aky karbec na R11

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
krkinko
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte říj 23, 2007 11:09
Bydliště: Zilina

aky karbec na R11

Příspěvek od krkinko » stř říj 24, 2007 13:57

Ahoj, zhanam karbec na renault 11 TSE 1.4, 44KW.
Kupil som renoltika, ale bol tam karbec zo skodovky.
P.S.:aku spotrebu mate vy na 11tke?
P.P.S.:este zhanam zadne plato, original sedacky a zadne pasy.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř říj 24, 2007 20:30

Mám nějaký 2 karburátory z 11ky, oba 1-komorový. Pásy možná, nevím jestli neskončily v odpadu.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř říj 24, 2007 22:44

Ahoj,
Na tvoj typ motora by mal ísť Weber 32 DRT - dvojkomorový.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

krkinko
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte říj 23, 2007 11:09
Bydliště: Zilina

Příspěvek od krkinko » čtv říj 25, 2007 09:09

a este by som poprosil vysvetlit rozdiel medzi jedno a dvojkomorovym karbecom..

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv říj 25, 2007 16:29

No, 1-komorový má komoru jednu, 2-komorový 2 :D Stačí se na něj podívat shora a kolik uvidíš velkých otvorů, takový je :P
Netroufám si říct na 100%, jaký máš mít. TSE=2-komorový, ale zase 44kW=1-komorový. Někde bude chyba v zápisu do TP. Ale postačí, když mi z VINu opíšeš znak na sedmý pozici a budeme vědět. Pro ověření pak ještě opiš celý první řádek z hliníkovýho štítku na motoru. Ale jestli to bude i pak 2:2, tak pak už nevím :lol:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

krkinko
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte říj 23, 2007 11:09
Bydliště: Zilina

Příspěvek od krkinko » pon lis 19, 2007 10:52

Tak, konecne som sa dostal k tomu ze som opisal stitky...

1. stitok: (pod krytom ventilov)

C2JL7 / 17
C023547

2. stitok (medzi motorom a prevodovkou)

JB1009
0108683
160

krkinko
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte říj 23, 2007 11:09
Bydliště: Zilina

Příspěvek od krkinko » úte lis 20, 2007 08:38

Tak ze problem s karbecom je skoro vyrieseny. Vcera som bol s jednym chlapikom co ma R9 a ma rovnaky motor ako ja a on tam ma jednokomorovy karbec.

Tak ze kto by mal nejaky zvysny, tak sa moze ozvat na mail...

peter.krkoska@uikt.utc.sk

dik :D

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte lis 20, 2007 14:08

Nie je začo :lol:
Ten chlapík má takisto XXXXXXX karburátor :idea:
Typ C2J okrem iného znamená že je osadený 2 komorovým karburátorom. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte lis 20, 2007 21:36

Stále jsi neopsal z VINu znak na sedmý pozici. Podle toho bysme věděli víc. Ale pokud je motor původní (tedy C2J), má tam být 2-komorový Weber, s výkonem 49-53kW.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

krkinko
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte říj 23, 2007 11:09
Bydliště: Zilina

Příspěvek od krkinko » pon lis 26, 2007 10:02

Akurat som v jednej mudrej knizke nasiel ze k 44kW patri solex 32 bis.
Tak teraz neviem... ten chlapik ma to auto odnova a karbec urcite nemenil...

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon lis 26, 2007 11:34

C1J - jednokomorový karbec

C2J - dvojkomorový karbec

C3J - jednobodová striekačka


Vždy, všade rovnako.

Comprende :idea:

BTW: Múdrych kníh som už videl veľa a väčšina z nich bola na.ovno.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » pon lis 26, 2007 17:48

Když mám na C1J dvojitý karbec tak mám co? :wink: :)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon lis 26, 2007 21:44

Bastl :D
Nebo francouzkou výjimku potvrzujíci pravidlo :P
Nebo jenom špatný štítek motoru :)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte lis 27, 2007 01:13

krkinko píše:Akurat som v jednej mudrej knizke nasiel ze k 44kW patri solex 32 bis.
Tak teraz neviem... ten chlapik ma to auto odnova a karbec urcite nemenil...
No my taky nevíme, ještě jsi stále neopsal to, co jsem chtěl a podle čeho se to dá říct jednoznačně..
Lesshuhna neposlouchejte, ten si vždy postaví něco, na co v Renaultu zapomněli :P
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte lis 27, 2007 01:44

Lesshuhn píše:Když mám na C1J dvojitý karbec tak mám co? :wink: :)
Hm... nech me premejslet - C1J se dvojitym karburatorem?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » úte lis 27, 2007 18:46

No správně. Aspoň jeden normálně uvažující člověk :D

krkinko
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte říj 23, 2007 11:09
Bydliště: Zilina

Příspěvek od krkinko » stř pro 05, 2007 06:35

Jan Kalina píše:
krkinko píše:Akurat som v jednej mudrej knizke nasiel ze k 44kW patri solex 32 bis.
Tak teraz neviem... ten chlapik ma to auto odnova a karbec urcite nemenil...
No my taky nevíme, ještě jsi stále neopsal to, co jsem chtěl a podle čeho se to dá říct jednoznačně..
Lesshuhna neposlouchejte, ten si vždy postaví něco, na co v Renaultu zapomněli :P
Ja som poslal vsetko co som tam nasiel... uz tam je len cislo bloku motora a to ma iba 6 cisel.... :D

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů