Štart za studena

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
rockstone
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát led 03, 2014 11:18

Štart za studena

Příspěvek od rockstone » pát led 03, 2014 11:44

Zdravím,

Pred rokom som kúpil Renault 19, zimné štarty mu nerobili problémy. No túto zimu už začal protestovať. Keď ho na noc nechám v zime tak síce naštartuje, no musím mať nohu na plyne. Tesne po štarte však ide len na 2-3 válce a až po cca 30 sekundách sa ustáli. Meral som odpor žhavičov, tri mali 0.8 Ohmu a jeden 1.1 Ohmu takže myslím že tými to nebude.

Neviete prosím Vás čo by to ešte mohlo spôsobovať?
Renault 19 II, 1.9 dT, 66kW, 1995

rockstone
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát led 03, 2014 11:18

Re: Štart za studena

Příspěvek od rockstone » pát led 03, 2014 17:37

Tak update... robil som ďalšie kontroly a nedopadlo to podľa očakávaní...

Skontroloval som napätie na žhavičoch, po zopnutí kľúča napätie 10.3 V a napätie sa drží aj 10 sekúnd po zhasnutí kontrolky žhavenia.

Išiel som skontrolovať prívod paliva do filtra. Asi 3/4 roka dozadu mi auto kapalo pretože bola upchaná prívodná hadička do filtra (aká to irónia). Tak som ju odmontoval, bola prázdna. No po jej namontovaní naspäť začali problémy. Keď pumpujem palivo do filtra tak sa nič nedeje. Auto nenaštartuje, pretáča motor naprázdno. Jeden krát z desiatich keď dlho mačkám pumpu na sekundu chytí a hneď zhasne. Najskôr som si myslel že je to len zavzdušnené, no opätovne pumpovanie nič nevyriešilo. Motor už ani nenaskočí.

Hlavne keď mačkám pumpu tak by mala po chvíľke ztuhnúť, nie? Keď sa natlačí palivo do filtra. Lenže ja ju môžem mačkať aj 2 minúty a stále ide rovnako ľahko.

PROSÍM POMOC :?: :?: :?:
Renault 19 II, 1.9 dT, 66kW, 1995

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Štart za studena

Příspěvek od Jan Kalina » sob led 04, 2014 12:51

Až dáš nový žhavící svíčky, bude to startovat jako nový. To že jde napětí na žhavičky i po zhasnutí kontrolky je správně, je to dožhavování v délce podle teploty motoru. V létě bude doba kratší, v zimě u promrzlýho motoru delší.
Funkčnost žhaviček zkontroluješ obyčejnou zkoušečkou se žárovičkou, nepotřebuješ ohmmetr ani voltmetr. Ode všech žhaviček musíš odpojit napájecí kabel, aby nebyly propojený mezi sebou (!než ho odpojíš, zkontroluj, že máš vypnuté zapalování, nesmíš ho zapnout do doby opětovného přimontování napájecího kabelu!). Pak vezmeš zkoušečku, jeden její konec podržíš na + pólu baterky a druhý konec přiložíš na svíčku na závit, kde se přidělává napájecí kabel. Zkoušečka se musí rozsvítit - pokud ne, je vadná žhavička. Doporučuju měnit všechny 4 najednou, i kdyby byla vadná 1 nebo 2.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

rockstone
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát led 03, 2014 11:18

Re: Štart za studena

Příspěvek od rockstone » ned led 26, 2014 10:44

Po výmene tesnení na prívod a odvod z pumpy na palivovom filtri som musel ešte vymeniť popraskané prepadové hadičky. Teraz keď sa mi to podarí po 15 minútach natočiť tak ide auto bez problémov, nekolísajú otáčky, výkon je v norme a všetko šlape ako hodinky. Keď auto odstavím na 2-3 hodiny tak natočím bez problémov. No ak ho odstavím na noc tak ráno zase ten istý cirkus. Štartovanie dobrých 15 minút. Predpokladám že asi padá nafta. No malým tempom, ktoré sa preukáže až po cca 10-tich hodinách. A preto je potom problém vytiahnuť znova naftu z nádrže. Je v pláne ešte výmena ručnej pumpy na palivo, no nie som si istý či to bude ňou. Nakoľko keď ňou idem pred štartom pumpovať tak stačí pár stlačení a je tvrdá...

Myslíte že bude problém v tej pumpe? Alebo to môže padať ešte niekde inde?
Renault 19 II, 1.9 dT, 66kW, 1995

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti