Spínač na stěrače a ostřik
Moderátor: Moderators General
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Spínač na stěrače a ostřik
Mám takový drobný dotaz týkající se pravého spínače pod volantem. Je normální, že když nejsou vůbec zapnuté stěrače (tedy páčka je v úplně horní poloze) tak nefunguje ostřikovač? Neboli ostřikovač běží jen, pokud jsou stěrače v chodu? Jakpak je to na vašich "jedenáctkách" nebo "devítkách"? Mám GTL, takže páčku s cyklovačem. Díky.
Naposledy upravil(a) R11 dne čtv dub 10, 2008 01:34, celkem upraveno 1 x.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ostřikovač má fungovat, ale bohužel se současně s ním aktivuje i stěrač a 2x nebo 3x setře. Kolikrát přesně si nepamatuju, protože zrovna tahle funkce se mi děsně protiví - začne to stírat ihned, ikdyž není na skle ještě dost kapaliny z ostřikovačů a šmrdlá to na sucho. Pak se divíme, že máme od stěračů odřený skla
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aha, takže jestli to dobře chápu, tak to, že mi ten ostřikovač funguje jen se zapnutými stěrači, tzn. že napřed musím kliknout s páčkou dolů a pak teprve něco stříká je vlastně teda chyba v tý páčce. Přesto, že v tý vypnutý poloze ta páčka přitáhnout k sobě jde. Ale nic se neděje. Jinak ten efekt je zcela stejný: dám páčku dolů, spustí se stěrače na cyklovač a pak teprve za chvíli lítá voda, takže to chvilku "šmrdlá" na sucho
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Chápeš to trochu špatně. Ostřikovače fungují normálně i v poloze kdy je páčka uplně nahoře. Přitáhneš ji k sobě začnou jezdit stěrače a za chvilku i stříkat voda. Trvá to protožs hadičky se po ostřikování vyprázdněj a při opětovném ostřikování se zase musí naplnit.
Budeš tam mít asi propálenej kontakt. Zkuz to rozebrat a podívat se na to.
Budeš tam mít asi propálenej kontakt. Zkuz to rozebrat a podívat se na to.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasne, chapu. Proste kdyz tu packu jen pritahnu k sobe v ty horni poloze, tak se nedeje vubec nic, ani sterace, ani nevrci cerpadylko od ostriku, coz je proste spatne, pac na ty dalsi polohy to vse funguje. Myslel jsem si to (ten kontakt), jen jsem se chtel ujistit, nez to rozeberu. Ani nevim, jestli to rozebrat jde, kdysi jsem menil celou tu packu na svetla a blinkry, pac rozebrat nesla.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů