Osazení karburatoru R 9

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Osazení karburatoru R 9

Příspěvek od Vitezslav » ned lis 11, 2007 21:39

Jsem tu novy . Ale mam jeden problem vlastním R 9 z roku 1985 už mam druhého jelikož prvního mi trefil jeden zfetovaný mladas bez dokladů a pojistky.Nedam na nej dopustit je to zlaté auto ale k problému .Na motoru je karburátor weber je dvoukomorový a jelikož se v něm kdosi hrabal nevím jaké v něm mají být trysky a vzdušníky.A také jak má být vysoká hladina.Jsem vyučený automechanik ale tady jsem v koncich.Diky za radu To hlavni bych zapomel je to 1.4 53 kw a karburator je weber 32 rt

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned lis 11, 2007 23:43

Když pár dnů vydržíš, něco bysme vyštrchat měli. Vydrž, Prťka, vydrž :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vitezslav » pon lis 12, 2007 10:57

Diky moc když jsem to vydržel tak dlouho vydržím i pár dní.Díky moc

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte lis 13, 2007 00:31

Zdravím,
Pokud je ten karburátor co tam máte Weber 32 DRT 2/15
tak tam jede hlavní tryska 107 a jehlová tryska 105.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » úte lis 13, 2007 21:08

Anarki, nevím odkud máš info, já jsem našel něco jihýho. Těch karburátorů tam může být několik: DRT, 2 varianty DRTA a 2 varianty DRTM, nejlepší bude když se podíváš na karbec, je tam vyražený označení. Když to napíšu všechno, bude v tom guláš, protože moje němčina není stopro.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte lis 13, 2007 21:30

Tak to nevím. Pro motory vyráběny v roce 1985 jsem nic jiního nenašel.
Ještě, že DRT 15 mohla mít hlavní trysku 110 a jehlu 105.

Pak až L42N/B/C373N vyráběn v roce 1986 - 1989 měl Solex Z10 nebo Z13 měli 102 tryska 145 jehla.

Většinu info mám z Dialogysu a Haynes Manuals.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » úte lis 13, 2007 21:42

Nevím, ale myslím si že u Renaultu nekecají :wink:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř lis 14, 2007 18:14

I u Renaultu toho nakecají :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vitezslav » čtv lis 15, 2007 22:35

Ja tam mam volnoběžnou trysku 52 pak pro prvni komoru tryska 105 a vzdušnik 130 a druhá komora tryska 115 a vzdušnik 150 karburator je weber jenže původní majitel to tak nejak :odborně: upravil nejdříve byla moc vysoká hladina tu jsem zkoušel tak dlouho až jsem dostal spotřebu na 7.5 litru ale porad to nejak zlobí studene je to horší mam nové kabely svičky rozdělovač filtr olej prtostě to hlavní a tak už mne napadlo jen to osazeni karburatoru .Zatím díky :oops: :roll:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv lis 15, 2007 22:55

Dostal jsi můj mail? Poslal jsem 2 pédéefka, cca 3MB. Odešlo 14.11. v 01:45h.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vitezslav » čtv lis 15, 2007 23:00

Došlo mi to pravě jsem našel ten karburator ktery jsem hledal.Diky moc pomůže mi to .O vikendu to dam dohromady omlouvám se že píšu až ted ale asi byl někde uzel na vedení a byl jsem 4 dny odskřípnut díky. :supermouse:

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vitezslav » čtv lis 15, 2007 23:25

tak mi to nedalo a podíval jsem se na přesný typ karburátoru který je v autě a je to weber 32 DRTM \ 101 A to je vyražené na spodní hraně karburátoru a vin karoserie je VF1L42F00..... meli to nejací dežové oláhové a pak jeden městský policista z liberce . A ted nad tím 2 roky už jen soptím ale já věřím že to jednou pojede jak má :lol:

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » čtv lis 15, 2007 23:46

Vitezslav píše:Ja tam mam volnoběžnou trysku 52 pak pro prvni komoru tryska 105 a vzdušnik 130 a druhá komora tryska 115 a vzdušnik 150 karburator je weber jenže původní majitel to tak nejak :odborně: upravil nejdříve byla moc vysoká hladina tu jsem zkoušel tak dlouho až jsem dostal spotřebu na 7.5 litru ale porad to nejak zlobí studene je to horší mam nové kabely svičky rozdělovač filtr olej prtostě to hlavní a tak už mne napadlo jen to osazeni karburatoru .Zatím díky :oops: :roll:
Schválně jestli se sejdeme s Kalinou: volnoběh 57, první komora 105 tryska, 200 vzdušník, druhá 130 a230

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vitezslav » pát lis 16, 2007 12:26

Sešli jste se perfektně to osazení sedí o vikendu to dám dopořádku díky moc

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vitezslav » ned lis 18, 2007 12:41

tak jsem to osadil tryskami podle osazovací tabulky a vypadá to,že to konečně jede tak má . Díky moc za radu a pomoc.DOst jste mi pomohli ,v dnešní uspěchané době už moc ochotnych lidí není ,ale tady jsem je našel ještě jednou moc DEKUJI . :ola:

Uživatelský avatar
maslom
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned dub 20, 2008 18:53
Bydliště: Praha

32 drtm

Příspěvek od maslom » ned dub 20, 2008 23:06

také bych potřeboval info o tomto karburátoru
opravné sadě
tryskách
atd...

a o drt event také
předem díky zdraví R9 1,7txe a r11 1,4tse


díky Milan
maslom@seznam.cz

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů