starter

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
tryskomyš
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: sob lis 28, 2009 12:40

starter

Příspěvek od tryskomyš » sob zář 25, 2010 17:42

Čus lidi potřebuju poradit. Mám 1.8 dával sem jinej motor ale starter stávkuje, jenom se roztočí. Je možný, že je přilepenej elektromagnet? Nebo co s tim by mohlo bejt jinýho. Díky

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » sob zář 25, 2010 21:15

Poklepat kladívkem, možný je, že ten vysouvací elektromagnet je už oběhanej nebo je tam nějakej bordel (pravděpodobnější) anebo je pastorek bez zubů (no, sic blbost, ale možný je všechno). Nejlepší vyndat a udělat rozborku sborku :)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Kubais
Starting member
Příspěvky: 87
Registrován: pon dub 26, 2010 21:29

Příspěvek od Kubais » pon říj 04, 2010 07:28

moc bych do startéru nemlátil a když už tak jen do té malé cívky. Jelikož při mlácení do těla startéru by se mohli uvolnit magnety na statoru a je opět po startéru(taky častá závada). Mrkni se jestli se ti neuvolnil kablik co vede do cívky. Startér funguje, jen teda nevyjíždí to ozubené kolečko.

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pon říj 04, 2010 08:59

se startérem na R19 jsem si užil své :-((

jsou dva druhy - tzv. malý a velký - u malého je hodně častý problém s odlepováním magnetů statoru - jsou k tubusu statoru jen přilepené a bohužel to lepidlo není na furt :-(

po 3 opravách malého startéru jsem sehnal ten velký (pokud vím, byl na motorech F2N), pořádně ho vyčistil a je naprostý klid a pokoj.

jinak u automatu je problém, že bez demontáže poloosy je výměna startéru nemožná a tak jako tak je to práce pro vraha :-(, naštěstí poloosa je k unašeči přišroubovaná šesti šroubkama :-)

jinak jako Kubais, v každém případě rozborka a sborka startéru je nutnost, jen ještě podotknu - jsou-li odlepený magnety statoru, sháněj rovnou nový tubus i s magnetama - lepit to nejde
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů