problém s výkonem

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

problém s výkonem

Příspěvek od x.soldier » úte pro 23, 2008 21:11

zdravím, chci se zeptat jestli by mi někdo z vás mohl poradit ještě dřív, než to dám do servisu, ať tam nejsem za XXX. Možná se to už někomu z vás stalo... Jde o to, že poslední dobou mi muj R19, 1.8, r.v. 1989, 68kw začíná ztrácet výkon v tom smyslu, že když přidám po plynu, tak semtam začne auto cukat a vůbec to nejede... musím pak sešlápnout spojku a přestane to s tím, že se otáčky z ničeho nic vyhoupnou do závratných hodnot a nemám vůbec nohu na plynu... pak se to uklidní na normální otáčky a můžu zase jet... nebo se aspoň o to pokusit, protože někdy když se chci třeba rozjet a zacuká mi to, tak to prostě chcípne a nejde to ani startnout. Až když držím starter a šlapu pořád po plynu, tak to po dlouhe době naskočí, ale je cítit hodně benzin, tak se to asi dost přechlastá. Nevím co s tím, má s tím prosím někdo zkušenosti? Byl bych mu moc vděčný!!! Veselé Vánoce všem!

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » úte pro 23, 2008 21:27

Jj mě to cuká když je to studený... Někde jsem ale četl, že to může dělat kondenzát v zapalování (nejčastěji ve víčku rozdělovače), anebo samotný zapalování.

Dělá to furt nebo jen když je to studený?

Popíšu moje trouble (jestli je to podobný), pokud nastartuju studený auto a hned vyjedu (stačí nechat minutku na volnoběh běžet) a musím se častěji s tím studeným motorem rozjíždět, tak třeba na dvojce dám půl plynu a nic nic (spíš se dusí) a pak si ECU něco pošteluje a vystřelí to jako raketa :) Ale když je to ohřátý no problem...
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » úte pro 23, 2008 22:52

mno je to jak rikas, na dvojku nic nic, ale problem je, ze mi to dela i kdyz je to zahraty... jel jsem dneska po 40ti kilometrech a zase to zacalo haprovat... ale treba pak jezdim 100 km v poho... ale je to cimdal tim casteji ted.... na to ze jdu v lednu na technickou, nic moc teda.... do toho ted ta nestastna elektrika v tech renaultech... tu musim nechat taky spravit

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » stř pro 24, 2008 07:54

nanobit má to samý co já (ostatně má stejný auto :lol: ), ale cuká mu to podstatně víc... myslím, že už vyměnil skoro všechno a cuká mu to pořád a jediný co nás napadlo je palivový čerpadlo (vyměnil kabely, víčko rozdělovače, svíčky...)

Je to pro nás taková záhada, ale zas nám to necuká i ohřátý :/ Podle toho výše uvedenýho - buď špatný zapalování anebo palivová soustava (prostě občas dává málo benzínu a dusí se to)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

RomulusX
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: čtv zář 04, 2008 12:45
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomulusX » stř pro 24, 2008 10:58

Já bych to viděl na rozdělovač...kondenzace,oxidace kontaktů a uhlíku
Obrázek1,4 43 kW Obrázek1,8 66kW

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » stř pro 24, 2008 11:20

a co xxxxxxxx vstřikovací jednotka?

kroť slovník, u nás mluvíme slušně. Díky za pochopení

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » stř pro 24, 2008 11:26

Mě to cukalo taky-to jsem bral benzín u Globusu a u Agip-u. Teď jsem začal brát benzín lepší a už to necuká.Jak jsem si ale všim, že u Agip-u mají benál za 29.9kč, tak jsem ho tam vzal a hned u výjezdu na křižovatce to zase začalo cukat.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » stř pro 24, 2008 16:02

no ja taky kdyz beru normalne u benziny, tak celkem v poho, teda aspon to tak casto nedela... myslis ze by to mohla byt voda v benzinu? To je bordel fakt... clovek si kvuli nim zkazi auto...

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » sob led 10, 2009 14:12

a nemůže to být i zanesený palivový filtr? Myslím že od výroby nebyl ještě měněn.... nevíte kde ho najdu na R19?

Dan R
Člen RCČR
Příspěvky: 96
Registrován: pát led 14, 2005 22:06
Bydliště: Loučka u Val. Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan R » ned led 11, 2009 11:45

Palivový filtr je u nádrže, zespod auta ho najdeš,
Co ukostření motoru??
R19 II 1.8 Chamade+LPG, Laguna1 2.2D Grandtour, Citroen C5 II 1.6 HDI

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » pát led 23, 2009 09:31

co s ukostřením?

Dan R
Člen RCČR
Příspěvky: 96
Registrován: pát led 14, 2005 22:06
Bydliště: Loučka u Val. Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan R » sob led 24, 2009 19:09

píšeš, že je hodně cítit benzín po startování, vsadil bych na někde něco kolem zapalování, pokud to nebudou svíčky, kabely, víko rozdělovače, palec, pak ještě zbývá ukostření motoru. Dělalo mi autko něco hodně podobného a už jsem nevěděl, co s tím, až jednou jsem omylem zavadil o kabel ukostření motoru a zůstal mi v ruce, prostě uhnil. Po jeho výměně to jede.
R19 II 1.8 Chamade+LPG, Laguna1 2.2D Grandtour, Citroen C5 II 1.6 HDI

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » sob led 24, 2009 20:29

muzes mi prosim poradit kde ten kablik najdu? Mozna ze ho mam taky nejaky retardovany... dekuji

Dan R
Člen RCČR
Příspěvky: 96
Registrován: pát led 14, 2005 22:06
Bydliště: Loučka u Val. Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan R » pon led 26, 2009 09:12

je na pravé straně směrem k batérce, ta fotka sice nic moc, ale snad aspoň trochu pomůže
Obrázek
R19 II 1.8 Chamade+LPG, Laguna1 2.2D Grandtour, Citroen C5 II 1.6 HDI

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » čtv úno 12, 2009 13:45

muzes prosim na te fotce znazornit kde to je presneji? Dik

whiscool
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 16, 2009 20:18
Bydliště: Žilina SLOVENSKO

Příspěvek od whiscool » stř úno 18, 2009 21:11

mam presne ten isty problem , pris tudenom motore , ked sa zohreje uz to necuka , vyriesil to niekto? ked slapnem na plyn za studena motor zacne cukat ako keby sa dusil a niekedy uplne zdochne

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » čtv úno 19, 2009 09:02

jj slapnu na plyn a zdechne... otacky klesnou a udusi se to.. akorat ze me se to uz stane i po odjetych 30 km klidne.... kdyz uz je motor i zahraty na 90 stupnu

whiscool: nedival ses jak vypada tvuj rozdelovac?

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » čtv úno 19, 2009 09:18

ja bych šel po přívodech paliva jestli se tam nedostává vzduch, pokud si vzpomínám tak 19 má palivosé čerpadlo mimo nádrž tak bych zkontroloval hadice po trase nádrž - čerpadlo

whiscool
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 16, 2009 20:18
Bydliště: Žilina SLOVENSKO

Příspěvek od whiscool » čtv úno 19, 2009 15:33

Ja som menil , sviecky , kable , hlavu rozdelovaca , palec rozdelovaca , lambda sondu ,palivovy filter , vzduchovy filter, merali mi tlak cerpadlo to je v poriadku a aj tak ked dupnem na plyn tak to zdochne , samozrejme ked je studeny motor , potom ked sa zahreje vali ako gula

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » stř úno 25, 2009 09:22

a resis to jeste nejak, cim by to mohlo byt? Ja si totiz taky nevim rady... a v servise mi taky nic nereknou...

Scrossman
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: úte črc 11, 2006 09:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scrossman » čtv bře 25, 2010 13:33

Zdravím,
mám podobný problém.
Neřeším rozdíl mezi studeným a zahřátým motorem, ale jízdou na LPG a BENZÍN. Na LPG všechno OK. Na benzín nastartuji a nerozjedu se. Auto nepřeleze 3000ot/min, a čím méně se dotýkám plynu tím stabilnější otáčky. V podstatě není schopné jet na benzín.

Může být problém v zapalování? Svíčky?

Nebo mám hledat jen v přívodu paliva?

Díky za rady

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » čtv bře 25, 2010 13:58

jo presne s tim pedalem to je i u mne. Kdyz pridam najednou plyn vice, proste seslapnu, tak otacky zuchnou pod 1000 a ma to tendenci zdechnout, nekdy i zdechne. Podle me to je vstrikovaci jednotka...

andrewdie
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pát led 23, 2009 12:13
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od andrewdie » pon bře 29, 2010 17:40

mozna preci jen ta jednotka vstrik, ze to zkratka prehani s davkou paliva a dusi ho...

mne to ale taky cuka na 2ce, kdyt prudce pustim spojku, ale to proto, ze mam urvanej drzak bowdenu lanka plynovyho pedalu na vzduchovym filtru a kdyz pustim prudce spojku a nemam otacky na urovni s rychlosti, tak zkratka motor na silentblocich uhne a potahne i s lankem plynu, co zpusobi, ze zvedne davku paliva a kdyz se pak motor vrati na silentblocich tak to uvolni lanko, pak uhne na druhou stranu motor, pac prudce snizi davku a zacne brzdit motorem... a takhle to udela asi 6-7krat po sobe nez se otacky ustali.. ale uz jsem se naucil radit poradne, at nevypadam jako blondinka v autoskole

x.soldier
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob lis 29, 2008 23:46

Příspěvek od x.soldier » pon bře 29, 2010 18:44

to co jsi ted popsal mi dela taky na 2ce no.... mimojine :-D

andrewdie
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pát led 23, 2009 12:13
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od andrewdie » stř bře 31, 2010 14:52

tady je videt, kde je ten drzak na filtru, a ze bowden lanka si jen tak volne planta po filtru...

Obrázek

ja to zpravil tak, ze jsem na bowden nalepil asi 10cm oboustranou lepici pasku, na koncich jsem ji jeste omotal obycejnou, at z bowdenu nespadne, pak jsem dal taky oboustranou pasku na ten plast filtru, a pak prilepil ty pasky k sobe a prestalo to cukat, ne uplne ale je to znat...

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů