stodolový nález R11
Moderátor: Moderators General
Re: stodolový nález R11
Gratuluju k nálezu.
Určení ceny ale nebude nijak jednoduché - tak aby bylo reálné a férové vůči prodávajícímu i kupujícímu.
Je důležité vzít v potaz mnoho faktorů, serii, výbavu, "jedinečnost" té série a výbavy, motorický stav před odstavením, aktuální stav zejména interiéru a karoserie, najeté kilometry, historii konkrétního auta, ......... a v neposlední řadě situaci na trhu s youngtimery. Kombinací toho všeho může jít o jednotky (nejběžnější výbava, špatný stav, motor KO.....) až vyšší desítky tisíc (pouze "zaprášený", dobrý stav, provozuschopný, málo najeto a třeba po prvním nebo druhém majiteli ještě s papíry z TUZEXu nebo jinou perličkou).
Pokud máš veteránistické ambice, dá se tohle auto většinou za relativně rozumné peníze udržet v provozu, případně dostat do stavu, kdy jej lze dostat na zelené značky. Pořád ale v krátkém a středním časovém horizontu bude jeho potenciální prodejní cena víceméně rovná ceně oprav. V delším časovém horizontu ale bude cena pravděpodobně růst, tyhle auta dost hnily a díky tomu že byly levným přibližovadlem pro masy, které ty auta bezostyšně likvidovaly, moc se jich nezachovalo. Což může způsobit růst potenciální prodejní ceny (bude-li v nějakém slušném stavu).
Pokud jen potřebuješ vyklidit garáž aby se ti tam vešla Fobie 0,9 TSI nebo rychle vygenerovat nějaký peníze, bude se jednat spíš o symbolickou částku.
Určení ceny ale nebude nijak jednoduché - tak aby bylo reálné a férové vůči prodávajícímu i kupujícímu.
Je důležité vzít v potaz mnoho faktorů, serii, výbavu, "jedinečnost" té série a výbavy, motorický stav před odstavením, aktuální stav zejména interiéru a karoserie, najeté kilometry, historii konkrétního auta, ......... a v neposlední řadě situaci na trhu s youngtimery. Kombinací toho všeho může jít o jednotky (nejběžnější výbava, špatný stav, motor KO.....) až vyšší desítky tisíc (pouze "zaprášený", dobrý stav, provozuschopný, málo najeto a třeba po prvním nebo druhém majiteli ještě s papíry z TUZEXu nebo jinou perličkou).
Pokud máš veteránistické ambice, dá se tohle auto většinou za relativně rozumné peníze udržet v provozu, případně dostat do stavu, kdy jej lze dostat na zelené značky. Pořád ale v krátkém a středním časovém horizontu bude jeho potenciální prodejní cena víceméně rovná ceně oprav. V delším časovém horizontu ale bude cena pravděpodobně růst, tyhle auta dost hnily a díky tomu že byly levným přibližovadlem pro masy, které ty auta bezostyšně likvidovaly, moc se jich nezachovalo. Což může způsobit růst potenciální prodejní ceny (bude-li v nějakém slušném stavu).
Pokud jen potřebuješ vyklidit garáž aby se ti tam vešla Fobie 0,9 TSI nebo rychle vygenerovat nějaký peníze, bude se jednat spíš o symbolickou částku.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: stodolový nález R11
Mel jsem benzinovou 1,4 a na tu dobu velmi slusny vozik. S korozi to v zadnem pripad nebylo horsi, jako u jinych znacek te doby.
Co se skryva pod vrstvou prachu se neda s tech dvou fotek urcit. Tento diesel nebyl moc oblibeny.
Neni to zadne kultovni auto, ani u priznivcu Renaultu. Nevim nic, o nejake specialni serii, ktera by mohla byt cenna.
Kdybych to mel ve stodole, tak umyju, zakonzervuji, hodim na spalky a dam pod plachtu a dojde cas, kdy vytahnu a bud se mu budu dale venovat, nebo prodam.
Mozna se najde nejaky fanda, ktery by do toho z nostalgie sel. Kazda renovace, nebo alespon udrzovani je financne a casove dosti narocne a vlozena namha a prachy jsou nenavratne.
Ja bych od prodeje moc neocekaval. Je to nekde mezi daruji za odvoz po par tisíc.
Co se skryva pod vrstvou prachu se neda s tech dvou fotek urcit. Tento diesel nebyl moc oblibeny.
Neni to zadne kultovni auto, ani u priznivcu Renaultu. Nevim nic, o nejake specialni serii, ktera by mohla byt cenna.
Kdybych to mel ve stodole, tak umyju, zakonzervuji, hodim na spalky a dam pod plachtu a dojde cas, kdy vytahnu a bud se mu budu dale venovat, nebo prodam.
Mozna se najde nejaky fanda, ktery by do toho z nostalgie sel. Kazda renovace, nebo alespon udrzovani je financne a casove dosti narocne a vlozena namha a prachy jsou nenavratne.
Ja bych od prodeje moc neocekaval. Je to nekde mezi daruji za odvoz po par tisíc.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: stodolový nález R11
Jediná hodně ceněná je benzín turbo, tam se cena šroubuje fakt vysoko.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: stodolový nález R11
A co třeba R11 Electronic - vůbec první auto s palubním počítačem? To by se dalo považovat vyloženě za perlu.
Ale zpátky na zem.. orientační nabídka R11 v nějakém funkčním stavu je třeba zde: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... lse&vc=Car
Ale zpátky na zem.. orientační nabídka R11 v nějakém funkčním stavu je třeba zde: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... lse&vc=Car
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti