divny zvuk pri brzdeni
Moderátor: Moderators General
divny zvuk pri brzdeni
pri lehcim seslapnuti brzdoveho pedalu se ozve drncivy zvuk a pedal se mirne chveje a dela to porad i na suche vozovce, cim to muze byt? jinak auto brzdi solidne - aspon myslim:).
Z jineho vlakna, tebe se tyka to tucne.
Je to u zadni napravy, dil do ktereho vedou ctyri brzdove hadicky.Anarki píše:Osobně bych se zaměřil na zadní brzdiče a zátěžový regulátor.
Renaulty s kotoučemi na všech kolech si vyžadují častější údržbu brzdního systému.
Zátěžový regulátor (pokud neteče a je funkční) promazat a nastavit v servisu na jaký zátěži má jak brzdit.
Brzdiče rozebrat, promazat (případně koupit opravní sadu a vyměnit tesnění) složit a jede se dál.
Bohužel i zanedbané Renaulty s bubnovýma brzdama a obyčejným omezovačem tlaku nejednopu brzdí líp než jejich bratři se čtyřma kotoučema.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
jenze tady to bude asi tema kotoucema, kdyz se mu to chveje. kdyz si to loni menil,co jsi daval za desky a kotouce? jestli k sobe pasuji. ne vsechny desky se s nesou se vsema kotoucema.a nejezdil si treba nekde na sprintech a pak prudky brzdeni ? ja to delal predloni na nasem srazu a kotouce se mi taky pokroutili
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic
Renault Master 4x
Renault trafic
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Regis ma ale take pravdu.
Je třeba zaměřit se na účinnost zadních brzd rovněž. Pokud jsou nefunkční nebo je jejich účinnost snížená - regulátor, třmeny, kotouče atd. - jsou přední kotouče nadměrně namáhány. To může způsobit jejich zničení.
Jak už tu bylo řečeno, některé součástky od některých výrobců nejsou tak kvalitní, aby snesly větší zatížení - typicky levná druhovýroba. Pak je celkem jedno, jak dlouho je to od poslední výměny.
Má nejkatastrofičtější zkušenost je s kotouči Lockhead a deskami stejného výrobce... byly nejdražší ze všech, leč vydržely (po 200 km záběhu) jen 9km ostré jízdy do totální destrukce desek a naprostého zničení kotoučů.
Je třeba zaměřit se na účinnost zadních brzd rovněž. Pokud jsou nefunkční nebo je jejich účinnost snížená - regulátor, třmeny, kotouče atd. - jsou přední kotouče nadměrně namáhány. To může způsobit jejich zničení.
Jak už tu bylo řečeno, některé součástky od některých výrobců nejsou tak kvalitní, aby snesly větší zatížení - typicky levná druhovýroba. Pak je celkem jedno, jak dlouho je to od poslední výměny.
Má nejkatastrofičtější zkušenost je s kotouči Lockhead a deskami stejného výrobce... byly nejdražší ze všech, leč vydržely (po 200 km záběhu) jen 9km ostré jízdy do totální destrukce desek a naprostého zničení kotoučů.
OT/ Tak tobe bych auto nepujcil Treba to byly specialni tuningovy kotouce pro tunery co jen turujou auto do omezovace na miste, na jizdu se vsak nehodiDDT píše:....vydržely (po 200 km záběhu) jen 9km ostré jízdy do totální destrukce desek a naprostého zničení kotoučů.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
tak jsem zkousel vyndat pojistku ABS aby nefungovalo......sice po nastartovani sviti kontrolka ABS a zaroven vykricnik...coz podle manualu znamena - okamzite zastavit a volat renault servis:) ale i presto jsem to sel project.... brzdy fungovaly porad dobre a navic uz to nevrcelo a ani se nechvel pedal....pak jsem pojistku ABS znovu zapojil a zaclo to delat zas...takze je to problem ABS....no ale co ted stim?:)
Neměnil jsi kapalinu a nezavzdušnil blok?
Jinak toho sám moc neuděláš -pokud svítí, nemělo by vrnět, ale být vyřazené z provozu.
Můžeš zkusit vyčistit čidla a hřebínky v kolech a prostříknout konektory k těm čidlům, ale to je tak všechno.
Vypadá to nejspíš na výměnu ABS
wecka
Jinak toho sám moc neuděláš -pokud svítí, nemělo by vrnět, ale být vyřazené z provozu.
Můžeš zkusit vyčistit čidla a hřebínky v kolech a prostříknout konektory k těm čidlům, ale to je tak všechno.
Vypadá to nejspíš na výměnu ABS
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
vymena ABS za desitky tisic:) ani anhodou
ABS normalne po rozjeti zhasne jako ze je OK, ale dela to tenhle brajgl...
kdyz dam tu pojistku pryc, tak sviti furt ze je KO, a navic jeste ten blbej vykricnik hlasi kritickej stav, ale brzdi to furt vpoho...
ja ten zvuk i to obcasny chveni preziju....nez abych dal sileny prachy za vymenu...spis mi jde oto aby to nenicilo brzdy...
ABS normalne po rozjeti zhasne jako ze je OK, ale dela to tenhle brajgl...
kdyz dam tu pojistku pryc, tak sviti furt ze je KO, a navic jeste ten blbej vykricnik hlasi kritickej stav, ale brzdi to furt vpoho...
ja ten zvuk i to obcasny chveni preziju....nez abych dal sileny prachy za vymenu...spis mi jde oto aby to nenicilo brzdy...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Já bych problém viděl v zarezlých drážkach ABS. Snímače co to mají snímat nedokážou rozeznat jednu drážku od druhý a tím pádem to dělá takový vrčení a pulkzování do brzdovýho pedálu.
Mandarkovy to na pětadváce dělá taky a ty drážky mu na zadních kolech jednoduše řečeno uhnily.
Mandarkovy to na pětadváce dělá taky a ty drážky mu na zadních kolech jednoduše řečeno uhnily.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Byly zavodni... ale asi se nepovedly, vydrzely jen jednu rychlostni zkousku...otas1 píše:OT/ Tak tobe bych auto nepujcil Treba to byly specialni tuningovy kotouce pro tunery co jen turujou auto do omezovace na miste, na jizdu se vsak nehodiDDT píše:....vydržely (po 200 km záběhu) jen 9km ostré jízdy do totální destrukce desek a naprostého zničení kotoučů.
Ahoj,
jestli Ti to klepe při mírném brzdění, tak s největší pravděpodobností to dělá malá házivost některého z kotoučů. To, že jedou necelý rok, nic neznamená. Tepelným namáháním se mohl některý lehce zdeformovat, a to si nemyslím, že jezdíš systémem brzda - plyn, to se někdy stává. Zkus zajet do nějaké STK jenom na kontrolu brzd, případnou házivost na válcích určitě zjistí, a Ty budeš vědět, které je to kolo, nebo házení kotoučů vyloučíš. Pak můžeš řešit dál, třeba ABS. Ze zkušenosti vím, že nový kotouč časem může házet až o cca 0.2 mm, při intenzivním brzdění se to neprojeví. Stačí pak na přípravku v soustruhu lehce obrobit do roviny a je pokoj.
Čau
jestli Ti to klepe při mírném brzdění, tak s největší pravděpodobností to dělá malá házivost některého z kotoučů. To, že jedou necelý rok, nic neznamená. Tepelným namáháním se mohl některý lehce zdeformovat, a to si nemyslím, že jezdíš systémem brzda - plyn, to se někdy stává. Zkus zajet do nějaké STK jenom na kontrolu brzd, případnou házivost na válcích určitě zjistí, a Ty budeš vědět, které je to kolo, nebo házení kotoučů vyloučíš. Pak můžeš řešit dál, třeba ABS. Ze zkušenosti vím, že nový kotouč časem může házet až o cca 0.2 mm, při intenzivním brzdění se to neprojeví. Stačí pak na přípravku v soustruhu lehce obrobit do roviny a je pokoj.
Čau
Hele, drncivy zvuk, neni to nahodou pumpa posilovace? Ale to bys snad poznal... jakej mas vubec posilovac, Bendix s el. pumpou, nebo normalni podtlakovej?
Kterou jsi vyndal pojistku? Tu v motoru? Nebrzdilo to pak vyrazne hure?
Kterou jsi vyndal pojistku? Tu v motoru? Nebrzdilo to pak vyrazne hure?
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Skontroluj si (dej si skontrolovat) ty drážky pro snímače ABS. Pokud jsou zarezlý budou chtít vyměnit.
Pokud nekecá Dialogys:
Přední drážky pro ABS jsou na náboji kol, jeden náboj v Renaultu stojí kolem 7 stovek.
Pokud to budou drážky na zadní nápravě tak je to horší, musíš koupit celý nový kotouče, ty drážky jsou přímo na kotouči a jsou neodnímatelný.
Jeden kotouč stojí v Renaultu kolem 3 tisíc.
V druhovýrobě nalezneš spoustu levnějších zadních kotoučů i za tisícovku jeden ale bacha !!! žádny z nich nemá drážkování pro snímač ABS
Hodně štěstí.
Pokud nekecá Dialogys:
Přední drážky pro ABS jsou na náboji kol, jeden náboj v Renaultu stojí kolem 7 stovek.
Pokud to budou drážky na zadní nápravě tak je to horší, musíš koupit celý nový kotouče, ty drážky jsou přímo na kotouči a jsou neodnímatelný.
Jeden kotouč stojí v Renaultu kolem 3 tisíc.
V druhovýrobě nalezneš spoustu levnějších zadních kotoučů i za tisícovku jeden ale bacha !!! žádny z nich nemá drážkování pro snímač ABS
Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
To se mi hodne nezda. Mam meneny zadni kotouce na 16V a na 100% nestal jeden 3000,-Anarki píše:V druhovýrobě nalezneš spoustu levnějších zadních kotoučů i za tisícovku jeden ale bacha !!! žádny z nich nemá drážkování pro snímač ABS
Fakturu mam buh vi kde, ale bylo to delany u Vasendu.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, možná se dělají v druhovýrobě i jiné s drážkami na ABS ale v krátkosti jsem nic takové nenašel.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů