problém s výkonem
Moderátor: Moderators General
problém s výkonem
zdravím, chci se zeptat jestli by mi někdo z vás mohl poradit ještě dřív, než to dám do servisu, ať tam nejsem za XXX. Možná se to už někomu z vás stalo... Jde o to, že poslední dobou mi muj R19, 1.8, r.v. 1989, 68kw začíná ztrácet výkon v tom smyslu, že když přidám po plynu, tak semtam začne auto cukat a vůbec to nejede... musím pak sešlápnout spojku a přestane to s tím, že se otáčky z ničeho nic vyhoupnou do závratných hodnot a nemám vůbec nohu na plynu... pak se to uklidní na normální otáčky a můžu zase jet... nebo se aspoň o to pokusit, protože někdy když se chci třeba rozjet a zacuká mi to, tak to prostě chcípne a nejde to ani startnout. Až když držím starter a šlapu pořád po plynu, tak to po dlouhe době naskočí, ale je cítit hodně benzin, tak se to asi dost přechlastá. Nevím co s tím, má s tím prosím někdo zkušenosti? Byl bych mu moc vděčný!!! Veselé Vánoce všem!
- Mr.Brain
- Experienced member
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jj mě to cuká když je to studený... Někde jsem ale četl, že to může dělat kondenzát v zapalování (nejčastěji ve víčku rozdělovače), anebo samotný zapalování.
Dělá to furt nebo jen když je to studený?
Popíšu moje trouble (jestli je to podobný), pokud nastartuju studený auto a hned vyjedu (stačí nechat minutku na volnoběh běžet) a musím se častěji s tím studeným motorem rozjíždět, tak třeba na dvojce dám půl plynu a nic nic (spíš se dusí) a pak si ECU něco pošteluje a vystřelí to jako raketa Ale když je to ohřátý no problem...
Dělá to furt nebo jen když je to studený?
Popíšu moje trouble (jestli je to podobný), pokud nastartuju studený auto a hned vyjedu (stačí nechat minutku na volnoběh běžet) a musím se častěji s tím studeným motorem rozjíždět, tak třeba na dvojce dám půl plynu a nic nic (spíš se dusí) a pak si ECU něco pošteluje a vystřelí to jako raketa Ale když je to ohřátý no problem...
mno je to jak rikas, na dvojku nic nic, ale problem je, ze mi to dela i kdyz je to zahraty... jel jsem dneska po 40ti kilometrech a zase to zacalo haprovat... ale treba pak jezdim 100 km v poho... ale je to cimdal tim casteji ted.... na to ze jdu v lednu na technickou, nic moc teda.... do toho ted ta nestastna elektrika v tech renaultech... tu musim nechat taky spravit
- Mr.Brain
- Experienced member
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
nanobit má to samý co já (ostatně má stejný auto ), ale cuká mu to podstatně víc... myslím, že už vyměnil skoro všechno a cuká mu to pořád a jediný co nás napadlo je palivový čerpadlo (vyměnil kabely, víčko rozdělovače, svíčky...)
Je to pro nás taková záhada, ale zas nám to necuká i ohřátý :/ Podle toho výše uvedenýho - buď špatný zapalování anebo palivová soustava (prostě občas dává málo benzínu a dusí se to)
Je to pro nás taková záhada, ale zas nám to necuká i ohřátý :/ Podle toho výše uvedenýho - buď špatný zapalování anebo palivová soustava (prostě občas dává málo benzínu a dusí se to)
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Mě to cukalo taky-to jsem bral benzín u Globusu a u Agip-u. Teď jsem začal brát benzín lepší a už to necuká.Jak jsem si ale všim, že u Agip-u mají benál za 29.9kč, tak jsem ho tam vzal a hned u výjezdu na křižovatce to zase začalo cukat.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 96
- Registrován: pát led 14, 2005 22:06
- Bydliště: Loučka u Val. Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
píšeš, že je hodně cítit benzín po startování, vsadil bych na někde něco kolem zapalování, pokud to nebudou svíčky, kabely, víko rozdělovače, palec, pak ještě zbývá ukostření motoru. Dělalo mi autko něco hodně podobného a už jsem nevěděl, co s tím, až jednou jsem omylem zavadil o kabel ukostření motoru a zůstal mi v ruce, prostě uhnil. Po jeho výměně to jede.
R19 II 1.8 Chamade+LPG, Laguna1 2.2D Grandtour, Citroen C5 II 1.6 HDI
Zdravím,
mám podobný problém.
Neřeším rozdíl mezi studeným a zahřátým motorem, ale jízdou na LPG a BENZÍN. Na LPG všechno OK. Na benzín nastartuji a nerozjedu se. Auto nepřeleze 3000ot/min, a čím méně se dotýkám plynu tím stabilnější otáčky. V podstatě není schopné jet na benzín.
Může být problém v zapalování? Svíčky?
Nebo mám hledat jen v přívodu paliva?
Díky za rady
mám podobný problém.
Neřeším rozdíl mezi studeným a zahřátým motorem, ale jízdou na LPG a BENZÍN. Na LPG všechno OK. Na benzín nastartuji a nerozjedu se. Auto nepřeleze 3000ot/min, a čím méně se dotýkám plynu tím stabilnější otáčky. V podstatě není schopné jet na benzín.
Může být problém v zapalování? Svíčky?
Nebo mám hledat jen v přívodu paliva?
Díky za rady
mozna preci jen ta jednotka vstrik, ze to zkratka prehani s davkou paliva a dusi ho...
mne to ale taky cuka na 2ce, kdyt prudce pustim spojku, ale to proto, ze mam urvanej drzak bowdenu lanka plynovyho pedalu na vzduchovym filtru a kdyz pustim prudce spojku a nemam otacky na urovni s rychlosti, tak zkratka motor na silentblocich uhne a potahne i s lankem plynu, co zpusobi, ze zvedne davku paliva a kdyz se pak motor vrati na silentblocich tak to uvolni lanko, pak uhne na druhou stranu motor, pac prudce snizi davku a zacne brzdit motorem... a takhle to udela asi 6-7krat po sobe nez se otacky ustali.. ale uz jsem se naucil radit poradne, at nevypadam jako blondinka v autoskole
mne to ale taky cuka na 2ce, kdyt prudce pustim spojku, ale to proto, ze mam urvanej drzak bowdenu lanka plynovyho pedalu na vzduchovym filtru a kdyz pustim prudce spojku a nemam otacky na urovni s rychlosti, tak zkratka motor na silentblocich uhne a potahne i s lankem plynu, co zpusobi, ze zvedne davku paliva a kdyz se pak motor vrati na silentblocich tak to uvolni lanko, pak uhne na druhou stranu motor, pac prudce snizi davku a zacne brzdit motorem... a takhle to udela asi 6-7krat po sobe nez se otacky ustali.. ale uz jsem se naucil radit poradne, at nevypadam jako blondinka v autoskole
tady je videt, kde je ten drzak na filtru, a ze bowden lanka si jen tak volne planta po filtru...
ja to zpravil tak, ze jsem na bowden nalepil asi 10cm oboustranou lepici pasku, na koncich jsem ji jeste omotal obycejnou, at z bowdenu nespadne, pak jsem dal taky oboustranou pasku na ten plast filtru, a pak prilepil ty pasky k sobe a prestalo to cukat, ne uplne ale je to znat...
ja to zpravil tak, ze jsem na bowden nalepil asi 10cm oboustranou lepici pasku, na koncich jsem ji jeste omotal obycejnou, at z bowdenu nespadne, pak jsem dal taky oboustranou pasku na ten plast filtru, a pak prilepil ty pasky k sobe a prestalo to cukat, ne uplne ale je to znat...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů