R11 turbo zender

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

R11 turbo zender

Příspěvek od Liboa » sob dub 12, 2008 20:22

Tak už mi taky pod kapotou píská turbo. :D Není to teda vůbec nějakej suprovej stav ale to bude až později.


První a nejhorší závada je že motor strašně klepe, úplně to trhá uši. Na volnoběh když přesáhnu 3 tisíce otáček tak to začne klepat. Když jedu tak to tolik neklepe, nebo to spíš neslyším.

Poradíte čim to může být?

Myslel jsem že by to mohly být ventily, ale nevím kolik mají mít vůle abych to přeměřil.
Nevíte někdo ty vůle na ventilech?
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob dub 12, 2008 21:06

200 sací a 250 výfukový ale pochybuju že by takový rámus dělali ventily :idea:

Spíš to bude klika nebo taky to může být převodovka, na volnoběhu zkus vyšlápnout spojku jestli to přestane klepat :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob dub 12, 2008 21:24

Proč, můžou to být ventily...zaklepaný...možná tomu někdo sázel a měl tam málo oleje...

Já sem je sám zaklepaný měl...rachot šílenej...a byly drahý ty ventily...

Pokud je mš zaklepaný, tak ti seřizování nepomůže...

Nicméně Honza Kalina ti ty vůle určitě řekne :wink:

Btw. kolik tě to stálo?myslím auto...a chceme fota...interiéru zvenku...všeho!

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob dub 12, 2008 21:29

Anarki píše:200 sací a 250 výfukový ale pochybuju že by takový rámus dělali ventily :idea:

Spíš to bude klika nebo taky to může být převodovka, na volnoběhu zkus vyšlápnout spojku jestli to přestane klepat :idea:
převodovka to podle mě nebude, když píše že se to stupnuje s otáčkáma...
Podle mě má zaklepaný ventily, tak jak sem měl já...

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned dub 13, 2008 07:25

Převodovka to nebude, když to dělá na neutrál. Dneska zkusím ty venlily.

Když jsem přijel k prodejci a jel to projet a tak jsem byl z toho maximálně zklamanej že to vůbec nejede a klepe v tom.
Tak jsem dal novej vzduchovej filtr a je to dost znát. Nedal jsem tam originál, ale zatím jsem našel v dílně skoro naprosto stejnej.

Jinak interiér je uplně v pohodě. Sedačky bez újmy, to samé palubka. Palubní PC, tam funguje téměř vše až na teplotu vody (je tam pořád padesát stupňů). Koroze jen v motorovém prostoru, později nafotím.


Jo nefunguje tlak a hladina oleje. :?:

Olej stačí polosintetika. :?:
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned dub 13, 2008 07:54

Nemáte někdo manuál abych věděl kolik tam dát oleje do převodovky, atd.

Nebudu se přeci tady ptát na každou věc co budu dělat.

Nevím jaké ventily jsou sací a jeké výfukové??
Poraďte prosím.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned dub 13, 2008 11:23

Manual na R11 stahnes na strankach Renaultclubu v sekci Manualy. Jestli to bude i na Turbo nevim, ale zakladni informace tam budou.
Jestli nefunguje tlak a hladina oleje, muze to byt konektorem na vane, nebo v horsim pripade cidlem. Koukni na draty, jestli jsou OK, tak mozna cidlo.
To samy ta voda. Mrkni, jestli nemas usazeninu ve vyrovnavaci nadobce chlazeni, nebo zacpanou tu hadicku co k nio vede od chladice. Stalo se mi to a teplomer ukazoval stale studeny motor i kdyz byl zahraty.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned dub 13, 2008 11:47

Nejsem členem klubu, takže si to nestáhnu. Na kabely se podívám.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

RCRIK
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon úno 25, 2008 21:26
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RCRIK » ned dub 13, 2008 12:19

manual na hladinu oleje atd. huštění pneumatiky vůle ventilů jak podložit auto mam ale origo prospekt nebo manual občas objeví na aukru :wink: v převodovce to není protože na to má vliv přidání plynu a jeho způsob přidání nejvíc to klepe při náhlém přidáni :wink:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned dub 13, 2008 12:56

k Turbu je klasická zelená knížka Renault 11 a jako bonus manuálek "Turbo", bohužel ho nemám...má ho co vím tady Butcher a ještě jeden kamarád...mužu si to pujčit a ofotit...i mě to bude k užitku a před časem sem se na to chystal...

Vcelku mě štve, že to nemám originál...základní manuál k 11 mi kupoval Milan Voda na ebayi :oops:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » ned dub 13, 2008 21:02

Tak až to ofotíš tak mi dej vědět. (r11turbo@seznam.cz) :)

Ventily jsou seřízené a klepání je pořád stejné.

Může to klepání bejt třeba předstihem nebo chudou/bohatou směsí????
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned dub 13, 2008 23:09

Klidně se tu ptej na každou blbost, však to tu od toho je. Jak na ventily se dočteš tady :wink:
Kliku bych měl mít ještě z 5ky, myslím že neklepala.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon dub 14, 2008 00:39

Kolik máš napsaných v minulosti majitelů v TP?

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon dub 14, 2008 06:55

Může to klepání bejt třeba předstihem nebo chudou/bohatou směsí????

Nebo mě taky napadl volný řetěz. že by bouchal do bloku, ale stejně to bude klika nebo ojniční čep.

Klika tam pasuej jaká koliv??? třeba i z atmosféry?


Zjistil jsem že tam bude jiná převodovka než tam má být. Protože je strašně krátká a když jedu na pětku a mam tři tisíce otáček tak na tachometru mam 70km a ve skutečnosti podle jedoucího auta za mnou 85km.

Napište prosím jakej typ převodovky tam má být.


To SOVA: Nevím jistě ale asi čtvrtej v čechách.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon dub 14, 2008 18:10

No nevím...už sem s tou svoji dlouho, dlouho nejel, ale Turbo má krátkou převodovku...

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon dub 14, 2008 19:18

Za žádnych okolností neunese atmosferická klika z 40+ kw motoru turbomotor. Tedy pokud chceš jezdit déle než tisíc km. :D

Když opravdu klepe klika tak je motor zralý na G.O. Jen výměna kliky nepomůže.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon dub 14, 2008 21:21

Mno, tak jsem si ze zvědavosti kliknul na kliku z motoru C1J, C2J, C3J a nakonec C1J-turbo a ejhle, jedna a tatáž klika s číslem 77 00 635 036 za stejnou cenu :wink:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » pon dub 14, 2008 21:23

takze se muzou zahajit prestavby lidcky ze bych tam taky dal tubro ?? ja vim JK mi oduvodni ze radsi neee uz takhle mam spotrebu jak tank
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon dub 14, 2008 21:53

Jonáši správně, žádná přestavba, to by bylo za 2 tanky :D

Ještě k těm převodovkám - našel jsem 5tikvalty JB3 002 a JB3 011, obě mají převody stejný a obě elektronický náho tachometru:
1 :arrow: 3.091
2 :arrow: 1.842
3 :arrow: 1.320
4 :arrow: 0.967
5 :arrow: 0.758
R :arrow: 3.545
stálý převod :arrow: 4.067

Pak jsem ale našel ještě JB0 000 (*), JB0 011 a JB4 000, což jsou 4-kvalty, který mi tam nějak nepasují...a ještě 5tikvalt JB5 000 (*)

* - takovouto hvězdičkou označené jsou možná úplný nesmysl, předpokládám možnou tiskovou chybu ve zdroji a záměnu S :arrow: 5
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon dub 14, 2008 21:58

Tak dneska jsem tak preventivně vypustil olej, udělal výplach motoru a dal nový olej. Zítra mi přijde vzduchový filtr.

Automechanik co to slyšel a okamžitě řekl že je to klika nebo něco na ní. ojnice, šály, atd.

Co je všechno potřeba vyměnit, když bych dával jinou (novou) kliku??
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon dub 14, 2008 23:40

Jan Kalina píše:Mno, tak jsem si ze zvědavosti kliknul na kliku z motoru C1J, C2J, C3J a nakonec C1J-turbo a ejhle, jedna a tatáž klika s číslem 77 00 635 036 za stejnou cenu :wink:
To se mi moc nezdá, když si vezmu motor GTE vs 16V kde je mnohem menší nárust výkonu než obyčejný C1J vs GTT a přece je klika na 16V dvakrát dražší.

Asi se už vyprodali všechny kliky na atmosféry a k mání jsou už jen z turba :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » úte dub 15, 2008 10:45

Kouknu na tu převodovku, já mam ještě jednu 11ku a tam jsou ty kvalty o dost delší.
Naposledy upravil(a) Liboa dne úte dub 15, 2008 12:50, celkem upraveno 1 x.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte dub 15, 2008 12:16

Anarki píše:
Jan Kalina píše:Mno, tak jsem si ze zvědavosti kliknul na kliku z motoru C1J, C2J, C3J a nakonec C1J-turbo a ejhle, jedna a tatáž klika s číslem 77 00 635 036 za stejnou cenu :wink:
To se mi moc nezdá, když si vezmu motor GTE vs 16V kde je mnohem menší nárust výkonu než obyčejný C1J vs GTT a přece je klika na 16V dvakrát dražší.

Asi se už vyprodali všechny kliky na atmosféry a k mání jsou už jen z turba :D
Co na to chceš napsat? Že jsem to zjistil ve zdroji od tebe snad opakovat nemusím, můžeš si to ověřit :D Stejnou kliku najdeš i v R19, R21 a Traficu, nepochybně i v R11 a R9, samozřejmě ve Volvech atd.
16v motor běží v trochu jiných otáčkách, než 8v, takže nároky na materiál budou asi o něco větší.

Převodovky u turba mají elektronický náhon tachometru, takový měly jen některý jiný R9/11, spočítavší na prstech jedný ruky. Převodovka od 5ky GTturbo má delší stálý převod, ale zase aby ji motor v 11ce utáhl, 5ka má silnější motor už od začátku..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » úte dub 15, 2008 14:10

Převodovky u turba mají elektronický náhon tachometru, takový měly jen některý jiný R9/11, spočítavší na prstech jedný ruky. Převodovka od 5ky GTturbo má delší stálý převod, ale zase aby ji motor v 11ce utáhl, 5ka má silnější motor už od začátku.
A odkud bere tachometr tu informaci o rychlosti?
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte dub 15, 2008 17:48

V převodovce je kousek nad pravou poloosou zasunutý takový černý kolíček s kabely, je to elektromagnetický snímač. Impulzy z něho jdou do budíku-rychloměru. Ostatní 11ky mají do budíku klasický bowden, Turbo a pár dalších kousků kabílky. Kdybys dal převodovku s bowdenem, musel bys dát i jiný rychloměr. Ovšem jelikož je vždy (pravděpodobně) u motoru C1J-turbo elektronický náhon, asi ho tak udělali z prostorových důvodů, bowdenu by vadilo turbodmychadlo nebo svody, popřípadě žáruvzdorný zakrytování.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti