NEFUNKČNÍ PALUBNÍ POČÍTAČ na RENAULT 19
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Paměti ROM (Read Only Memory)
Paměti ROM jsou paměti, které jsou určeny pouze pro čtení informací. Informace jsou do těchto pamětí pevně zapsány při jejich výrobě a potom již není možné žádným způsobem jejich obsah změnit.
Paměti ROM jsou paměti, které jsou určeny pouze pro čtení informací. Informace jsou do těchto pamětí pevně zapsány při jejich výrobě a potom již není možné žádným způsobem jejich obsah změnit.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Aha, tak jsem se nemylil. To samozrejme vim, jen me nebyly jasne souvislosti s oxidaci a mazani, nebot nevim jak bych ROMku smazalŠamša píše:Paměti ROM (Read Only Memory)
Paměti ROM jsou paměti, které jsou určeny pouze pro čtení informací. Informace jsou do těchto pamětí pevně zapsány při jejich výrobě a potom již není možné žádným způsobem jejich obsah změnit.
Myslel jsem, ze je to nejaka specielni autarska terminologie.
Rada lidi se tu plete do elektroniky a netusi o cem je rec. Pokud ten pocitac dela to co dela tak me skutecne napada jen to, ze je problem v cidlech (mereni rychlosti a prutok paliva). Zaoxidovana ROM ci vnejsi napajeni ....
Raven
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
To Vám opravdu nedošlo? Honza přece psal o chvílích, kdy se čidla ozývají....snad jsem nebyl na jiném topicu.... :
všechny znaky na displeji blikaj i při vyndaným klíčku , ukazuje mi to stav paliva v nádrži; pak to chce asi ukazovat ujetý km, ale nepočítá je to - jen 00km a počítá mi to okamžitou spotřebu, a to i přesto, že právě jedu na LPG Nejdřív jsem tomu číslu vůbec nevěnoval pozornost, ale teď si všímám, že se údaj mění v závislosti na sešlápnutým plynu. Při volnoběhu to ukazuje 2-3L, při prošlápnutí na místě to vyleze až na asi 15L, při jízdě na asi 2000ot. to ukazuje 8-10L, při delší akceleraci na trojku se mi to včera vyšplhalo na 41L , běžně mi to ale ukazuje těch 12-14L, za což v reálu jezdím. Tedy jakoby to nebylo závislý na průtoku paliva kterýho , ale na podtlaku v sání, něco jako ekonoměr, ručička v zeleným a červeným poli - něco takovýho jsem měl v XR2 a viděl jsem to u Fiatů. Kupodivu si ale myslím, že mi to ukazuje relativně velmi přesně
A o zaoxidované ROM tam řeč nebyla, byla tam řeč o baterii, napájející ROM... Nebudu se k tomu vracet....
všechny znaky na displeji blikaj i při vyndaným klíčku , ukazuje mi to stav paliva v nádrži; pak to chce asi ukazovat ujetý km, ale nepočítá je to - jen 00km a počítá mi to okamžitou spotřebu, a to i přesto, že právě jedu na LPG Nejdřív jsem tomu číslu vůbec nevěnoval pozornost, ale teď si všímám, že se údaj mění v závislosti na sešlápnutým plynu. Při volnoběhu to ukazuje 2-3L, při prošlápnutí na místě to vyleze až na asi 15L, při jízdě na asi 2000ot. to ukazuje 8-10L, při delší akceleraci na trojku se mi to včera vyšplhalo na 41L , běžně mi to ale ukazuje těch 12-14L, za což v reálu jezdím. Tedy jakoby to nebylo závislý na průtoku paliva kterýho , ale na podtlaku v sání, něco jako ekonoměr, ručička v zeleným a červeným poli - něco takovýho jsem měl v XR2 a viděl jsem to u Fiatů. Kupodivu si ale myslím, že mi to ukazuje relativně velmi přesně
A o zaoxidované ROM tam řeč nebyla, byla tam řeč o baterii, napájející ROM... Nebudu se k tomu vracet....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
jj, stejne to maji delany BMW ...Čeněk Urbanec píše:Nejdřív jsem tomu číslu vůbec nevěnoval pozornost, ale teď si všímám, že se údaj mění v závislosti na sešlápnutým plynu. Při volnoběhu to ukazuje 2-3L, při prošlápnutí na místě to vyleze až na asi 15L, při jízdě na asi 2000ot. to ukazuje 8-10L, při delší akceleraci na trojku se mi to včera vyšplhalo na 41L , běžně mi to ale ukazuje těch 12-14L, za což v reálu jezdím. Tedy jakoby to nebylo závislý na průtoku paliva kterýho , ale na podtlaku v sání, něco jako ekonoměr, ručička v zeleným a červeným poli - něco takovýho jsem měl v XR2 a viděl jsem to u Fiatů. Kupodivu si ale myslím, že mi to ukazuje relativně velmi přesně
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Jsem rad, ze jsem nezustal se svym pohledem na PC sam. Takto jednoduchy PC se obvykle resi nejakym PICem, zadne vyfikundace.Lanex píše:Mě se to s tou ROMkou nezdá. Vlastně i pochybuju že tam nějaká je (jako samostatný šváb). Podle mě tam je jeden jednočip, a v tom je vše. A pokud ten by měl jakékoliv potíže s napájením, ani by se nerozeběhl...
Raven
Asi seš natvrdlej, tak ještě jednou: ne mazání ale ZKRATOVÁNÍ to potom může házet chybu.Raven píše:Mazani ROMky zkratem a oxidaci, co se clovek jeste nedozvi )pass píše:Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
Raven
Nebo nejsi netvrdlej, ale máš potřebu ukázat jak moc si chytrej.
**Mazda 626 2.0i GLE**
Skype "passthank"
Skype "passthank"
- Lanex
- Člen RCČR
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv led 01, 2004 14:01
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Takže tady vlastně mluvíte o chybě čtení, a zamotalo se vám do toho mazání ROMek zkratem, oxidací, výbuchy, požárem, gumou, živelnou pohromou a podobně.pass píše:Asi seš natvrdlej, tak ještě jednou: ne mazání ale ZKRATOVÁNÍ to potom může házet chybu.Raven píše:Mazani ROMky zkratem a oxidaci, co se clovek jeste nedozvi )pass píše:Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
Raven
Nebo nejsi netvrdlej, ale máš potřebu ukázat jak moc si chytrej.
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Tady to zacina bejt zajimave jako na "autohifi:pass píše:Asi seš natvrdlej, tak ještě jednou: ne mazání ale ZKRATOVÁNÍ to potom může házet chybu.Raven píše:Mazani ROMky zkratem a oxidaci, co se clovek jeste nedozvi )pass píše:Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
Raven
Nebo nejsi netvrdlej, ale máš potřebu ukázat jak moc si chytrej.
Zkusil bych tam dat kapacitor, treba to pomuze!!
Raven
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Mám další poznatek, byť nicneřešící. Už jsem psal o tom, že když mám počítač v 7mi-funkčním režimu (a v mým případě jen nádrž+teplota, jinak ty pomlčky), tak se do 3-funkčního/zpočátkuvždyblikajícího režimu (a v tomto případě nádrž+spotřeba*) dostanu jen po odpojení baterky přes noc. Ale přišel jsem na to, že když vytáhnu a hned zasunu pojistku od toho displeje+vnitřního osvětlení a kdejávímčehoještě, tak jsem tam hned. Na 7 funkcí tím nulovátkem pak kdykoliv.
*A teď ještě k tý "spotřebě" - v manuálu jsem se o tom "blikajícím/3-funkčním" režimu dočetl a je to popsáno jako nějaká chyba, ovšem ještě jsem si to nepřeložil a nezdá se mi, že by tam bylo popsaný řešení. To, co mi to ukazuje, čili např. 3 L na volnoběh, 12 L při jízdě po rovince na 3.tis.ot. a třeba 45 L těsně před přeřazením z 2ky na 3ku a vypadá to jako reálná spotřeba, to je popsáno jako počet nějakejch impulzů (že by jak pracují/mají pracovat vstřiky?)
*A teď ještě k tý "spotřebě" - v manuálu jsem se o tom "blikajícím/3-funkčním" režimu dočetl a je to popsáno jako nějaká chyba, ovšem ještě jsem si to nepřeložil a nezdá se mi, že by tam bylo popsaný řešení. To, co mi to ukazuje, čili např. 3 L na volnoběh, 12 L při jízdě po rovince na 3.tis.ot. a třeba 45 L těsně před přeřazením z 2ky na 3ku a vypadá to jako reálná spotřeba, to je popsáno jako počet nějakejch impulzů (že by jak pracují/mají pracovat vstřiky?)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Může to být v závislosti na množství potřebného vzduchu - úhel otevření škrtící klapky, k tomu teplota vzduchu, otáčky....A tohle převede na kmitočet, kterým se otevírá vstřikování.....Jan Kalina píše:Mám další poznatek, byť nicneřešící. Už jsem psal o tom, že když mám počítač v 7mi-funkčním režimu (a v mým případě jen nádrž+teplota, jinak ty pomlčky), tak se do 3-funkčního/zpočátkuvždyblikajícího režimu (a v tomto případě nádrž+spotřeba*) dostanu jen po odpojení baterky přes noc. Ale přišel jsem na to, že když vytáhnu a hned zasunu pojistku od toho displeje+vnitřního osvětlení a kdejávímčehoještě, tak jsem tam hned. Na 7 funkcí tím nulovátkem pak kdykoliv.
*A teď ještě k tý "spotřebě" - v manuálu jsem se o tom "blikajícím/3-funkčním" režimu dočetl a je to popsáno jako nějaká chyba, ovšem ještě jsem si to nepřeložil a nezdá se mi, že by tam bylo popsaný řešení. To, co mi to ukazuje, čili např. 3 L na volnoběh, 12 L při jízdě po rovince na 3.tis.ot. a třeba 45 L těsně před přeřazením z 2ky na 3ku a vypadá to jako reálná spotřeba, to je popsáno jako počet nějakejch impulzů (že by jak pracují/mají pracovat vstřiky?)
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Mirek-Vsetín
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Ted můj poznatek.Palubní počítač mám plně funkční.Ty pomlčky se mi tam ukáží jen,když mám volnoběh(je to napojeno i na snímač otáček).Hledal bych teda i chybu v tom čidlu otáček!(Proto asi ty pomlčky)Tady je schéma:
1-baterie
2-spínač zapalování
105-snímač rychlosti
79-snímač teploty(Ve zpětném zrcátku)
104-autom.spínač
106-snímač otáček
40-přístrojová deska
118-snímač stavu paliva
k hodinám do 7/C4-napětí na posvětlení displeje
ke vstřikování paliva-Vede do řídící jednotky vstřikování na pin č.3
(Mělo by to být na R21 i na R19.
Mirek
1-baterie
2-spínač zapalování
105-snímač rychlosti
79-snímač teploty(Ve zpětném zrcátku)
104-autom.spínač
106-snímač otáček
40-přístrojová deska
118-snímač stavu paliva
k hodinám do 7/C4-napětí na posvětlení displeje
ke vstřikování paliva-Vede do řídící jednotky vstřikování na pin č.3
(Mělo by to být na R21 i na R19.
Mirek
Mirek
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
- Mirek-Vsetín
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zjistil,že ten pal.počítač má svůj diagnostický mód,proto si stáhnětě PDF soubor.Je tam věškeré info k pal.počítačům k typům vozidla X53X,X48X,X29X,X40X.(já mám L48R)
http://walek.wz.cz/renault/pocitac/pocitac.pdf
Jsou tam i návody,jak otestovat různé snímače od pal.počítače, prostě úplně vše!
(jedinná vada na kráse-only english language)
Ahoj...
http://walek.wz.cz/renault/pocitac/pocitac.pdf
Jsou tam i návody,jak otestovat různé snímače od pal.počítače, prostě úplně vše!
(jedinná vada na kráse-only english language)
Ahoj...
Naposledy upravil(a) Mirek-Vsetín dne ned led 30, 2005 12:22, celkem upraveno 2 x.
Mirek
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
- Adio
- Junior member
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon led 10, 2005 18:08
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
jdu se připojit s problémem, taky tam mam jen čárky, a teplotu mi to ukazuje 50° a palivo v nádrži 97, někdy 99L
byl bych rád kdyby to fachalo
byl bych rád kdyby to fachalo
Renault 11 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]Turbo[/color] 77KW
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Člověče, tak to vypadá, že když to nějakej matlák bastlil, moc tomu nedal Odklop zadní sedačku nebo koberec v kufru tak, aby ses dostal na díru k plováku nádrže a mrkni na to, kolik kabelů Ti vede do konektoru na tom plováku. Jestli 4, je problém někde v plováku nebo na cestě. Jestli 3, chodit Ti to nebude - někdo neprohodil plovák (a taky kabeláž ).Adio píše:jdu se připojit s problémem, taky tam mam jen čárky, a teplotu mi to ukazuje 50° a palivo v nádrži 97, někdy 99L
byl bych rád kdyby to fachalo
Čidlo na vnější teplotu bys měl najít v některým z vnějších zrcátek, ale troufnu si podle toho, cos už o tom napsal, říct, že ho tam bohužel už taky nenajdeš
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Adio
- Junior member
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon led 10, 2005 18:08
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
no tak taky se toho bojim, kurňa to mě štve, ten počítač by se hodil!!!
Renault 11 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]Turbo[/color] 77KW
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
No, nevím, jestli Vám to Honza řekl naplno.... Ty číslované Renaulty jsou vzhledem k věku, vybaveny nadstandardně, jenže počítač, a to je to, co Vám Honza neřekl, je tvořen třemi řadami kuliček.... Vozy nad 1,5 litru pěti řadami kuliček a vozy s výbavou RX a vyšší, ebenovými kuličkami. A taková zvláštnost: Renault 25 Extraordinaire má v řadě kuliček jedenáct....Adio píše:no tak taky se toho bojim, kurňa to mě štve, ten počítač by se hodil!!!
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Adio
- Junior member
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon led 10, 2005 18:08
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
tak teď sem se byl podívat na ten plovák, a zjistil sem: 1) mel sem prasklou hadičku tam jak se nasazuje na ten náhubek a měl sem tam docela mokro od benzínu, to by být nemělo ne? mohlo by to mít za následek spotřebu 15l/100km?
2) mam tam kabelů do toho plováku 5, ale když sem odpojil ten konektor tak tam jsou jen 3 kontakty
2) mam tam kabelů do toho plováku 5, ale když sem odpojil ten konektor tak tam jsou jen 3 kontakty
Renault 11 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]Turbo[/color] 77KW
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Čeňku, neplaš ho..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Mirek-Vsetín
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Znovu to tu píšu, stáhni siAdio píše:jdu se připojit s problémem, taky tam mam jen čárky, a teplotu mi to ukazuje 50° a palivo v nádrži 97, někdy 99L
byl bych rád kdyby to fachalo
http://walek.wz.cz/renault/pocitac/pocitac.pdf
A nechej si to přeložit,pokud neumíš aspoň trochu anglicky.
Jsou tam postupy při opravě pal počítačů,montovaných do všech Renaultů.
Je tam vše!I jak dostat ten počítač do diagnostického módu.
Vše na co se ptaš,tu už bylo řešeno!Podívej se na starší příspěvky v této části fóra.
Mirek
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Mirku, Adio má bohužel ještě k tomu ale ten problém, že nemá originální kastli a při "přestavbě" se někomu nechtělo asi předělávat úplně všechno A pokud není systém kompletní, fungovat nebude
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned říj 17, 2004 19:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zrovna pred par dny jsem si nechal dat plnej komp do BMW, mel jsem tam chudsi verzi s venkovni teplotou a casem datumem...
Kdyz jsem se poprve rozjel tak mi fungovalo vse krome prumerne spotreby, tak jsem si na netu nasel navod jak pracovat s BC a jake jsou jeho skryte funkce.
V prvni rade jsem musel odemknout z vyroby zamknuty BC a potom navolit jeden z testu, ve kterem se upravuje korekcni cslo k vypocitavani prumerne spotreby.
melo tam byt defaultne 1000 a ja jsem tam mel 0000.Po te co jsem to zmenil, tak BC bezi bez problemu.
Jinak, odemcenim BC jsem zjiskal oproti klasickym 10 funkcim, dalisich asi 5, napr hodnota dobijeni anternatoru, spotreba L/hod, Ampermetr atd...
Jinak u vas to vypada spis na nejake cidlo, ale kazdopadne bych zkusil zalovit i do Software.
Kdyz jsem se poprve rozjel tak mi fungovalo vse krome prumerne spotreby, tak jsem si na netu nasel navod jak pracovat s BC a jake jsou jeho skryte funkce.
V prvni rade jsem musel odemknout z vyroby zamknuty BC a potom navolit jeden z testu, ve kterem se upravuje korekcni cslo k vypocitavani prumerne spotreby.
melo tam byt defaultne 1000 a ja jsem tam mel 0000.Po te co jsem to zmenil, tak BC bezi bez problemu.
Jinak, odemcenim BC jsem zjiskal oproti klasickym 10 funkcim, dalisich asi 5, napr hodnota dobijeni anternatoru, spotreba L/hod, Ampermetr atd...
Jinak u vas to vypada spis na nejake cidlo, ale kazdopadne bych zkusil zalovit i do Software.
R5 GTE 1,8 70KW RV 90
BMW M5 3,6
BMW M5 3,6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů