Jaký olej do R11 turbo??
Moderátor: Moderators General
- Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jaký olej do R11 turbo??
Jaký olej do R11 turbo?? Minerální, polosintetický nebo plná sintetika?
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To je závislý od technickýho stavu motoru a počtu najetých km.
S kvalitní 15W40 nemáš co skazit.
Pokud má motor najeto málo km nebo je opravdu v dobrém a lepším technickém stavu může tam jít polosyntetika.
Pokud na motoru uděláš kompletní G.O. může tam jít i syntetika.
S kvalitní 15W40 nemáš co skazit.
Pokud má motor najeto málo km nebo je opravdu v dobrém a lepším technickém stavu může tam jít polosyntetika.
Pokud na motoru uděláš kompletní G.O. může tam jít i syntetika.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Tak určitě něco doporučováno bylo, ale řekl bych že dnes existují určitě kvalitnější oleje než před 20-22 letyLiboa píše:Tak ale určitě existuje nějakej předepsaný motorový olej????
Stejně tak je to i s palivem...
Já tam dávám Elf Competition 10-W40
Renault do 11tek v době výroby doporučoval tyto oleje:
Benzínové motory:
-elf Presti M (mj. doporučuje se při -10°)
-elf Presti 15 W 40 (mj. doporučuje se při -10°)
-elf Presti 20 W 50
Žádný speciální olej pro Turbo nebyl. Nicméně to co Renault tehdá doporučoval, dnes už díky vývoji nekoupíš
btw...copak ty už to Turbo máš
Naposledy upravil(a) Sova dne pon lis 12, 2007 13:38, celkem upraveno 6 x.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://renaultclub.cz/doporucene_oleje_ ... nault.html
tady si můžeš vybrat...
tady si můžeš vybrat...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak to ti řeknu přesně, 9 litrů
Vysvětlení: Od G.O. měním olej každých 5 tisíc km bez ohledu na jeho kvalitu nebo finanční stav.
Kdysi jsem olej nechával mnohem dýl a nechával jej vyhodnocovat u Tribologa. To se ale změnilo s novým dodavatelem oleje od kterýho mám Shell 5 W40 4 litry za pět stovek. Filtr taky měním pokaždý a pokaždý tam jede origo Purflux.
Před G.O. si motor sebral tak do 1 litru na 12-15 tisíc km.
Teď když si vezme 0,1 - 0,2 litrů na 5000 km. Nesmím ale nalejt olej na paličku max ale 2-3 mm pod nebo mi ho z neznámych příčin sežere nebo vyhází (už tuším odkud ale zatím to neřeším, vrchna hadice z Turba na senzor tlaku oleje).
Vysvětlení: Od G.O. měním olej každých 5 tisíc km bez ohledu na jeho kvalitu nebo finanční stav.
Kdysi jsem olej nechával mnohem dýl a nechával jej vyhodnocovat u Tribologa. To se ale změnilo s novým dodavatelem oleje od kterýho mám Shell 5 W40 4 litry za pět stovek. Filtr taky měním pokaždý a pokaždý tam jede origo Purflux.
Před G.O. si motor sebral tak do 1 litru na 12-15 tisíc km.
Teď když si vezme 0,1 - 0,2 litrů na 5000 km. Nesmím ale nalejt olej na paličku max ale 2-3 mm pod nebo mi ho z neznámych příčin sežere nebo vyhází (už tuším odkud ale zatím to neřeším, vrchna hadice z Turba na senzor tlaku oleje).
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
1- Protože ji mám za pár kaček,Sova píše:A z jakého důvodu měníš plnou syntetiku po 5000 tkm
2- Protože inženýri v Renaultu asi byli trochu mimo když dimenzovali objem oleje a chladič oleje pro C1J-Turbo (jen pro porovnání Cabelische Salate Sheep - Koza Fiat Uno 1,1 má 3,75 litrů proti C405 co má jen 2,9 litrů.
3- Protože po 5 tisíc km už podle zvuku motoru slyším, že olej už není to co býval na začátku. Pro mě je 5 tisíc tak cca 1 rok jízdy a po roce už je lepší olej vyměnit.
4-Koncepce motoru C1J není zrovna nejvhodnější na dlouhé výměnné intervaly. Jedna věc je olej a druhá jak vypadá (co obsahuje) filtr po 10 tisíc km normální jízdy. Nevím jaký origo filtr jede do 11 Turbo ale na pětku GTT je ten purflux dost mrňavý
1 předpoklad - Turbo žere olej - vyndej IC a podívej se jestli není mastný.Sova píše:Mě to sežralo 2 litry za 8 tisíc, což jem mazec
Pokud jo tak ho obrať vzhůru nohama kolik oleje ti z něj vyteče.
2 předpoklad - hadice - pořádně skontrolavat - nejlepší by bylo na míru koupit/udělat a vyměnit. Můžou to být hadice od turba, hadice omezení škodlivin, odvětrávání kliky, ventilvíka, Oil Catch Tank .....
3 předpoklad - motor, selhání pístnich kroužků - držím palce a doufám že ne.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Anarki, o hudebním sluchu jsem už dost slyšel, ale o olejo zvuku plné syntetice za 5000km ještě né...Protože po 5 tisíc km už podle zvuku motoru slyším, že olej už není to co býval na začátku
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
U 1.4turbo je předepsaný interval výměny 5.tkm. Ikdyž jsou oleje kvalitnější, při výměně vždy něco zůstane především v chladiči. Rozhodně doporučuju dodržovat těch 5.tkm. Krom toho má u tohoto motoru předepsaný interval výměny i předovka - každých 30.tkm vyměnit převodový olej.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ten filtr je perfektní .....
Ale musí se vyměnit pokaždé s olejem každých 5 tisíc km...
Ale musí se vyměnit pokaždé s olejem každých 5 tisíc km...
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů