Výměna baterie R19

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
skywolf
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte úno 10, 2015 16:20

Výměna baterie R19

Příspěvek od skywolf » úte úno 10, 2015 16:24

Dobrý den,

mám vybitou baterii ve svém Renaultu 19. Je úplně na suchu, nejdou ani hodiny, tzn. nechtěl jsem to nabíjet přes kabely, ale přes nabíječku. Kamarád mi nabíječku půjčil, nicméně jsem zjistil, že nejsem schopen baterii vyndat :) nemám auto u zdroje elektřiny. Pokud jsem to správně pochopil, baterii drží dlouhá "tyčka" s šestihranem na konci, která se nachází v přední části. Bohužel mám ale šestihran dost obroušený, prakticky bez hran :) - auto je ročník 92 - tudíž závit nejde absolutně povolit. Zkoušel jsem i WD40, ale během půlhodiny se nepohnul ani o píď. Mohl by mi někdo poradit, jak baterii v tomto případě vytáhnout? Jsem laik, takže se v tom moc neorientuju, předem se omlouvám za hloupý dotaz.

Děkuji za každou radu.

rockstone
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát led 03, 2014 11:18

Re: Výměna baterie R19

Příspěvek od rockstone » úte úno 10, 2015 17:59

Tak nenapadá mi iná možnosť než len hrubá sila. :D

Ale to WD by som nechal dlhšie pôsobiť a keďtak skúsiť pilníkom tomu 6-hranu tie hrany aspoň trochu navrátiť. :D
(bude to asi pracné ale nevidím inú možnosť)
Renault 19 II, 1.9 dT, 66kW, 1995

skywolf
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte úno 10, 2015 16:20

Re: Výměna baterie R19

Příspěvek od skywolf » úte úno 10, 2015 18:21

Hrubá síla aplikována, stálo mě to dva skříplé prsty v kleštích a šroub je stále na místě :D teď jsem to byl zkoušet znovu a nic, tak uvidím ještě ráno, jestli WD udělá nějaký zázrak...stojím s autem u školy v Olomouci a bydlím ve Zlíně, takže pilník je asi jako varianta možný po víkendu :D

Ency
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř kvě 04, 2016 18:39

Re: Výměna baterie R19