Opět něco s mym Turbem... :-)
Moderátor: Moderators General
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Je to přesně jak jsem si myslel.
Máš špatný zapalko Teda špatnou vezi zapalka která nemá co dělat na GTT.
Na Turbo verzi jedou všechny zapalka co mají osobitně konektory.
Trojkonenktor na klepací senzor.
Dvojkonektor na snímač otáček kliky.
a
Trojkonektor na napájení a výstup na otáčkoměr.
Šestikonektor jel na obyčejný atmosferický verze, jediný Turbo kde se vyskytovalo zapalko s šestikonektorem je R5 Alpine turbo a to je dost velký rozdí proti GTT.
Když ti to jezdí v poho tak dobrá. Ale ve vlastním zájmu si sháněj originální zapalko. Renix RE-208 nebo RE-209 to jsou ty nejběžnější. Když seženeš RE-229 ze švýcara tak jsi King.
S tímhle zapalkem si akorát koleduješ o poškození motoru páč to má úplně jiný mapy zapalování a při vyšších otáčkach to bude pálit na kočku.
Hodně štěstí a ať ti to vydrží.
Máš špatný zapalko Teda špatnou vezi zapalka která nemá co dělat na GTT.
Na Turbo verzi jedou všechny zapalka co mají osobitně konektory.
Trojkonenktor na klepací senzor.
Dvojkonektor na snímač otáček kliky.
a
Trojkonektor na napájení a výstup na otáčkoměr.
Šestikonektor jel na obyčejný atmosferický verze, jediný Turbo kde se vyskytovalo zapalko s šestikonektorem je R5 Alpine turbo a to je dost velký rozdí proti GTT.
Když ti to jezdí v poho tak dobrá. Ale ve vlastním zájmu si sháněj originální zapalko. Renix RE-208 nebo RE-209 to jsou ty nejběžnější. Když seženeš RE-229 ze švýcara tak jsi King.
S tímhle zapalkem si akorát koleduješ o poškození motoru páč to má úplně jiný mapy zapalování a při vyšších otáčkach to bude pálit na kočku.
Hodně štěstí a ať ti to vydrží.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Anarki, nemotej do toho Renixy z 5ky. Tohle je z R11 s výkonem 77kW, starší verze, tady není všechno úplně na chlup stejný s 5kou. Má tam určitě takový zapalování, jaký tam má mít, vždyť ta 11ka s tím dřív fungovala.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Martin-R9
- Junior member
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Děkuju kucí, ste fakt borcííííííí ( no vidite, jak už mi to píská i v hlavě.. )
Ok. to zapalko se zvlast konektorama mam taky (mam hodne dilu na renaulty 9&11) tak ja ho tam dam. Ale origo v puvodnim voze bylo tohle, pac ty kabely opravdu vypadaly originalne...
Sem jenom zvědavej co to bude za číslo..
Ok. to zapalko se zvlast konektorama mam taky (mam hodne dilu na renaulty 9&11) tak ja ho tam dam. Ale origo v puvodnim voze bylo tohle, pac ty kabely opravdu vypadaly originalne...
Sem jenom zvědavej co to bude za číslo..
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tahle pětka taky funguje a má Renixe z atmosféry.Jan Kalina píše: Má tam určitě takový zapalování, jaký tam má mít, vždyť ta 11ka s tím dřív fungovala.
Co dnes lidi nenacpou do auta je fakt moc.
U 11 Turbo Phase 1 na díly jsem byl, číslo Renixe jsem si nevšim ale měl zapalování s oddělenými konektory. Vůbec Renixe s konektory spojenými dokopy jsem málokde viděl v autě. Škoda že 11-ka už není v Dialogysu
Kód: Vybrat vše
http://auto.bazos.cz/inzerat/1242353/Renault-5-GT-TURBO-Phase-I.php
kód:
Prodam renault 5 GT 1,4 TWINTURBO!!!!
Auto je ve stavu opusteni tovarny.Prvni majitel. Po duchodcich.Verze pro svycarsko s dvojitym turbodmychadlem.Druhe turbo vyndane, z duvodu legalizace v CR.Nicmene je k vozu a spousta dalsich dilu.GO motoru pred 40000km.Vse puvodni stav.Udrzba u renault CR.Vetsina dilu novych.Motor jety pouze na oleji TOTAL QUARTZ 5W40.Auto se nikdy neucastnilo zavodu a zna maximalku cca 90km/h a jezdila s nim babicka na chatu.Rad vas s ni seznamim. :o) Unikatni stav.
Mozna vymena za jine vozidlo vcetne oboustraneho doplatku
.
http://www.ukazto.com/?id=1636022&klic=UZRHfxWz&overall=1
A pozor cena je jen 120 000 kč
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Martin-R9
- Junior member
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Ja se z toho myho vraku fakt zblaznim , uz sem konecne vyresil ty brzdy kde byl problem s tim, ze udělali řadu zmetků a i motor už pálí jak má, díky knock senzoru, co nebyl zapojenej protoze sem dement, ale ted mam zase jinek naprosto super problém:
ačkoliv sem vyčistil karburaci a vymenil tesneni a ty membránky taky, tak stejně:
když je motor teplej, tak na volnoběh houpou otačky (ikdyž šteluju tryskou směs, nic se neděje)
když jedu a pořadně to zahamtnu, tak to chcípne
a ještě bych se chtěl zeptat Anarkiho, jak si tady psal o těch zapalovnáních, jesli bude lepší, když tam dám to zapalko s oddělenejma konektorama, ikdyž sem to koupil s tim co ma jeden šestikolik - pač si psal, že sou lepší, ja ho doma mám z R11 1.4 tak jesli to tam bude fachat.
Díky
ačkoliv sem vyčistil karburaci a vymenil tesneni a ty membránky taky, tak stejně:
když je motor teplej, tak na volnoběh houpou otačky (ikdyž šteluju tryskou směs, nic se neděje)
když jedu a pořadně to zahamtnu, tak to chcípne
a ještě bych se chtěl zeptat Anarkiho, jak si tady psal o těch zapalovnáních, jesli bude lepší, když tam dám to zapalko s oddělenejma konektorama, ikdyž sem to koupil s tim co ma jeden šestikolik - pač si psal, že sou lepší, ja ho doma mám z R11 1.4 tak jesli to tam bude fachat.
Díky
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
Zapalko tam můžeš dát jenom takový který jsem ti psal. RE-208, RE-209, RE-229 prípadně nějaký s jiným číslem který byl na 100 procent v R11. V tom by ti mohl poradit Sova nebo Butcher, oba mají jedenáctky a potíže nemají
Laborovat se zapalováním z atmosféry jenom tak (pasuje nepasuje, jede nejede) je dost velký riziko, hrozí že zničíš motor. Drž se raději přesných typových značení, tohle není Škoda 120 nebo Favorit kde si ze stavěbnice poskládáš tranzistorový zapalování a pojede to líp.
K tomu karburátoru, vypadá to na bohatou směs nebo nedostatečnou dodávku paliva. Ale raději otázka - poskladal si karbík a všechny pitomosti kolem správně
Solexy co máme v turbech jsou zvlášť citlivý na šroub bohatosti směsi.
Nejednou jsem slyšel i na vlastní oči viděl, jak se takový šroub točí na místě a tím nereaguje. Když odešel jenom závit na šroubu, není problém, objednej si nový z Renaultu (40 kaček) starý dostaň ven a nový tam našroubuj. Horší to bude když je poškozenej závit na trubičce do který se ten šroub dáva. V takovém prípadě je nejlepší sehnat celej karbec jiný.
Zapalko tam můžeš dát jenom takový který jsem ti psal. RE-208, RE-209, RE-229 prípadně nějaký s jiným číslem který byl na 100 procent v R11. V tom by ti mohl poradit Sova nebo Butcher, oba mají jedenáctky a potíže nemají
Laborovat se zapalováním z atmosféry jenom tak (pasuje nepasuje, jede nejede) je dost velký riziko, hrozí že zničíš motor. Drž se raději přesných typových značení, tohle není Škoda 120 nebo Favorit kde si ze stavěbnice poskládáš tranzistorový zapalování a pojede to líp.
K tomu karburátoru, vypadá to na bohatou směs nebo nedostatečnou dodávku paliva. Ale raději otázka - poskladal si karbík a všechny pitomosti kolem správně
Solexy co máme v turbech jsou zvlášť citlivý na šroub bohatosti směsi.
Nejednou jsem slyšel i na vlastní oči viděl, jak se takový šroub točí na místě a tím nereaguje. Když odešel jenom závit na šroubu, není problém, objednej si nový z Renaultu (40 kaček) starý dostaň ven a nový tam našroubuj. Horší to bude když je poškozenej závit na trubičce do který se ten šroub dáva. V takovém prípadě je nejlepší sehnat celej karbec jiný.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Martin-R9
- Junior member
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
no karbec sem dal natuty dobře - už jenom proto, že to houpalo i předtim, vlastně jediny co se zlepšilo je to, že předtim mi nešla akcelerační pumpička, ktera ted jde a vsechny membranky byly K.O. a ja měl doma ještě jeden Solex (maličko jinej) a tam ty membranky byly dobry tak sem je tam dal...
ten šroub se točí a nic se neděje, ale už sem ho měl venku a zavit na něm je dobrej...
spíš mě napadlo tam dát z toho druhyho karburatoru uplně tu poslední část - ten spodek s klapkou do ktery se ten šroub šroubuje akorat že ta část z toho druhyho karbecu má na ten šroub jinej závit - nechápu kterej blbec to vymyslel ale prostě když sem z ní vyšrouboval šroub (kterej měl na konci ulomenou jehlu) tak měl uplně jiní stoupání.. ach jo, to sou problemy co?
ten šroub se točí a nic se neděje, ale už sem ho měl venku a zavit na něm je dobrej...
spíš mě napadlo tam dát z toho druhyho karburatoru uplně tu poslední část - ten spodek s klapkou do ktery se ten šroub šroubuje akorat že ta část z toho druhyho karbecu má na ten šroub jinej závit - nechápu kterej blbec to vymyslel ale prostě když sem z ní vyšrouboval šroub (kterej měl na konci ulomenou jehlu) tak měl uplně jiní stoupání.. ach jo, to sou problemy co?
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Martin-R9
- Junior member
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj odborníci.. jeste několik set hodin stravim na tom mym KRAMU !! a bude ze me taky odborník.
Už mam SPZ, technickou a lítám... myslím, že to má takovy vykon jakej Turbo Phase I. mít má.. párkrat jsem to porovnal. Motor startuje, jede ale porad me zlobi to houpani.
Už sem tam dal druhej karburator, ruzně sem mezi nima přehazoval dily ale prostě auto houpe a cuka.. neda se s nim jet plynule a na nizky otacky - teda jako dá ale na dovolenou by ste s tim proste nikdo nejel! nejzvlastnejsí ale na tom je, ze kdykoliv kdyz pridavam a akceleruji tak to nedela - krasne to zatáhne a motor plynule vylítne nahoru.
(Proste takle to jeste vic nuti na to poradne šlapat )
a vzhledem k tomu ze to ten motor delal i ve starym aute, tak to brzdovym posilovacem byt nemuze (max ta hadice, ale ta je dobra) prosim Vas, nenapada Vas neco? Uz bych to rad mel cely v kupe.. ((
detaily jako hadicka k zapalku, k posilovaci, netesnosti atd. sem proveril.. vsechno tesni, vsechno zapojeny
ja uz nevim
a jeste jeden dotaz, kam mam zapojit hadicku, ktera vede do budiku na palubce a ukazuje tlak turba? díky
Už mam SPZ, technickou a lítám... myslím, že to má takovy vykon jakej Turbo Phase I. mít má.. párkrat jsem to porovnal. Motor startuje, jede ale porad me zlobi to houpani.
Už sem tam dal druhej karburator, ruzně sem mezi nima přehazoval dily ale prostě auto houpe a cuka.. neda se s nim jet plynule a na nizky otacky - teda jako dá ale na dovolenou by ste s tim proste nikdo nejel! nejzvlastnejsí ale na tom je, ze kdykoliv kdyz pridavam a akceleruji tak to nedela - krasne to zatáhne a motor plynule vylítne nahoru.
(Proste takle to jeste vic nuti na to poradne šlapat )
a vzhledem k tomu ze to ten motor delal i ve starym aute, tak to brzdovym posilovacem byt nemuze (max ta hadice, ale ta je dobra) prosim Vas, nenapada Vas neco? Uz bych to rad mel cely v kupe.. ((
detaily jako hadicka k zapalku, k posilovaci, netesnosti atd. sem proveril.. vsechno tesni, vsechno zapojeny
ja uz nevim
a jeste jeden dotaz, kam mam zapojit hadicku, ktera vede do budiku na palubce a ukazuje tlak turba? díky
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Martin-R9
- Junior member
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
a jak to zistim kdyz mam jenom jedno?
ja teda jako jeste mam dalsi dvě ale to mi Anarki rekl, at je tam nedavam ze to muzu poskodit a nepojede to tak jak to ma jet. vys v textu mi napsal tri typy zapalek.. nemam ani jedno mam (myslim) RE-240 a jeste jedno to nevim jaky ale tohle to neni ..
tak ja nevim
myslis ze by to delalo zapalovani jo?
ja teda jako jeste mam dalsi dvě ale to mi Anarki rekl, at je tam nedavam ze to muzu poskodit a nepojede to tak jak to ma jet. vys v textu mi napsal tri typy zapalek.. nemam ani jedno mam (myslim) RE-240 a jeste jedno to nevim jaky ale tohle to neni ..
tak ja nevim
myslis ze by to delalo zapalovani jo?
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Sovo s Butcherem, opište sem čísla vašich zapalování, ať se v tom udělá jasno
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ježiši, tak ty se v tom autě asi dlouho nesvezeš
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Kluci mam tady napsane:C1J 760 ma RE037
C1J 770 ma RE208
C1J 764 ma Re206 to posledni je svicarsko.
C1J 770 ma RE208
C1J 764 ma Re206 to posledni je svicarsko.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
- Martin-R9
- Junior member
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
jj souhlas, moje C1J 760 ma RE037
jeste mam jedno turbo, az se k nemu dostanu mrknu taky co ma
jeste mam jedno turbo, az se k nemu dostanu mrknu taky co ma
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů