zahada brzd... :-(

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 16, 2008 18:32

Martin-R9 píše:dík Wecko za tvuj cas..

:oops:
Nemáš zač :D
Můj čas je totiž "pouhopouhé prozatím".... :D :D :D


:arrow: Pokračování analýzy:

:wink: Když se nad tím zamyslíš, tak tam už nic kromě toho válce není, protože jsi všechno odpojil.
Takže je docela jasné, kde je morda :wink:

Proto navrhuji pronést toto :

Nemám náhodou oba dva válce na hov.o ??? .......... Mám !!! :D :D :D :D :D :D

:zo: + :zo: = :bartmoon:

wecka :D
Naposledy upravil(a) wc dne stř led 16, 2008 18:58, celkem upraveno 3 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 16, 2008 18:48

Ale teď vážně:

Zkus je ještě ve svěráku (bez posilovače).

Jestli to bude fungovat, je to ta vůle tzn tlačka a posilovač. Zdání vůle může klamat.

Jestli ne, viz zpráva výše - ta s Bartem Simpsnem :D

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř led 16, 2008 18:59

Ok vyndam pumpu a necham si vyrobit 4 kratky hadincky na jedne strane s koncovkou do pumpy a na druhe strane kazdou vyvedu do samostatneho kalíšku.. :D Tuhle hruzu potom stlacim (simulace brzdeni) a budu pozorovat, zda se vsechny kalisky naplni relativně stejne... :D (a pořadně to do nich vystřikne :D )
jesli ne, tak tu pumpu vezmu a rozřeju ji flexou a pošlu těm blbcům do Italie (pumpa made in Italy) i s dopisem, ať se radši držej FIATů a do Rendlů se ne **** o...

:P :P :P
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 16, 2008 20:21

Zbytečně složité....to by ses s tím udrbal...

Vyhoď to ven, dva vývody ucpi korkem (přední a zadní na jedné straně) , chyť válec do svěráku a pod ty dva volné vývody dej bednu z uřezaného plastového kanystříku na vodu do ostřikovače. Do nádobky nalij brzdovku a uvidíš, že proteče a když potlačíš šrubovakem, bude stříkat.

Nebo - ještě před tím, povol jen šrouby a dej válci 5 mm vůli (oproti posilovači), pumpuj a pozoruj, jestli se něco nezmění...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv led 17, 2008 00:10

Pokud ti nejede jen jedna strana - zkus ji napojit na druhou stranu pumpy. Obrátí-li se ti strany, kde to teče a kde to neteče, je vadná pumpa. Pokud se stav nezmění, hledej potíže v trubkách nebo brzdičích.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv led 17, 2008 00:40

wc píše:


Nemám náhodou oba dva válce na hov.o ???

wecka :D
Česlave, já tě varoval... 24 hodin nositel řádu zlatého banána...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Brzdy

Příspěvek od Liboa » čtv led 17, 2008 13:39

Jo tak já mám stejný problém. Když jedu a pomalu šlápnu na brzdový pedál tak ho prošlápnu a brzdí jen levé přední a pravé zadní kolo, ale když ta pedál dupnu rychle tak brzdí všechny. Dneska to budu řešit tak potom dám vědět jak jsem to vyřešil a čím to bylo. Jo a jedna rada. Brzdový válec je shodný s válcem z Peugeota 205. :wink:
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » čtv led 17, 2008 20:23

jj vim ze je stejny... tak dej vedet ja se v tom jdu hrabat zitra
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Re: Brzdy

Příspěvek od wc » pát led 18, 2008 07:47

Liboa píše: ... Když jedu a pomalu šlápnu na brzdový pedál tak ho prošlápnu a brzdí jen levé přední a pravé zadní kolo, ale když ta pedál dupnu rychle tak brzdí všechny. :wink:
To je typický válec. Teda pokud ti padá pedál dolů...

wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř led 23, 2008 19:24

Tak mám jiný brzdový válec z R11 a je trošičku jiný.Usazení na posilovač je stejné, liší se průměry závitů na trubičkách. U mého původního jsou dva velké (13) a dva malé (11). U nového jsou tři malé (11) a jeden velký (13). Zdá se mi to dost divné. Logické by bylo dva velké na předek a dva malé na zadek.

Nevíte proč je ta jedna trubička větší?....popřípadě proč je větší a do jakého kola vede?

Jak tohle vyřešit? Nestačilo by pouze objednat jednu jinou brzdovou trubičku abych se dostal na číslo 3/1.

Poraďte budu vděčný. :wink:
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř led 23, 2008 19:31

hmmm tak to sem jeste neviděl, a to sem už těch pump měl :D
hele a nestalo se třeba že tam někdo vytočil zavitnikem větší zavit protože ho strhnul ? :D :D :D

každopadně diky za nabidku, beru to v uvahu kdybych nesehnal jinou...

neviš prosimtě rozměry těch zavitů?

redukce není problém, mě ji tady udělají na počkání, sám už jednu v autě mám protože sem měl ožužlanej holendr tak abych to ještě někdy povolil tak mi udělali prodlužovačku malou...
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř led 23, 2008 19:40

Mam ten samí brzdový válec co je na první straně tohodle téma.

To jde udělat redukce z velkého závitu na malej?

Velikost závitu nevím. Jinak na klíček to je 3x jedenáctka a ted si nejsem jistej jestli ten velkej je 12 nebo 13.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř led 23, 2008 19:41

Já už to potřebuju dodělat pač mě tlačí technická. Teda už mě přetlačila, propadla mi v prosinci. :)
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř led 23, 2008 19:43

no jasně ale ten originalně vypada tak, že levy horni je velkej na 12 klic podnim je malej na jedenacku klic a napravo je to obracene..

redukci ti udělaj, mě stala cca do 50,- pohoda

predni strana pumpy bliz k cumaku auta je predni pravy a zadni levy kolo. ale ted si nevybavuji co je co
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř led 23, 2008 19:47

Jo já tu původní pumpu mam tak jak popisuješ. Ale tahle je jiná. Jsou čtyři vývody vedle sebe a druhý od čumáku je větší.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř led 23, 2008 19:52

Potřeboval bych vědět jak to má být zapojené u toho válce který má ty vývody vedle sebe. A pořád mi neleze do hlavy proč je jeden vývod větší.

???
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř led 23, 2008 19:53

jo ja asi vim ktera to je měl sem ji na stary devítce jesli se teda nepletu...

hele nechci kecat ale jesli ti tampta nefacha nech si vyrobit ty redukce, za to nic nedáš celkem tak 200,- max

jen je asi potreba vedet, ktery kolo na kterou hadicku jde
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř led 23, 2008 19:58

To právě musím někde zjistit jaké kolo na jakou díru. :)

A kde ti to dělali ta redukce? Vůbec nevím kam s tím půjdu.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř led 23, 2008 20:02

koukam že jsi z Roudnice, mě to udělali na Mělníku v M-caru kousek od vlakače, je to znama prodejna
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř led 23, 2008 20:03

spiš bych si ověřil jesli to na technicky nevadí, když maš nastavovanou trubičku.. :D
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » stř led 23, 2008 20:24

To určitě nevadí, jen bude vadit když to nebude brzdit.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » sob úno 02, 2008 12:03

Ahoj lidi, tak už sem konecne vyřešil svoje brzdové trápení - už brzdim... problem skutečně byl v pumpě, nejen, že nova co jsem dostal v obchodě nefungovala, tak ani další kus, ktery jsem si nechal vyměnit - a proto sem tam byl už skoro za blbce, ale v tejdnu jim du pumpu vratit a blbci sou voni (resp. výrobce, prodejce za to nemuze) protože tohle je prostě řada zmetků. Nedokažu si to jinak vysvětlit, dal sem tam starou pumpu a přetěsnil repas. sadou a funguje přesně jak má - kapalina volně vyteka ze všech děr a oba okruhy jdou spravně.

Píšu jen proto, že bych chtěl upozornit všechny ty, co budou mít podobnej problém, že tahle pumpa (resp. výrobní řada na kterou sem narazil) je špatná:


Obrázek

a na krabičce napsano:

1121
P.FRENO/M.CYL. PEUGEOT 205
RENAULT R11 - R18 R9
(Adatt. 613477 - 1121)
Diam. 19.05 - 3/4"
MADE IN E.E.C.-ITALY

P.S nerikam ze sou vsechny spatny. ze sady těhle druhovýrobků (v těhle krabičkach ) mi dycky všechno fachalo, ale tahle serie je prostě napytel

Tak díky vsem za konzultaci a pomoc.
Ahoj
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob úno 02, 2008 15:21

wc píše:
Nemám náhodou oba dva válce na hov.o ??? .......... Mám !!! :D :D :D :D :D :D

:zo: + :zo: = :bartmoon:

wecka :D
hahaha... Bart Simpson to věděl :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pon úno 18, 2008 07:23

Tak jsem se konečně někam pohnul. Sehnal jsem ještě jinej válec, a na 99% shodnej s tím co jsem tam měl a nefugoval. Tak jsem ho tam namontil, všechno páslo jak mělo. Jenže mam problém s tím že to brzdí moc!!! Předek tolik nebrzdí ale zadek jde při trošku větším brždění hned to smyku. (dřív než předek)

Je možně že to je tím že v zádu jsou nové pakny a ve předu těsně před smrtí kotouče se sjetýma destičkama?

Zavzdušněný by to bejt nemělo.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » pon úno 18, 2008 10:32

ja bych to udelal asi tak, ze bych na predek dal novy desticky, ty se hodej dycky a vzadu u zadni napravy bych se podival na regulator tlaku zadnich brzd
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů