chybny otackomer alebo cidlo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
bobek123
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: sob říj 30, 2010 22:00

chybny otackomer alebo cidlo

Příspěvek od bobek123 » sob říj 30, 2010 22:41

Zdravim Vas, mam problem s otackomerom pri nastartovanom motore mi vobec neukazuje otacky motoru, ked otocim klucom v zapalovani tak sa mi trocha mihne rucicka ale to je vsetko. Vobec neviem kde to ma cidlo tu je par fotiek kde by sa to mohlo nachadzat: Obrázek
Shot at 2010-10-30, Obrázek
Shot at 2010-10-30, Obrázek
Shot at 2010-10-30, Obrázek
Shot at 2010-10-30, tento snimac ktory prikladam ako posledny neviem vobec k comu patri je umiestneny zo spodu motora na lavej strane
Obrázek
Shot at 2010-10-30

Je to Renault 19 1.8 benzin 8v r.v. 1995
Vopred Vam Dakujem za rady.

Uživatelský avatar
goreff
Senior member
Příspěvky: 1208
Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od goreff » ned říj 31, 2010 09:00

otáčkoměr je zapojen do modulu zapalování pod indukční cívkou, na první fotce... krabička z nápisem GM je MAP senzor,s otáčkoměrem nemá nic společného...na poslední fotce je spínač zpátečkových světel na převodovce :lol: ...zajed´ si k nějakému mechanikovy at´ se ti nato mrkne...
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur

bobek123
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: sob říj 30, 2010 22:00

Příspěvek od bobek123 » pon lis 01, 2010 18:38

pozeral som ten kabel pod cievkou, a ten je iba 2 kablovy nemal by mat 3kable? ked snima otacky? ale iny kabel uz do cievky nejde je tam iba jeden poradte mi ci je to spravne? Ak ano tak to vzdam a dam ho neakemu mechanikovy :D. Dakujem
Renault 19 RT 1.8 8V Benzin r. v. 1993

Patriot1.8
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon říj 13, 2008 09:54

Příspěvek od Patriot1.8 » úte lis 09, 2010 21:01

cav pozeram že maš ten isty motor než ja jednobod akurat sa ti to liši rokom vyroby ja mam 92 na mojom zapalovacom module dve konektory ten jeden ma tri kable a ten druhy len jeden pozeram do schemy že signal berie prave od toho trojkontaktoveho konektora konkretne mal by si mat tam oranžovy kabel na pozicii C ten ide k pristrojovej doske k budiku ale pišeš že tam su len dve kable ale preistotu pozri či tam nahodov nieje ak by bol presviet tento kabel na pristrojovej doske

bobek123
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: sob říj 30, 2010 22:00

Příspěvek od bobek123 » stř lis 10, 2010 19:56

dnes som sa do toho pustil zase vytiahol som celu cievku aby som lepsie videl pod nu a nasiel som na nej ze ma 3vystupi ale konektor ktory sa do nej pripaja ma len na dva. vid. foto fotka povie toho viacej :) http://img696.imageshack.us/img696/3585 ... resize.jpg http://img811.imageshack.us/img811/2972 ... resize.jpg
Renault 19 RT 1.8 8V Benzin r. v. 1993

Patriot1.8
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon říj 13, 2008 09:54

Příspěvek od Patriot1.8 » stř lis 10, 2010 20:56

pozeram že maš inu indukčnu civeku ako ja zaujimave neviem či to bol starši typ lebo novši vzhladom k roku vyrobi ale to je už jedno tebe to berie signal prijamo od riadjacej jednotky a to konkretne spinu 1 ten je kablom tahany až k otačkomeru aspon takto to označuje schema jedine čo možeš urobiť je skontrolovat tento kabel presvietenim či nieje prerušeny preistotu odpoj aku vyber pristrojovku a skus ho tam najs viac ti neviem pomoct skus a daj vedieč čo a ako predpokladam že typ motora je F3P 708/760 skus pozriet

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů