Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Moderátor: Moderators General
Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Ahoj, z ničeho nic mi přestal fungovat automatickej sytič u auta, když to studený nastartuju, tak by se to mělo rozběhnout a udržovat zvýšený otáčky, který se zvyšující se tepolotou budou klesat. Ovšem nic takovýho se neděje, prostě to má tak strašně nízký otáčky, že to samo chcípe. Když nastartuju teplej motor, tak je samozřejmě všechno v pořádku, ale studenej musim startovat s trochu přišlápnutým plynem, jinak to prakticky nejde nastartovat. A taky když se potom rozjedu, tak to jede asi 50 metrů normálně, a pak začne motor blbnout, vynechává způsobem, jako kdyby došel nebo právě docházel benzín, ale když pořádně sešlápnu plyn, tak sebo cukne a zase normálně vyrazí a pak už to nedělá. A dělá to taky jen studený, nevíte někdo, co s tim sytičem ? Nemůže bejt třeba jen špatný čidlo teploty motoru ? Ten servomotorek pod klapkou jsem totiž vyměnil, ale nepomohlo to. A co s tim škubáním ? Nemůže to bejt třeba moc chudou směsí ? Předem díky všem za radu, už jsem z toho zoufalej.
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
teplotni cidla promer (obe), je to celkem jednoduchy, v Petzoldovi se pise jaky maji mit odpor pri teplote - jestli ho nemas muzu se ti podivat
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Já mu to poslal po ICQ... Ale nevím, jestli to četl...awe_cz píše:teplotni cidla promer (obe), je to celkem jednoduchy, v Petzoldovi se pise jaky maji mit odpor pri teplote - jestli ho nemas muzu se ti podivat
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Po ICQ mi nic nepřišlo, kdybyste některej byl tak hodnej, tak mi to sem hoďte a jako člověku, kterej to ještě nedělal, napište, jak to mám proměřit. Omlouvám se, ale nějak se to naučit musim Ještě jednou díky. A co s tim vynechávánim motoru ? Nemohlo by to bejt chudou směsí, co mi našli na diagnostice ?
Abdullah Aziz
R 19 1.8i 16V
R 19 1.8i 16V
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Vytahuju toto staré téma,mám stejný problém.Čidla zkontrolovány-čidlo teploty směsi vyměněno,bylo přerušené,přesto problém přetrvává.Už se mi to jednou stalo,řešil jsem to výměnou řídící jednotky.Má někdo představu jak ten "sytič" funguje?
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Co máš vlastně za motor? 1,8 66kW 4-bodový vstřik nebo 1,8 54kW jednobodový vstřik? Je to docela zásadní vědět, je tam moc rozdílů v tom vstřikování, elektronice atd.
Pište raděj SZ prosím
RED DWARF
RED DWARF
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
No přeci 1,8 66 kW jednobod.
Nakonec vyřešeno výměnou čidla teploty chladící kapaliny.Bylo vadné,přesto že ukazovalo přibližně správné hodnoty.
Nakonec vyřešeno výměnou čidla teploty chladící kapaliny.Bylo vadné,přesto že ukazovalo přibližně správné hodnoty.
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Hochu máš v tom trošku zmatek, jednobod má jen 54kW! 66kW má jen 4bod. Buď v tom máš zmatek ty, nebo ti někdo zmršil techničák!
Pište raděj SZ prosím
RED DWARF
RED DWARF
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Zmatek v tom nemá - 1.8 1-bod má (jak kde je uvedeno) 65-68kW, je to totiž motor F3P-1783/1794cc. Ty máš na mysli F3N-1721cc, který má jako 1-bod 54-55kW a 4-bod 66-71kW
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
No 1,8 (často se tak označují i motory s obsahem 1721ccm) s výkonem 66kW jsem vždy viděl jen 4 bod, prodejci náhradních dílů i třeba knížka "Jak na to" to tak uvádí. Ty jednobody uvádějí s mírně jiným výkonem...
Pište raděj SZ prosím
RED DWARF
RED DWARF
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
1.8 je motor F3P a 1.7 F3N. Motory jsou podobné, má to snad jen jiné vrtání. Jinak my jsme měli u R21 v techničáku 88kW a měli jsme motor F3N čtyřbod.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Chyby s výkonem v techničáku jsou zcela běžné. Často si právě ty jednobody a 4body zaměňují i na úřadech. Taky mám techničák, kde je výkon jen 54kW u 4bodu...
Pište raděj SZ prosím
RED DWARF
RED DWARF
Re: Zmizela funkce sytiče u R 19 1.8i 66kW jednobod. vstřik
Ty jednobody 1.8 se vyráběli ve třech verzích.Jedna má 65 kW(vstřikování Weber/Marelli,jednotka Siemens/Bendix),druhá 66 kW(vstřikování Bosch,jednotka Siemens) a třetí 70 kW s elektronikou stejnou jak 66 kW ale lehce větším výkonem.Ta třetí se montovala do Automatu.Všechno jsou to motory F3P.Já mám tu verzi z automatu,ale s manuální převodovkou.
Bordel v tom dělá velká spousta lidí,jak ti co to píšou do TP,tak lidi co inzerují ND.Drtivá většina je označená jako 1.8 i když velké procento je 1.7 a to samé platí i o kW.
Bordel v tom dělá velká spousta lidí,jak ti co to píšou do TP,tak lidi co inzerují ND.Drtivá většina je označená jako 1.8 i když velké procento je 1.7 a to samé platí i o kW.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host