zapalování R11

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jiří Šafář
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 19, 2007 20:55
Bydliště: Bezdrevská 8,České Budějovice

zapalování R11

Příspěvek od Jiří Šafář » úte čer 12, 2007 18:03

Dobrý den,mám R11 TXE,obsah 1725 ccm,asi 56kw a mám následující problém-nemůžu seřídit karburátor(Weber). Může mi někdo poradit? Také by mě zajímalo, na co je soustava trubek,propojující válce (jako vstřiky u nafty) a zda se to dá vyřadit z provozu. Díky Jirka Č.B.
šafi

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte čer 12, 2007 21:47

Slabá 1.7ka a karburátor Weber? To je nějaký divný. Jaký máš znak ve VINu na 7.místě? Hádal bych spíš Solex nebo víc kW.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Jiří Šafář
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 19, 2007 20:55
Bydliště: Bezdrevská 8,České Budějovice

Příspěvek od Jiří Šafář » čtv čer 14, 2007 18:01

[quote="Jan Kalina"]Slabá 1.7ka a karburátor Weber? To je nějaký divný. Jaký máš znak ve VINu na 7.místě? Hádal bych spíš Solex nebo víc kW.[
/

On už to někdo předělával,když jsem to koupil,byl tam karbec ze škodovky.Sehnal jsem Solex, ale na ten to nejelo vůbec,tak jsem tam dal dvoukomorového Webra. Jezdí to, žere to jak malý tank a nedrží volnoběh. Při dojezdu do křižovatky to vždycky chcípne. Ale startuje to dobře.Č.motoru jeF2N704C000382. Amá to podle TP 59 kW. Jirka
šafi

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát čer 15, 2007 00:43

Pokud bys potřeboval karbec, který tam opravdu patří, tak myslím, že můžeme sloužit.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Jiří Šafář
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 19, 2007 20:55
Bydliště: Bezdrevská 8,České Budějovice

Příspěvek od Jiří Šafář » pát čer 15, 2007 19:06

No to by bylo úplně super. :lol: Ještě se zeptám, v jaké cenové relaci by to bylo? Jirka
šafi

Jiří Šafář
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 19, 2007 20:55
Bydliště: Bezdrevská 8,České Budějovice

Příspěvek od Jiří Šafář » stř čer 27, 2007 17:17

[quote="DDT"]Pokud bys potřeboval karbec, který tam opravdu patří, tak m
Protože jsem ještě neobdržel odpověď, píši znovu, že o ten karbec bych měl zájem.Zajímá mě cena a podmínky příp. zaslání. Díky J. Šafář
šafi

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv čer 28, 2007 00:16

Vydrž chviličku, předseda si užívá na zasloužený dovolené :P
Až se vrátí tak ti odpoví.

Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů