Topeni

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » sob bře 05, 2011 17:37

Zdravim panove .....na svojim R19 1,7 54kw ph2,jsem vymenil uz vse vymenik tepla,radiator,nadobku.system procistil wapkou a porad mi to topi jenom vlazny vzduch sice ma snahu byt teplejsi ale jenom jak je venku nad 5°c jak mrzne tak mrznu taky...Uz nevim co by to mohl jeste zpusobovat ze netopim :idea: :?: ,,,A vetrak na 3 rychlostnim stupni vzdy jede 5 min fuka a pak konec 3 rychlosti stupen uz nejde jenom 1,2....poradi nekdo co bych mel jeste udelat?dik za info a rady
Renault espace 3.0DCI 130kw......

andrewdie
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pát led 23, 2009 12:13
Bydliště: Bratislava

Re: Topeni

Příspěvek od andrewdie » sob bře 05, 2011 19:48

a mal si to nastartovane?? :D

ale ne, nemoze to byt nejake vyskocene tiahlo od ovladaca, pripadne nejaka klapka zaseknuta, ci upchata???
R19 1.9D '96

Uživatelský avatar
goreff
Senior member
Příspěvky: 1208
Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Topeni

Příspěvek od goreff » ned bře 06, 2011 15:28

Pokud si dal nový radiátor,máš v pořádku termostat a táhla správně,tak by mělo auto topit...s tím větrákem,může být problém buď v ovládacím panelu,nebo v pouzdře s odpory,které regulují rychlost - je ve skříni ventilátoru. U panelu se pár lidem stalo,že se vypálil konektor,ke kterému je připojen přepínač a osvětlení panelu
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur

Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Re: Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » ned bře 06, 2011 18:16

Tak termostat je novy,vymenik tepla neni novy ale je s auta ze ktereho to predtim topilo dobre chvili jsem snim jezdil nez sel na dily....A ono to topi ale tak vlazne..jinak lanka jsou dobre dana...a s tim ovladanim odpory jsou primo ve ventilatoru takze ho budu muset cely vytahnou abych se knim dostal?Jinak jak rikam je to zahada i st rychlosti vzdy kdyz dam novy panel tak 3 rychlost jede ale pak se vypne po nejake dobe a uz nejde..takze odpory asi si myslim ze budou o.k ale vtom panelu nevim kde mam presne se podivat kde to je vypalene nema nekdo foto:)) a popripade jak to spravit...dik moc :roll:
Renault espace 3.0DCI 130kw......

Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Re: Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » ned bře 06, 2011 18:18

A stou klapkou jak jsem to mel venku cely ten system tak jsem sni zkousel a chodila dobre...takze opravdu nevim..
Renault espace 3.0DCI 130kw......

Uživatelský avatar
goreff
Senior member
Příspěvky: 1208
Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Topeni

Příspěvek od goreff » ned bře 06, 2011 18:35

Myslím,že chyba je starý radiátor...z bláta do louže :lol: Když už je s tím tolik práce,tak bych nikdy nerisknul takovou věc dát starou :) Ventilátor vytahovat nemusíš,sundáš torpédo pod předním sklem a vedle baterie se k té krabičce s odpory dostaneš.Když ještě vytáhneš baterku,tak je k tomu o moc lepší přístup.
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur

Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Re: Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » ned bře 06, 2011 19:37

Jasnee to vim hlavne kdyz povoluji palubku tak moje nervy ale zase uz amm vtom zrucnost takze jak koupim novy teda snad to bude tim bo jinak se asi odstrelim:))a stema odporama to vyzkousim ale zase nevim jestli to bude vtom kdyz dam novy jako ze jety tak jede ale jak jsem psal po 5min cca vypne a uz jdou jenom 2rychlosti..
Renault espace 3.0DCI 130kw......

Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Re: Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » pát bře 11, 2011 17:48

Tak jsem dneska vymenil novy radiator topeni a porad kurde to stejne tak ja uz nevim a kdyz sahnu na hadice co vedou k radiatoru tak ta vrchni je horka ta spodni je taky stejne horka a byla i toho druheho radiatoru kdyz dam na studen tak fuka krasne studeny kdyz dam teply tak fouka vlazny tak ja uz fakt nevim co stim :idea: :idea: :idea: .....Jinak ktem rychlostem vetraku uz jdou krasne vsechny odpor byl v cudu...
Renault espace 3.0DCI 130kw......

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Topeni

Příspěvek od Mr.Brain » sob bře 12, 2011 12:45

Měl jsi ten ventilátor venku? Není ucpanej ten přívod vzduchu u těch klapek? Když sáhneš na hadice co jsou na vstupu u radiátoru (ne u čerpadla) jsou horký taky? Pokud ne, máš tam vzduch a musíš odvzdušnit, neb by to netopilo nikdy. Nemáš třeba problémy s přehříváním?
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Re: Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » sob bře 12, 2011 18:11

Ano ventilator jsem mel venku teda spise tu krabici co je pod palubkou a klapky tam chodibez problemu otevira a zavira i klapka ktera rozdeluje fukani kde bude fukat(nohy,okno,hlava)hadice jsou horky jak horni tak i spodni jsou stejne horke..ne prehrivani nemam krasne termostat otvira a vkolone se spousti i ventilator tak max nad 90 a pak zase dolu..fakt opravdu uz nevim
Renault espace 3.0DCI 130kw......

Jonáš Černohous
Experienced member
Příspěvky: 533
Registrován: úte pro 15, 2009 09:57
Bydliště: Medlešice kousek od PCE.

Re: Topeni

Příspěvek od Jonáš Černohous » ned bře 27, 2011 11:28

vypada to ze mas v topeni vzduchovou bublinu ktera ne a ne vybenout skusil bych zajet cumakem do kopce nejakeho vetsiho a potom odvzdusnit znova jinak me nic nenapada
Renault laguna II Grandtour 1.8 16v
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna :-D
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe

Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Re: Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » úte lis 22, 2011 14:49

Zdravim panove měl bych jenom skromny dotaz múže mit vliv na topeni špatna hlava??protože pořad se mi dostava do oběhu olej.těsněni bylo měněno ale hlavu jsem nezkontroloval sice už nemam ze zadu XXXXXXX motor od oleje ale do vody se mi dostava pořad olej..Dik za objasněni a za rady..
Renault espace 3.0DCI 130kw......

Jonáš Černohous
Experienced member
Příspěvky: 533
Registrován: úte pro 15, 2009 09:57
Bydliště: Medlešice kousek od PCE.

Re: Topeni

Příspěvek od Jonáš Černohous » stř pro 21, 2011 18:24

samozrejme ze to muze mit vliv na topeni , ja sem delal tesneni pod hlavou na R21 s kamaradem , a kdyby sme to tesneni meli u sebe tak je to za den hotove , staci zaaretovat motor ve spravne poloze povolit rozvodak sundat remen , odsroubovat veci okolo sani a vyfuku a hlava de ven , doporucuji pro jistotu nechat hlavu zkontrolovat jestli neni praskla a zase vse zpatky, me to topilo ale jen malo po vymene OK
Renault laguna II Grandtour 1.8 16v
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna :-D
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe

Uživatelský avatar
BLESK007
Junior member
Příspěvky: 174
Registrován: čtv lis 25, 2010 12:49
Bydliště: Třebíč

Re: Topeni

Příspěvek od BLESK007 » pát pro 23, 2011 18:27

Vypláchli jste při výměněn těsnění blok a celou chladící soustavu? Olej tam může být od té doby.
Pokud to netlačí tlak do expanzní nádobky nebo to netlačí vodu ven, tak bych celej chladící okruh propláchnul abych měl jistotu že tam není olej a pak bych to odvzdušnil. Potom zahřát a vyndat ventilátor a toím otvorem po něm se dá šáhnout na radiátor zda topí celej, olej ho mohl klidně zalepit a proto netopí.
Jak je na tom vodní pumpa taky by to mohla dost ovlivnit.
Jak vypadá olej, není z něho emulze???
U jedné 54kW potvory jsem řešil podobnej případ, a byla zanesená ta zpětná slabší hadice co jde někam pod vstřikovací hlavu, byla sice teplá, ale totál zanesená vodním kamenem. Po výměně topil jako drak, ale 54kW na to topení trpí, zvlášť když málokdo mění nemrznoucí kapalinu dle doporučení výrobce. Pak se tvoří koroze a usazuje se v chladiči a topení....
HYUNDAI ACENT 1,5 12V 65kW 1996
RENAULT 19 1,8 66kW 1990

Ocasino85
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř bře 02, 2011 09:21
Bydliště: český těšín

Re: Topeni

Příspěvek od Ocasino85 » stř pro 28, 2011 20:58

Ano cely motor byl proplachnut tekl ztoho maras koupeno i novy radiator topeni topei se zlepšilo když dam jedničku ventilator tak fouka krasě teply ne moc ale teply když dam 2 tk do jak kdyby udusi a už jde vlažny...vodni pumpa byla měněna před 60tkm voda se neztraci jenom olej a ten se objevuje te nadobce v motorovem oleji neni emulze..ještě vyzkoušim tu hadici a když ne tak potom jedině znova dolu hlavu a zanest někde zkontrolovat hlavu... a asi o5 nove těsněni sice to těsněni ma 15tkm ale pro jistotu.nove
Renault espace 3.0DCI 130kw......

Lev190
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob dub 14, 2012 08:39

Re: Topeni

Příspěvek od Lev190 » ned dub 15, 2012 11:14

Dobrej mohl by mne někdo poslat postup výměnu radiátoru i obrázky?Mám Renault Chamade19 1.8 benzín a prostě netopí!

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů