spotreba jak svina
Moderátor: Moderators General
spotreba jak svina
mam R11 1,4 53kW. a spotreba sa pohybuje okolo 10 az 11 litrov. poradte ako znizit spotrebu. jazdim zlahka.
mozno ze keby som kupil repasacnu sadu na karbec...
dakujem.
mozno ze keby som kupil repasacnu sadu na karbec...
dakujem.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
11ka s F3N/54kW s 1-bodem mi jezdila do 7/100 při normálním ježdění, je to ideální motor pro všestranný využití.
U tý 1.4ky bude nejspíš krátká převodovka, ale i tak by spotřeba měla být nižší. Zajeď si na emise, ať zkontrolují seřízení karburátoru.
U tý 1.4ky bude nejspíš krátká převodovka, ale i tak by spotřeba měla být nižší. Zajeď si na emise, ať zkontrolují seřízení karburátoru.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
1-bod je na tý 1.7ce F3N. Na 1.4ce C2J je samozřejmě Weber 32DRT.
Krátká převodovka má prostě jiný počet zubů na kolečkách uvnitř
Krátká převodovka má prostě jiný počet zubů na kolečkách uvnitř
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
spotřeba
Mám stejný motor jako ty ,ale asi s tou dlouhou převodovkou spotřeba díky opravě karburátoru a hlavně diky Honzovi Kalinovi ,který mi poslal tabulku osazení karburátoru se ustálila na 7,5 litru.Zkus se podívat na hladinu někdy když je dost vysoká tak máš z auta opilce.Před opravou ,přetryskováním a seřízením hladiny podle tabulky ,jsem měl spotřebu i 13 litrů.A to mám na tachometru už 210 000,motor lehce klepe na pistním čepu ,proto si už stavím jinný.A jestli máš na karburátoru vidět následky nehody může být prohnuté víčko a to taky dělá hodně.
no, tak spotreba sa zacina nejakym zahadnym sposobom upravovat... zatial to vychadza na 8,5l. asi si ten karbec musel sadnut...
Vitezslav: este jedna otazocka... pri akych otackach ti otvara druhu komoru karburatora??? ja mam taky pocit ze mi druhu komoru neotvara.
Ked som tam mal karbec zo skody, tak otvaralo druhu komoru pri 3000ot. a bolo to aj citit... Teraz som skusal tahat aj do 4500 a nic...
Vitezslav: este jedna otazocka... pri akych otackach ti otvara druhu komoru karburatora??? ja mam taky pocit ze mi druhu komoru neotvara.
Ked som tam mal karbec zo skody, tak otvaralo druhu komoru pri 3000ot. a bolo to aj citit... Teraz som skusal tahat aj do 4500 a nic...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
spotřeba
V tom je trochu rozdíl.Na škodovce se otevírá druhá komora podtlakem a na našich Weberech je mechanická, takže zhruba při otevření 1 klapky na hranici poloviny kroku otevírá druhá klapka, ten převod je na pravé straně po směru jízdy schovaný pod táhlem sytiče.Zkus se podívat jestli to tam náhodou není vypadlé .Když sundáš vzduchový filtr ,aby jsi měl lepší přístup na karburaci.Tak si zkus na volno,jak ti ty klapky chodí.A k té spotřebě ještě takovou malou poznámečku.Koukal jsi na vzduchový filtr,když tam dáš nový a čistý jde taky spotřeba dolů.Spousta lidí kteří ke mne přijedou s tím že má auto vysokou spotřebu ,má vzduchový filtr i 3 roky v autě.Dám nový i nové svíčky a najednou to super startuje a spotřeba jde dolů.Já sám měním vzduchový filtr na jaře a na podzim a divil by jsi se jak vypadá.Taky dělá dost stav motoru.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ted nedavno jsem resil taky takovy problem s karbecem na my R11 GTL 1397ccm, karb. Weber 32 DRT 2 komory, a to sice tvrdy divny chod a taky podivne vysokou spotrebu. Dluzno teda dodat, ze pretahlovani 2.komory je vybehane, takze se otevre jen vetsim tlakem na pedal a pak uz zustava zpravidla otevrena Ten tlak musi byt opravdu dost velky, nicmene jezdi to i na jednu komoru celkem svizne a pruzne.
Ten problem se spotrebou a divnym chodem jsem zprvu resil tak, ze jsem sroubem, ktery je na zadni strane karburatoru vpravo sundal bohatost, coz lehce pomohlo, ale pak jsem si vsiml, ze chybi gumovy plochy tesneni mezi vikem karburatoru a tim plastovym cajkem, co je v tom vzduchovy filtr. Tak jsem tam dal novy tohle tesneni a ejhle! chod se uklidnil, spotreba snizila... Tak nevim, jestli to tam treba nemohlo prisavat falesny vzduch nebo co, ale od doby novyho tesneni to zase skvele chyta, moc nezere, skvele jezdi a volnobeh jako samet. Tak se tam zkus podivat a jestli Ti to tesneni chybi, zkus ho sehnat nebo vyriznout, dat ho tam a treba to bude jeste lepsi.
Ten problem se spotrebou a divnym chodem jsem zprvu resil tak, ze jsem sroubem, ktery je na zadni strane karburatoru vpravo sundal bohatost, coz lehce pomohlo, ale pak jsem si vsiml, ze chybi gumovy plochy tesneni mezi vikem karburatoru a tim plastovym cajkem, co je v tom vzduchovy filtr. Tak jsem tam dal novy tohle tesneni a ejhle! chod se uklidnil, spotreba snizila... Tak nevim, jestli to tam treba nemohlo prisavat falesny vzduch nebo co, ale od doby novyho tesneni to zase skvele chyta, moc nezere, skvele jezdi a volnobeh jako samet. Tak se tam zkus podivat a jestli Ti to tesneni chybi, zkus ho sehnat nebo vyriznout, dat ho tam a treba to bude jeste lepsi.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
skusim to... mne tam chyba. ale budem musiet nastavyt aj predzapal a ventily, preto ze citit benzin z vyfuku... ale aktualna spotreba pri kombinovanej jazde je 7 litrov a to sa priznam ze som mal celkom tazku nohu.... zaujimalo by ma aka sa da urobit pri tomto motore minimalna spotreba... v papieroch mam pisanu 6,8.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů