R11 turbo zender
Moderátor: Moderators General
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
R11 turbo zender
Tak už mi taky pod kapotou píská turbo. Není to teda vůbec nějakej suprovej stav ale to bude až později.
První a nejhorší závada je že motor strašně klepe, úplně to trhá uši. Na volnoběh když přesáhnu 3 tisíce otáček tak to začne klepat. Když jedu tak to tolik neklepe, nebo to spíš neslyším.
Poradíte čim to může být?
Myslel jsem že by to mohly být ventily, ale nevím kolik mají mít vůle abych to přeměřil.
Nevíte někdo ty vůle na ventilech?
První a nejhorší závada je že motor strašně klepe, úplně to trhá uši. Na volnoběh když přesáhnu 3 tisíce otáček tak to začne klepat. Když jedu tak to tolik neklepe, nebo to spíš neslyším.
Poradíte čim to může být?
Myslel jsem že by to mohly být ventily, ale nevím kolik mají mít vůle abych to přeměřil.
Nevíte někdo ty vůle na ventilech?
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
200 sací a 250 výfukový ale pochybuju že by takový rámus dělali ventily
Spíš to bude klika nebo taky to může být převodovka, na volnoběhu zkus vyšlápnout spojku jestli to přestane klepat
Spíš to bude klika nebo taky to může být převodovka, na volnoběhu zkus vyšlápnout spojku jestli to přestane klepat
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Proč, můžou to být ventily...zaklepaný...možná tomu někdo sázel a měl tam málo oleje...
Já sem je sám zaklepaný měl...rachot šílenej...a byly drahý ty ventily...
Pokud je mš zaklepaný, tak ti seřizování nepomůže...
Nicméně Honza Kalina ti ty vůle určitě řekne
Btw. kolik tě to stálo?myslím auto...a chceme fota...interiéru zvenku...všeho!
Já sem je sám zaklepaný měl...rachot šílenej...a byly drahý ty ventily...
Pokud je mš zaklepaný, tak ti seřizování nepomůže...
Nicméně Honza Kalina ti ty vůle určitě řekne
Btw. kolik tě to stálo?myslím auto...a chceme fota...interiéru zvenku...všeho!
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
převodovka to podle mě nebude, když píše že se to stupnuje s otáčkáma...Anarki píše:200 sací a 250 výfukový ale pochybuju že by takový rámus dělali ventily
Spíš to bude klika nebo taky to může být převodovka, na volnoběhu zkus vyšlápnout spojku jestli to přestane klepat
Podle mě má zaklepaný ventily, tak jak sem měl já...
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka to nebude, když to dělá na neutrál. Dneska zkusím ty venlily.
Když jsem přijel k prodejci a jel to projet a tak jsem byl z toho maximálně zklamanej že to vůbec nejede a klepe v tom.
Tak jsem dal novej vzduchovej filtr a je to dost znát. Nedal jsem tam originál, ale zatím jsem našel v dílně skoro naprosto stejnej.
Jinak interiér je uplně v pohodě. Sedačky bez újmy, to samé palubka. Palubní PC, tam funguje téměř vše až na teplotu vody (je tam pořád padesát stupňů). Koroze jen v motorovém prostoru, později nafotím.
Jo nefunguje tlak a hladina oleje.
Olej stačí polosintetika.
Když jsem přijel k prodejci a jel to projet a tak jsem byl z toho maximálně zklamanej že to vůbec nejede a klepe v tom.
Tak jsem dal novej vzduchovej filtr a je to dost znát. Nedal jsem tam originál, ale zatím jsem našel v dílně skoro naprosto stejnej.
Jinak interiér je uplně v pohodě. Sedačky bez újmy, to samé palubka. Palubní PC, tam funguje téměř vše až na teplotu vody (je tam pořád padesát stupňů). Koroze jen v motorovém prostoru, později nafotím.
Jo nefunguje tlak a hladina oleje.
Olej stačí polosintetika.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Manual na R11 stahnes na strankach Renaultclubu v sekci Manualy. Jestli to bude i na Turbo nevim, ale zakladni informace tam budou.
Jestli nefunguje tlak a hladina oleje, muze to byt konektorem na vane, nebo v horsim pripade cidlem. Koukni na draty, jestli jsou OK, tak mozna cidlo.
To samy ta voda. Mrkni, jestli nemas usazeninu ve vyrovnavaci nadobce chlazeni, nebo zacpanou tu hadicku co k nio vede od chladice. Stalo se mi to a teplomer ukazoval stale studeny motor i kdyz byl zahraty.
Jestli nefunguje tlak a hladina oleje, muze to byt konektorem na vane, nebo v horsim pripade cidlem. Koukni na draty, jestli jsou OK, tak mozna cidlo.
To samy ta voda. Mrkni, jestli nemas usazeninu ve vyrovnavaci nadobce chlazeni, nebo zacpanou tu hadicku co k nio vede od chladice. Stalo se mi to a teplomer ukazoval stale studeny motor i kdyz byl zahraty.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
k Turbu je klasická zelená knížka Renault 11 a jako bonus manuálek "Turbo", bohužel ho nemám...má ho co vím tady Butcher a ještě jeden kamarád...mužu si to pujčit a ofotit...i mě to bude k užitku a před časem sem se na to chystal...
Vcelku mě štve, že to nemám originál...základní manuál k 11 mi kupoval Milan Voda na ebayi
Vcelku mě štve, že to nemám originál...základní manuál k 11 mi kupoval Milan Voda na ebayi
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tak až to ofotíš tak mi dej vědět. (r11turbo@seznam.cz)
Ventily jsou seřízené a klepání je pořád stejné.
Může to klepání bejt třeba předstihem nebo chudou/bohatou směsí????
Ventily jsou seřízené a klepání je pořád stejné.
Může to klepání bejt třeba předstihem nebo chudou/bohatou směsí????
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Klidně se tu ptej na každou blbost, však to tu od toho je. Jak na ventily se dočteš tady
Kliku bych měl mít ještě z 5ky, myslím že neklepala.
Kliku bych měl mít ještě z 5ky, myslím že neklepala.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Může to klepání bejt třeba předstihem nebo chudou/bohatou směsí????
Nebo mě taky napadl volný řetěz. že by bouchal do bloku, ale stejně to bude klika nebo ojniční čep.
Klika tam pasuej jaká koliv??? třeba i z atmosféry?
Zjistil jsem že tam bude jiná převodovka než tam má být. Protože je strašně krátká a když jedu na pětku a mam tři tisíce otáček tak na tachometru mam 70km a ve skutečnosti podle jedoucího auta za mnou 85km.
Napište prosím jakej typ převodovky tam má být.
To SOVA: Nevím jistě ale asi čtvrtej v čechách.
Nebo mě taky napadl volný řetěz. že by bouchal do bloku, ale stejně to bude klika nebo ojniční čep.
Klika tam pasuej jaká koliv??? třeba i z atmosféry?
Zjistil jsem že tam bude jiná převodovka než tam má být. Protože je strašně krátká a když jedu na pětku a mam tři tisíce otáček tak na tachometru mam 70km a ve skutečnosti podle jedoucího auta za mnou 85km.
Napište prosím jakej typ převodovky tam má být.
To SOVA: Nevím jistě ale asi čtvrtej v čechách.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Za žádnych okolností neunese atmosferická klika z 40+ kw motoru turbomotor. Tedy pokud chceš jezdit déle než tisíc km.
Když opravdu klepe klika tak je motor zralý na G.O. Jen výměna kliky nepomůže.
Když opravdu klepe klika tak je motor zralý na G.O. Jen výměna kliky nepomůže.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Mno, tak jsem si ze zvědavosti kliknul na kliku z motoru C1J, C2J, C3J a nakonec C1J-turbo a ejhle, jedna a tatáž klika s číslem 77 00 635 036 za stejnou cenu
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
takze se muzou zahajit prestavby lidcky ze bych tam taky dal tubro ?? ja vim JK mi oduvodni ze radsi neee uz takhle mam spotrebu jak tank
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jonáši správně, žádná přestavba, to by bylo za 2 tanky
Ještě k těm převodovkám - našel jsem 5tikvalty JB3 002 a JB3 011, obě mají převody stejný a obě elektronický náho tachometru:
1 3.091
2 1.842
3 1.320
4 0.967
5 0.758
R 3.545
stálý převod 4.067
Pak jsem ale našel ještě JB0 000 (*), JB0 011 a JB4 000, což jsou 4-kvalty, který mi tam nějak nepasují...a ještě 5tikvalt JB5 000 (*)
* - takovouto hvězdičkou označené jsou možná úplný nesmysl, předpokládám možnou tiskovou chybu ve zdroji a záměnu S 5
Ještě k těm převodovkám - našel jsem 5tikvalty JB3 002 a JB3 011, obě mají převody stejný a obě elektronický náho tachometru:
1 3.091
2 1.842
3 1.320
4 0.967
5 0.758
R 3.545
stálý převod 4.067
Pak jsem ale našel ještě JB0 000 (*), JB0 011 a JB4 000, což jsou 4-kvalty, který mi tam nějak nepasují...a ještě 5tikvalt JB5 000 (*)
* - takovouto hvězdičkou označené jsou možná úplný nesmysl, předpokládám možnou tiskovou chybu ve zdroji a záměnu S 5
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tak dneska jsem tak preventivně vypustil olej, udělal výplach motoru a dal nový olej. Zítra mi přijde vzduchový filtr.
Automechanik co to slyšel a okamžitě řekl že je to klika nebo něco na ní. ojnice, šály, atd.
Co je všechno potřeba vyměnit, když bych dával jinou (novou) kliku??
Automechanik co to slyšel a okamžitě řekl že je to klika nebo něco na ní. ojnice, šály, atd.
Co je všechno potřeba vyměnit, když bych dával jinou (novou) kliku??
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To se mi moc nezdá, když si vezmu motor GTE vs 16V kde je mnohem menší nárust výkonu než obyčejný C1J vs GTT a přece je klika na 16V dvakrát dražší.Jan Kalina píše:Mno, tak jsem si ze zvědavosti kliknul na kliku z motoru C1J, C2J, C3J a nakonec C1J-turbo a ejhle, jedna a tatáž klika s číslem 77 00 635 036 za stejnou cenu
Asi se už vyprodali všechny kliky na atmosféry a k mání jsou už jen z turba
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Kouknu na tu převodovku, já mam ještě jednu 11ku a tam jsou ty kvalty o dost delší.
Naposledy upravil(a) Liboa dne úte dub 15, 2008 12:50, celkem upraveno 1 x.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Co na to chceš napsat? Že jsem to zjistil ve zdroji od tebe snad opakovat nemusím, můžeš si to ověřit Stejnou kliku najdeš i v R19, R21 a Traficu, nepochybně i v R11 a R9, samozřejmě ve Volvech atd.Anarki píše:To se mi moc nezdá, když si vezmu motor GTE vs 16V kde je mnohem menší nárust výkonu než obyčejný C1J vs GTT a přece je klika na 16V dvakrát dražší.Jan Kalina píše:Mno, tak jsem si ze zvědavosti kliknul na kliku z motoru C1J, C2J, C3J a nakonec C1J-turbo a ejhle, jedna a tatáž klika s číslem 77 00 635 036 za stejnou cenu
Asi se už vyprodali všechny kliky na atmosféry a k mání jsou už jen z turba
16v motor běží v trochu jiných otáčkách, než 8v, takže nároky na materiál budou asi o něco větší.
Převodovky u turba mají elektronický náhon tachometru, takový měly jen některý jiný R9/11, spočítavší na prstech jedný ruky. Převodovka od 5ky GTturbo má delší stálý převod, ale zase aby ji motor v 11ce utáhl, 5ka má silnější motor už od začátku..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
A odkud bere tachometr tu informaci o rychlosti?Převodovky u turba mají elektronický náhon tachometru, takový měly jen některý jiný R9/11, spočítavší na prstech jedný ruky. Převodovka od 5ky GTturbo má delší stálý převod, ale zase aby ji motor v 11ce utáhl, 5ka má silnější motor už od začátku.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
V převodovce je kousek nad pravou poloosou zasunutý takový černý kolíček s kabely, je to elektromagnetický snímač. Impulzy z něho jdou do budíku-rychloměru. Ostatní 11ky mají do budíku klasický bowden, Turbo a pár dalších kousků kabílky. Kdybys dal převodovku s bowdenem, musel bys dát i jiný rychloměr. Ovšem jelikož je vždy (pravděpodobně) u motoru C1J-turbo elektronický náhon, asi ho tak udělali z prostorových důvodů, bowdenu by vadilo turbodmychadlo nebo svody, popřípadě žáruvzdorný zakrytování.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů