Zdravim Vas, mam problem s otackomerom pri nastartovanom motore mi vobec neukazuje otacky motoru, ked otocim klucom v zapalovani tak sa mi trocha mihne rucicka ale to je vsetko. Vobec neviem kde to ma cidlo tu je par fotiek kde by sa to mohlo nachadzat:
Shot at 2010-10-30,
Shot at 2010-10-30,
Shot at 2010-10-30,
Shot at 2010-10-30, tento snimac ktory prikladam ako posledny neviem vobec k comu patri je umiestneny zo spodu motora na lavej strane
Shot at 2010-10-30
Je to Renault 19 1.8 benzin 8v r.v. 1995
Vopred Vam Dakujem za rady.
chybny otackomer alebo cidlo
Moderátor: Moderators General
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
otáčkoměr je zapojen do modulu zapalování pod indukční cívkou, na první fotce... krabička z nápisem GM je MAP senzor,s otáčkoměrem nemá nic společného...na poslední fotce je spínač zpátečkových světel na převodovce ...zajed´ si k nějakému mechanikovy at´ se ti nato mrkne...
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
-
- Starting member
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon říj 13, 2008 09:54
cav pozeram že maš ten isty motor než ja jednobod akurat sa ti to liši rokom vyroby ja mam 92 na mojom zapalovacom module dve konektory ten jeden ma tri kable a ten druhy len jeden pozeram do schemy že signal berie prave od toho trojkontaktoveho konektora konkretne mal by si mat tam oranžovy kabel na pozicii C ten ide k pristrojovej doske k budiku ale pišeš že tam su len dve kable ale preistotu pozri či tam nahodov nieje ak by bol presviet tento kabel na pristrojovej doske
dnes som sa do toho pustil zase vytiahol som celu cievku aby som lepsie videl pod nu a nasiel som na nej ze ma 3vystupi ale konektor ktory sa do nej pripaja ma len na dva. vid. foto fotka povie toho viacej http://img696.imageshack.us/img696/3585 ... resize.jpg http://img811.imageshack.us/img811/2972 ... resize.jpg
Renault 19 RT 1.8 8V Benzin r. v. 1993
-
- Starting member
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon říj 13, 2008 09:54
pozeram že maš inu indukčnu civeku ako ja zaujimave neviem či to bol starši typ lebo novši vzhladom k roku vyrobi ale to je už jedno tebe to berie signal prijamo od riadjacej jednotky a to konkretne spinu 1 ten je kablom tahany až k otačkomeru aspon takto to označuje schema jedine čo možeš urobiť je skontrolovat tento kabel presvietenim či nieje prerušeny preistotu odpoj aku vyber pristrojovku a skus ho tam najs viac ti neviem pomoct skus a daj vedieč čo a ako predpokladam že typ motora je F3P 708/760 skus pozriet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů