim ze ne. Takze ten rozdil je dost velky. Tot nazor.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
no tak sa zatial na to asi vykaslem len som to chcel kvoli tomu ze mam v kufri zosik + subwoofer tak by to chcelo nieco silnejsie teraz tam je tusim nieco okolo 50Ah ale pokial to nenecham hrat s vypnutym motorom tak je to v pohode ale cez leto hadam spravim komplet kabelaz a asi poriesim aj baterku ale skor asi nieco okolo 60-70Ah to by malo byt lepsie co poviete ?
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, ze tak do 65Ah by to melo dobijet v pohode a bez nutnosti zasahovat do dobijeciho rele, ale fakt bych to zkonzultoval s elektrikarem. Tak hodne zdaru
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to teda slysim poprve v zivote. Zrejme proto maji vsechny diesely silnejsi alternatory ze? Proto, ze je to vlastne jedno. A dobijeci rele je teda k cemu? A vykon alternatoru se v technickych specifikacich uvadi proc, kdyz je to jedno?
A dalsi vec je ta, ze se baterka 115Ah nevejde v R11 do kastliku pod okno.
A dalsi vec je ta, ze se baterka 115Ah nevejde v R11 do kastliku pod okno.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte lis 29, 2011 18:05
Re: alternator
ahoj renaultaci, kupil som renault 11 1.6 GTD rok vyroby neviem, zistil som ze mi nedobija alternator ani kontrolka nezasvieti ked pretocim kluc, asi je KO musim ho premerat, chcem sa opytat ci pasuje aj s nejakeho ineho renaulta alternator aby som vedel kde co hladat, este mi to nezhavi ako ma ale silna baterka a ohen mu urcite pomozu za tepla to startuje vyborne. Kde to ma poistkovu skrinu?
Vdaka za info ohladne toho alternetoru
Vdaka za info ohladne toho alternetoru
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Tk popoporade. Pokud nesviti kontrolka dobijeni po otoceni klicku, je spatna zarovka. Ma svitit, zhasne az po nastartovani. To, ze nedobiji alternator jsi zjistil jak? Meril jsi ho? Altik pasuje nejlepe ten, ktery ma stejne hodnoty proudu a hlavne stejnou remenici na klinovy remen. Jinak stejne mely R19, R9, Megane a spousta ostatnich. Pojistkova skrinka je u R 11 nad nohama spolujezdce...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte lis 29, 2011 18:05
Re: alternator
mozem tam mat motor 1.7 GTX? na kapote mam nalepku 1721 cm3 GTX, ja som myslel ze je to 1.6GTD auto vazi 1335kg?
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
No ale v tom pripade je to benzinovy motor Samozrejme, ze to muze byt 1721ccm3. Jinak plati, co jsem psal.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte lis 29, 2011 18:05
Re: alternator
dnes som pozeral na tu ziarovku nieje vybita , vsetky kable k alternatoru su zapojene jeden ide tusim na B- a 3 na B+ a este dva na tie koncakty a kontrolka predsa nesvieti, alternator asi ide cez relatko kde sa nachadza pripadne kde inde hladat chybu najlepsie by mi pomohla schema zapojenie alternatora
urcite mam diesel bude tam asi menena predna kapota
urcite mam diesel bude tam asi menena predna kapota
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte lis 29, 2011 18:05
Re: alternator
potrebujem zhavice s ktorych modelov by pasovali?
vdaka
vdaka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů