Zapojení podtlaku

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Zapojení podtlaku

Příspěvek od Liboa » pon dub 07, 2008 10:53

Tak jsem se začal hrabat v motoru a zjistil jsem že namám zapojen podtlak na zapalování, teda vím to už dlouho ale ted jsem se s tím začal zabejvat.Začalo mi vadit to když mam třeba dvouku(rychlostní stupeň) jedu a pustim plyn a v zápětí ho přidám tak mi celé auto dost cukne a to je otravné hlavně při přeřazování.

Tak bych potřeboval poradit kam to mám na karbecu zapojit
Obrázek
http://picasaweb.google.cz/liboa.syrovy ... 3388378978


karburátor mám tenhle:
Obrázek
http://picasaweb.google.cz/liboa.syrovy ... 6273280914


A ještě nevím na co je tenhle vývod, nic z něj neteče a ani podtlak to neni.
Obrázek
http://picasaweb.google.cz/liboa.syrovy ... 3388378994


Jinak doma mám ještě dva karburátory, ještě je taky nafotím. A třeba mi poradíte jakej tam bude nejlepší.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » úte dub 08, 2008 06:59

Tak co lidi?? Nikdo neví? :D
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » úte dub 08, 2008 19:33

Podtlakovou hadicku zapojis zezadu do karburatoru (zhruba uprostred) v miste nad hadici od vody a nad sroubem na bohatost.
Kdybys to nemohl najit, napis mi v SZ svuj mail, poslu Ti fotky.

A ten vyvod na leve strane: patri na nej hadicka, ktera vede do spodu drzaku na filtr (je do toho drzaku zapojena zespodu vpredu, neboli na opacne strane nez ta druha tlusta hadicka, co vede myslim z ventildeklu). A myslim, ze je to asi taky nejaky odvetrani.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

32 drtm

Příspěvek od maslom » ned dub 20, 2008 23:19

rád bych se taky připojil
pokud by jste měli jakékoliv informace o 32 drtm a 32drt tak vděčnost
dost se s nima ve svý r9 trápim a začíná to bejt infarrktová záležitost

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » ned dub 20, 2008 23:53

No to je sice hezky, ale kdybys nejak bliz specifikoval to Tve trapeni, treba by se Ti dalo pomoct. Tak co Te trapi na 32 DRT?
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

janci11
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: sob črc 14, 2007 18:49

Příspěvek od janci11 » pát kvě 09, 2008 20:06

zdravicko mam rtaky istY problem ten co opisal liboa to s tou dvojkou ked ma zaradenu mam R11 1721cm3 nemate nejake fotky ako co kde zapojit ?

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

32drt m

Příspěvek od maslom » ned kvě 11, 2008 18:44

tak hoši osadil jsem místo 32drt který byl fakt vyběhaný-a jak jsem pochopil tak ho mehcanici moc nemusejí-32drtm z r11 1,4tse a celkem v poho až nato že jsem ten karburátor měl venku už 150x takže podtlaky zapojim i po slepu :wink:
a po vyčištění akcelerační trysky která prostě nebyla funkční jezdí již celkem v poho ale ještě zajedu na emise(občas chytne samozápal a papá)
mimochodem vědět co energie mě bude ta 1,7 stát tak jsem si nechal původní 1,4 tam jsem měl motor jako víno(pravda gc kroužky šály atd)

nicméně o občas zminované spotřebě 7l si můžu nechat zdát vidim to tak někde mezi 9-10-nemůžu to pořádně změřit mam děravou nádrž

mimochodem máte nějakej fígl na středovej tunel v 11 je to ok ale osazení v r9 je díky hrachovině plastů fakt tragický kor když to mělo v ruce už pár vrtáků přede mnou

dík a zdravim :shock:

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů