Opět něco s mym Turbem... :-)

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte led 22, 2008 23:35

Je to přesně jak jsem si myslel.
Máš špatný zapalko :idea: Teda špatnou vezi zapalka která nemá co dělat na GTT.
Na Turbo verzi jedou všechny zapalka co mají osobitně konektory.

Trojkonenktor na klepací senzor.
Dvojkonektor na snímač otáček kliky.
a
Trojkonektor na napájení a výstup na otáčkoměr.

Šestikonektor jel na obyčejný atmosferický verze, jediný Turbo kde se vyskytovalo zapalko s šestikonektorem je R5 Alpine turbo a to je dost velký rozdí proti GTT.

Když ti to jezdí v poho tak dobrá. Ale ve vlastním zájmu si sháněj originální zapalko. Renix RE-208 nebo RE-209 to jsou ty nejběžnější. Když seženeš RE-229 ze švýcara tak jsi King.

S tímhle zapalkem si akorát koleduješ o poškození motoru páč to má úplně jiný mapy zapalování a při vyšších otáčkach to bude pálit na kočku.

Hodně štěstí a ať ti to vydrží.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte led 22, 2008 23:52

Anarki, nemotej do toho Renixy z 5ky. Tohle je z R11 s výkonem 77kW, starší verze, tady není všechno úplně na chlup stejný s 5kou. Má tam určitě takový zapalování, jaký tam má mít, vždyť ta 11ka s tím dřív fungovala.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř led 23, 2008 00:01

Děkuju kucí, ste fakt borcííííííí ( no vidite, jak už mi to píská i v hlavě.. :D )

Ok. to zapalko se zvlast konektorama mam taky (mam hodne dilu na renaulty 9&11) tak ja ho tam dam. Ale origo v puvodnim voze bylo tohle, pac ty kabely opravdu vypadaly originalne...

Sem jenom zvědavej co to bude za číslo.. :D
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř led 23, 2008 20:31

Jan Kalina píše: Má tam určitě takový zapalování, jaký tam má mít, vždyť ta 11ka s tím dřív fungovala.
Tahle pětka taky funguje a má Renixe z atmosféry. :roll:
Co dnes lidi nenacpou do auta je fakt moc.
U 11 Turbo Phase 1 na díly jsem byl, číslo Renixe jsem si nevšim ale měl zapalování s oddělenými konektory. Vůbec Renixe s konektory spojenými dokopy jsem málokde viděl v autě. Škoda že 11-ka už není v Dialogysu :(

Kód: Vybrat vše

http://auto.bazos.cz/inzerat/1242353/Renault-5-GT-TURBO-Phase-I.php 

 
kód:
Prodam renault 5 GT 1,4 TWINTURBO!!!! 
Auto je ve stavu opusteni tovarny.Prvni majitel. Po duchodcich.Verze pro svycarsko s dvojitym turbodmychadlem.Druhe turbo vyndane, z duvodu legalizace v CR.Nicmene je k vozu a spousta dalsich dilu.GO motoru pred 40000km.Vse puvodni stav.Udrzba u renault CR.Vetsina dilu novych.Motor jety pouze na oleji TOTAL QUARTZ 5W40.Auto se nikdy neucastnilo zavodu a zna maximalku cca 90km/h a jezdila s nim babicka na chatu.Rad vas s ni seznamim. :o) Unikatni stav. 
Mozna vymena za jine vozidlo vcetne oboustraneho doplatku

. 


http://www.ukazto.com/?id=1636022&klic=UZRHfxWz&overall=1 

A pozor cena je jen 120 000 kč 
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » sob úno 02, 2008 12:12

Ja se z toho myho vraku fakt zblaznim :D , uz sem konecne vyresil ty brzdy kde byl problem s tim, ze udělali řadu zmetků a i motor už pálí jak má, díky knock senzoru, co nebyl zapojenej protoze sem dement, ale ted mam zase jinek naprosto super problém:

ačkoliv sem vyčistil karburaci a vymenil tesneni a ty membránky taky, tak stejně:

:arrow: když je motor teplej, tak na volnoběh houpou otačky (ikdyž šteluju tryskou směs, nic se neděje)

:arrow: když jedu a pořadně to zahamtnu, tak to chcípne

:arrow: a ještě bych se chtěl zeptat Anarkiho, jak si tady psal o těch zapalovnáních, jesli bude lepší, když tam dám to zapalko s oddělenejma konektorama, ikdyž sem to koupil s tim co ma jeden šestikolik - pač si psal, že sou lepší, ja ho doma mám z R11 1.4 tak jesli to tam bude fachat.


Díky
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob úno 02, 2008 14:02

Ahoj,
Zapalko tam můžeš dát jenom takový který jsem ti psal. RE-208, RE-209, RE-229 prípadně nějaký s jiným číslem který byl na 100 procent v R11. V tom by ti mohl poradit Sova nebo Butcher, oba mají jedenáctky a potíže nemají :D

Laborovat se zapalováním z atmosféry jenom tak (pasuje nepasuje, jede nejede) je dost velký riziko, hrozí že zničíš motor. Drž se raději přesných typových značení, tohle není Škoda 120 nebo Favorit kde si ze stavěbnice poskládáš tranzistorový zapalování a pojede to líp. :!:

K tomu karburátoru, vypadá to na bohatou směs nebo nedostatečnou dodávku paliva. Ale raději otázka - poskladal si karbík a všechny pitomosti kolem správně :idea:

Solexy co máme v turbech jsou zvlášť citlivý na šroub bohatosti směsi.
Nejednou jsem slyšel i na vlastní oči viděl, jak se takový šroub točí na místě a tím nereaguje. Když odešel jenom závit na šroubu, není problém, objednej si nový z Renaultu (40 kaček) starý dostaň ven a nový tam našroubuj. Horší to bude když je poškozenej závit na trubičce do který se ten šroub dáva. V takovém prípadě je nejlepší sehnat celej karbec jiný.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » sob úno 02, 2008 18:22

no karbec sem dal natuty dobře - už jenom proto, že to houpalo i předtim, vlastně jediny co se zlepšilo je to, že předtim mi nešla akcelerační pumpička, ktera ted jde a vsechny membranky byly K.O. a ja měl doma ještě jeden Solex (maličko jinej) a tam ty membranky byly dobry tak sem je tam dal...

ten šroub se točí a nic se neděje, ale už sem ho měl venku a zavit na něm je dobrej...

spíš mě napadlo tam dát z toho druhyho karburatoru uplně tu poslední část - ten spodek s klapkou do ktery se ten šroub šroubuje akorat že ta část z toho druhyho karbecu má na ten šroub jinej závit - nechápu kterej blbec to vymyslel ale prostě když sem z ní vyšrouboval šroub (kterej měl na konci ulomenou jehlu) tak měl uplně jiní stoupání.. :D ach jo, to sou problemy co?
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » pon bře 03, 2008 18:06

Ahoj odborníci.. jeste několik set hodin stravim na tom mym KRAMU !! a bude ze me taky odborník.


Už mam SPZ, technickou a lítám... myslím, že to má takovy vykon jakej Turbo Phase I. mít má.. párkrat jsem to porovnal. Motor startuje, jede ale porad me zlobi to houpani.

Už sem tam dal druhej karburator, ruzně sem mezi nima přehazoval dily ale prostě auto houpe a cuka.. neda se s nim jet plynule a na nizky otacky - teda jako dá ale na dovolenou by ste s tim proste nikdo nejel! :-D nejzvlastnejsí ale na tom je, ze kdykoliv kdyz pridavam a akceleruji tak to nedela - krasne to zatáhne a motor plynule vylítne nahoru.

(Proste takle to jeste vic nuti na to poradne šlapat :-))

a vzhledem k tomu ze to ten motor delal i ve starym aute, tak to brzdovym posilovacem byt nemuze (max ta hadice, ale ta je dobra) prosim Vas, nenapada Vas neco? Uz bych to rad mel cely v kupe.. :-(((

detaily jako hadicka k zapalku, k posilovaci, netesnosti atd. sem proveril.. vsechno tesni, vsechno zapojeny

ja uz nevim



a jeste jeden dotaz, kam mam zapojit hadicku, ktera vede do budiku na palubce a ukazuje tlak turba? díky
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon bře 03, 2008 18:55

A není to náhodou tím, že máš zapalování v háji?

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » pon bře 03, 2008 18:58

a jak to zistim kdyz mam jenom jedno? :-)

ja teda jako jeste mam dalsi dvě ale to mi Anarki rekl, at je tam nedavam ze to muzu poskodit a nepojede to tak jak to ma jet. vys v textu mi napsal tri typy zapalek.. nemam ani jedno mam (myslim) RE-240 a jeste jedno to nevim jaky ale tohle to neni ..

tak ja nevim


myslis ze by to delalo zapalovani jo?
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon bře 03, 2008 20:14

Sovo s Butcherem, opište sem čísla vašich zapalování, ať se v tom udělá jasno :idea: :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

radecek7
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: sob led 05, 2008 18:57
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radecek7 » pon dub 07, 2008 22:18

chtel sem se jenom mimo tema zeptat vyrabel se nekdy R 11 v 1.7turbu nechce se mi to tu cele procitat :twisted: diky moc :wink:
Renault 19 16v PH1
Renault kangoo
Seat toledo tdi

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon dub 07, 2008 22:40

Jan Kalina píše:Sovo s Butcherem, opište sem čísla vašich zapalování, ať se v tom udělá jasno :idea: :)
Se zpožděním, ale provedu :mg2:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon dub 07, 2008 22:41

radecek7 píše:chtel sem se jenom mimo tema zeptat vyrabel se nekdy R 11 v 1.7turbu nechce se mi to tu cele procitat :twisted: diky moc :wink:
Nedělal...oturbená renaulťácká 1.7 se tuším dávala do Volva 480

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » pon dub 07, 2008 23:01

Sova píše:
Jan Kalina píše:Sovo s Butcherem, opište sem čísla vašich zapalování, ať se v tom udělá jasno :idea: :)
Se zpožděním, ale provedu :mg2:
Nemůžu sloužit :arrow: Obrázek
Dead man

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon dub 07, 2008 23:29

ježiši, tak ty se v tom autě asi dlouho nesvezeš :roll:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » úte dub 08, 2008 20:38

Není to úplně aktuální fotka,ale máš pravdu...ale víš jak se to říká "kdo si počka, ten se dočká" :wink:
Dead man

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » úte dub 08, 2008 21:41

Kluci mam tady napsane:C1J 760 ma RE037
C1J 770 ma RE208
C1J 764 ma Re206 to posledni je svicarsko.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-R9 » stř dub 16, 2008 20:43

jj souhlas, moje C1J 760 ma RE037
jeste mam jedno turbo, az se k nemu dostanu mrknu taky co ma
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů