palec rozdělovače - 1.4 kat 1390ccm

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
reezy
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 06, 2009 13:07
Bydliště: Oslavany
Kontaktovat uživatele:

palec rozdělovače - 1.4 kat 1390ccm

Příspěvek od reezy » ned črc 11, 2010 10:11

Zdravím a prosil bych poradit, pokud někdo už má s tím zkušenosti, budu velice rád. :) předem děkuji za odpovědi.

Koupil jsem si novej palec do rozdělovače, konkrétně palec EPS http://eshop.autokelly.cz/catalog.aspx# ... |SD=0|ST=0| a když sem sundal ten starej, tak ten novej mi tam nešel nasadit, protože novej EPS měl menší průměr díry a to 8mm a ten můj starej na autě 10mm. Nemáte někdo prosím vás konkrétní tip na palec, který by mě tam seděl?

Jinak ještě otázka, vadí nějak, když ten palec má z 3/4 uštípnutý to závažíčko? protože sem to zjistil minulej víkend a asi sem s tím jezdil po celou dobu od koupi auta....já jen, jestli je to nějak akutně nutný koupit a neovlivňuje to nějak chod motoru....

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » ned črc 11, 2010 10:20

Jesli máš tu 55 kW (E7J), tak se tam dávali dva rozdělovače. Jeden Ducellier a druhý od Magneti Marelli. Otázka je, jaký tam máš...
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
reezy
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 06, 2009 13:07
Bydliště: Oslavany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reezy » ned črc 11, 2010 15:04

Jo pardon, sem zapomněl napsat že to je 43kW :wink: a já jsem kupoval ten Ducellier

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » ned črc 11, 2010 21:24

Tak pak je to tedy C3J a tam je Ducellier anebo Femsa. Protože nepředpokládám, že bys koupil ten Femsa, tak na Autokelly mají dva na palce na Ducellier...

Jeden (číslo rozdělovače: 525352A/B) (EPS 1.415.088) s OE kódy: 7701020357, 7701407309 a 7901593722
Druhý (číslo rozdělovače: 525352C/D) (EPS 1.415.094) s OE kódy: 7701026824, 7701027870

Takže se koukni na účtenku cos v AK dostal a dojdi ho vyměnit za ten druhý :) Nic lepšího mne nenapadlo...

Edit: kdybyste někdo mohl mrkněte do Dialogysu na ty čísla, já ho mám na jiným PC, takže se teď nepodívám, zítra to sem dopíšu, jestli je v tom nějaký rozdíl konkrétně
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
reezy
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 06, 2009 13:07
Bydliště: Oslavany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reezy » ned črc 11, 2010 23:28

Koupil jsme konkrétně ten první v nabídce, jinak podle hlavy rozdělovače mám Ducellier

kód motoru: C3J 710
verze: Ducellier
číslo rozdělovače: 525352A/B

No mě by se nevyplatilo jet do Brna do autokelly to vyměnit, to asi udělám tak, že to vyměním s jedním mechanikem a on mi objedná ten jinej palec, projistotu mu dám i ten starej, aby věděl jakej přesně. :wink: díky za odpověď, právě když sem se rozhodoval mezi dvěma, tak jsem si nebyl jistej, ale sme si říkal, že to bude jedno, tak sem koupil ten A/b za 53Kč a jestli von to není ten druhej nakonec, ale kdoví....pak tam byl ještě BOSCH za 150Kč a podle toho starýho by vypadal nejpravděpodobnějc, co já vím :)

P.S: Těd sem našel, kerej, že tam mám ten palec, tak je to konkrétní na tomto obrázku, jenže v tý nabídce mu byl podobný leda jen ten od BOSCH
Obrázek

Uživatelský avatar
reezy
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 06, 2009 13:07
Bydliště: Oslavany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reezy » stř črc 14, 2010 12:19

Už je to vyřešený, byl to nakonec ten druhej EPS z nabídky s označením EPS 1.415.094 :wink:

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » stř črc 14, 2010 13:28

No, hlavně že se to vyřešilo :)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 173
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » pon srp 30, 2010 17:33

reezy píše:Už je to vyřešený, byl to nakonec ten druhej EPS z nabídky s označením EPS 1.415.094 :wink:
Takže máš na autě Ducellier 525352 C/D? A ten palec je na tomhle rozdělovači C/D s větší dírou? Já mam stejnej problém. Objednával jsem víčko a palec u Renaulta a právě jsem zjistil, že ten palec má taky malou díru a nejde nasadit. Objednával jsem ho na Duc 525352A, a vzhledem k tomu, že to vyražený číslo na rozdělovači už je nečitelný, tak právě nevim, na kterej rozdělovač si to mam objednat, aby byl palec i víko správný.
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host