Seřízení předstihu

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
vladisbrum
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 12, 2007 19:12

Seřízení předstihu

Příspěvek od vladisbrum » čtv črc 12, 2007 19:24

Nevíte někdo náhodou, jak seřídit předstih u Renaulta 9/11. Mám ho moc velký a auto trpí explozemi ve výfuku, když uberu plyn a samozápaly, když vypnu motor - ještě chvíli brble. Děkuji předem za Vaše odpovědi a možné tipy. V autě je snímač otáček na setrvačníku (ne klasické kladívko pod rozdělovačem jako třeba u škodovky) a s tím nějak moc hýbat nejde. Písněte kdyžtak i e-mail. Díky.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv črc 12, 2007 22:54

Předstih seřizovat nejde, je naprogramován v elektronickým zapalování a je neměnný. Problém bude spíš v seřízení karburátoru.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

vladisbrum
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 12, 2007 19:12

Renault 11 - velký předstih

Příspěvek od vladisbrum » čtv črc 12, 2007 23:56

No právě - když "nacucnu" podtlak do podtlakové membrány, očividně se to zlepší. Uvažuju o tom, že tu membránu dám úplně pryč a právě tady si to ustavím do pozice, kdy mi to bude zdát nejlepší, a budu jezdit tak, ale radši bych nějaké inteligetnější řešení. Včera jsem s tím byl na ETK a tam mi právě řekli, že tam mám "velký předstih". Mám ty Renaulty dva - jednu devítku - šrot s výborným motorem a jedenáctku (tu si právě chci dát dohromady) - perfekt kastle, ale motor slabý a chrchle do výfuku + samozápaly po vypnutí. Co by mohlo být s tím karbecem? Zatím jsem jenom zjistil, že právě ten podtlak tam je mnohem slabší než na té devítce. Jde to nějak opravit? Prostě vyměnit to asi nepůjde, neboť v jedenáctce mám karbec dvoustupňový (na devítce jednostupňový) a to uchycení je tam jiné. (I zapojení krokového snímače otáček se trochu liší). V nejhorším případě bych asi musel vyměnit celý motor (z devítky)...[/code]

vladisbrum
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 12, 2007 19:12

Karbec

Příspěvek od vladisbrum » pát črc 13, 2007 17:21

Tak jsem zjistil, že mi na 11-tce nejde skoro žádný podtlak - dvoustupňový Weber, zatímco 9-tka - jednostupňový - přisává hezky už od volnoběhu (do podtlakové membrány). Nevíte někdo, co s tím? (samozápaly, velký předstih).

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát črc 13, 2007 18:18

Někde můžeš mít nějakou netěsnost (prasklá některá membrána, hadička, tesnění). Chyba může být prakticky kdekoliv.
Když ne tak rozdělat karbík a podívat se jak je na tom zevnitř.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

vladisbrum
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 12, 2007 19:12

Příspěvek od vladisbrum » pát črc 13, 2007 20:23

Právě membrána a všechny hadičky jsou O.K., on by ten karbec měl přisávat až při záběru, což taky dělá (i když mnohem slaběj než na té 9-tce). Když však zkusím sám mechanicky (ústy) přisát (na membráně za volnoběhu), motor očividně oživne. Pořád mě to táhne k tomu předstihu (nejlépe posunout ten spínač otáček na setrvačníku, ale zdá se tam být napevno). Nevím... (na škodovce to bylo jednodušší...) a nechci nic pokazit.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát črc 13, 2007 21:15

Říkám, že se zapalováním nic udělat nejde a ani s tím snímačem nedělej žádný pokusy.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

vladisbrum
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 12, 2007 19:12

Příspěvek od vladisbrum » pát črc 13, 2007 22:50

Vím, že máš asi pravdu. Asi určitě. Spíš zkouším, protože nevím. Přemýšlím o tom, že si do té 11-ky dám karbec z té 9-tky a bude pokoj. Ale moc se mi do toho nechce (kvůli usazení to bude muset jít i se sacím i výfukovým potrubím), radši bych dal dohromady, to co tam mám.
Mám tu 11-ku nově, vzal jsem ji kvůli kastli - absolutně bez koroze (!), ale do motoru už se vrtali nějací "závodníci".
9-tku už mám delší dobu - výborný motor - spolehlivá, ale shnilá...
Mám to auto rád - hodně připomíná žigula, ale 100x lepší!
Chci si to nějak seskládat...

vladisbrum
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 12, 2007 19:12

"Velký předstih"

Příspěvek od vladisbrum » ned srp 05, 2007 22:40

Jo, byl to ten karbec (dvoustupňový Weber). Někde podsával. Vyměnil jsem ho za jednostupňový Solex (včetně sacího a výfukového potrubí) a motor šlape jak hodinky. Ventily se zdají být O.K. Mějte se, Laďa.

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů