razeni 1cky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
dukemb
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte led 22, 2008 21:33
Bydliště: Praha 9

razeni 1cky

Příspěvek od dukemb » stř led 30, 2008 09:44

Tak uz mi zaclo blbnkou i zarazeni 1cky, kdyz se rozjizdim tak tam jde krasne volne, ale kdyz prijedu na parkoviste a chci z 2jky podradit na 1cku tak to jde strasne ztuha a ozyva se takovej slabej chrcivej zvuk, nevite co se mohlo pokazit? jeste minulej tydne to slo vsechno lechce:(

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » stř led 30, 2008 14:02

U takovychto problemu bych vzdy zacal kontrolou hladiny oleje v prevodovce. Paklize je tam spravny a je ho tam dost budou nejspis spatny synchrony.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý ;-)
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru :-), vlastněn rodiči.

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » stř led 30, 2008 17:09

otas1 píše:U takovychto problemu bych vzdy zacal kontrolou hladiny oleje v prevodovce. Paklize je tam spravny a je ho tam dost budou nejspis spatny synchrony.
Spravny, dost a ne starsi dvou let. Mne vymena oleje vyrazne razeni zlepsila - a to tam predtim ten spravny byl (akorat ho menili naposledy ve fabrice zrejme).

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 30, 2008 17:49

awe_cz píše:....a ne starsi dvou let.

A to jako proč? :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
Bydliště: Nicol-city

Příspěvek od Tomas-Oaza » čtv led 31, 2008 12:42

taky slysim poprve ze by se mel olej v prevodovce menit po dvou letech. ono uz taky nekde se dali naplne celozivotni.ale u automatu je danej interval 60 tis. na man u 19-ky neni ani ve 120 tis psana vymena
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv led 31, 2008 13:49

Jakkoliv výrobce deklaruje "celoživotní" náplň, olej stárne.
Proto se doporučuje při každé výměně oleje vizuální kontrola těsnosti skříně. Výměna oleje pak každých 5 let nebo 150.000 km.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » čtv led 31, 2008 15:30

Ja olej v prevodovce menim radove jednou za ty dva roky - napln stoji par korun, podle mne neni co resit. Lepsi, nez si oddelat synchrony...

KykolkaK
Člen RCČR
Příspěvky: 74
Registrován: čtv kvě 08, 2008 16:43

řazení zlobí

Příspěvek od KykolkaK » pon říj 27, 2008 16:50

ten samý problém mám u své R11. olej mám čerstvě po výměně.a někdy když jedu na sytič tak mi tam nejde dvojka. potom to jde docela dobře ale ta jednička tam jde špatně i mě když chci podřadit... :? docela to naštve

Uživatelský avatar
mckoci
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: ned říj 23, 2005 18:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mckoci » úte říj 28, 2008 15:53

napln stoji par korun?? do R19 16V me stal litr oleje 264kc

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » úte říj 28, 2008 22:22

No kdybych mel kazdy dva roky kupovat Elf olej, tak nevim :lol:
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte říj 28, 2008 23:48

Jak psal Viktor, origo Elf je tak na pět let. Spusta tzv chytráků tam lije patoky a myslí si, že když to dřív vymění tak je to v poho no ono to může tak poškodit ložiska že pak bude lepší shánět druhou převodovku.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » stř říj 29, 2008 16:38

Btw co Liqui Moly? Anebo úplně jinak - doporučený olej je Tranself TRJ 75W-80, API GL5, SAE J306.

A teď jestli můžu nahradit ten Elf olejem se specifikací API GL5, SAE J306 ale s viskozitou 75W-90? Anebo hold budu muset vyrazit "to renault original parts seller" a koupit elfa? :lol:
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
goreff
Senior member
Příspěvky: 1208
Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od goreff » stř říj 29, 2008 20:10


Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř říj 29, 2008 23:11

Doporučuji se poradit s lidma co dělají převodovky, není to tak snadný jako v motoru a dokonce jsou oleje a převodovky které si moc nesednou. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » čtv říj 30, 2008 15:05

Anarki píše:Doporučuji se poradit s lidma co dělají převodovky, není to tak snadný jako v motoru a dokonce jsou oleje a převodovky které si moc nesednou. :idea:
Právě o to mi jde :) No stejně to asi dopadne tím Elfem a bude pokoj. :lol:
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Re: razeni 1cky

Příspěvek od N4N0B1T » čtv říj 30, 2008 19:42

dukemb píše:Tak uz mi zaclo blbnkou i zarazeni 1cky, kdyz se rozjizdim tak tam jde krasne volne, ale kdyz prijedu na parkoviste a chci z 2jky podradit na 1cku tak to jde strasne ztuha a ozyva se takovej slabej chrcivej zvuk, nevite co se mohlo pokazit? jeste minulej tydne to slo vsechno lechce:(
Ze dvojky na jednicku se podrazuje s meziplynem, jinak to jde pri vyssich rychlostech ztuha :!:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » čtv říj 30, 2008 20:02

s meziplynem?? jako u traktoru :lol: to znam
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: řazení zlobí

Příspěvek od R11 » čtv říj 30, 2008 23:35

KykolkaK píše:ten samý problém mám u své R11. olej mám čerstvě po výměně.a někdy když jedu na sytič tak mi tam nejde dvojka. potom to jde docela dobře ale ta jednička tam jde špatně i mě když chci podřadit... :? docela to naštve
Na R11 mi nikdy nejde zaradit jednicka z dvojky nebo kdyz se auto byt jen minimalne hybe. To same zpatecka. Povazuji to za normalni, nikdy by me nenapadlo podrazovat na jednicku. Jednicka je jen na utrhnuti auta z mista, pak se jezdi na dvojku. Takhle to je na spouste aut.

Co se tyka zarazeni dvojky pri studenem motoru a prevodovce (jizda na sytic), rekl bych, ze to nesouvisi s olejem, ale proste s tim, ze je prevodovka jeste nepromazana, vsechno tuhy a olej studeny...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů