Uz zase elektrika :-( Help

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Uz zase elektrika :-( Help

Příspěvek od Mishan » sob led 19, 2008 15:50

Ahoj, píšu už asi po čtvrté... Mám tu 19ku pul roku a vic se v ni hrabu nez jezdim :( Uz mi dvakrat odesel starter a mel jsem problem s altikem, vymenili mi cely ten plastovy dil (tusim ze komutator??) protoze mi svitilo dobijeni a nefungovalo... Ted jsem mesic jezdil a vcera vecer kdyz jsem jel domu, tak mi zacala pohasinat palubovka a svetla, obcas kdyz jsem proslapl plyn tak to na chvilku naskocilo... Zastavil jsem a uz nenastartoval :( Roztlacili me, a vse az domu pohoda, baterka se dobila, takze jsem dnes normalne nastartoval, jel to projet a to same... Palubka pohasla :( Cim to prosim muze byt?? Uz me to stalo tolik ze jsem zoufalej :( Dekuji za radu!!

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » sob led 19, 2008 16:37

zkus měřit proudy jednotlivekch obvodů, někde bude nějakej zkratík, zkus to nechat den dva stát s nabitou baterkou, pak zjistíš, ýda to je něco co se používá jen za jízdy a nebo co je pod prodem pořád, taky nemusí být zrovna dobrá baterka a prostě už nedrží. Vím je to strašně všeobecná odpověď ale jiná na tohle asi nejde :cry:

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » sob led 19, 2008 16:43

Baterka je dva mesice stara... Tim to nebude... Je mozne ze by to byly jen uhliky v alternatoru??

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob led 19, 2008 17:06

Nemyl si nahodou motor? Nenatekla ti voda do nejakych svazku kabelu?
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » sob led 19, 2008 17:26

Nee, ale auto stoji venku... A tady je tak nejak vselijaky pocasi...

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » sob led 19, 2008 17:30

To by tam nemělo moc zatékat, když stojí veknu napadlo mě ale dálka od klíčku ta je pod anténou, ale to chce opravdu vědět jestli to dělá jen když běží nebo i když neběži. Jo uhlíky v alternátoru by mohli tohle způsobovat, ale měla by svítit kontrolka dobíjení, takže to to nebude. Nemáš třeba v pojistkách někde kus drátu místo pojistky?? Jestli předchozí majelt něco takhle neřešil

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » sob led 19, 2008 17:38

No myslim ze misto jedne 10A pojistky je tam 15A... Mohlo by to vadit?? Tusim ze u steracu bo tak... Jinak si myslim ze ne, maximalne by nejaka pojistka odesla ted, na to jsem nekoukal...

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » sob led 19, 2008 18:01

Kdyby odešla a byla přepálená tak ti něco nefunguje :wink: to nebude ono
5A rozdíl to taky nebude ono, hm tak jedině měřit, nic jinýho mě nenapadá

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » sob led 19, 2008 18:20

a jak konkretne merit?? s elektrikou nejsem zrovna kamarad... co mam vlastne hledat??

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob led 19, 2008 18:38

Slepený kabely v kabelových svazkech, zaoxidovaný kontakty v spojovačkách kabelových svazků, případně zatečený relátka a zaoxidovaný kontakty na konektorech relé.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » sob led 19, 2008 19:08

to jako kabel po kabelu v celem aute?? tak to jo... :( ja z toho auta spacham sebevrazdu!! a mam teda merit jednotlivy kabely jestli jima prochazi proud nebo?? tak to sam asi nezvladnu :(

Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
Bydliště: Nicol-city

Příspěvek od Tomas-Oaza » sob led 19, 2008 20:13

zkus ten altik vytahnout a nechat ho celej premerit. je docela mozny za tam vlitne jinej proud, ted sme to samy resili na felicii. v servise v praze si s tim nevedeli uz rady a tak ridic zajel tady k nasemu doktorovi ,ten vytah altik protoze si myslel ze tam jde stradavej a zajel k manikovi kterej to opravuje. ten to pich na nejakej ten svuj pristroj a hned rek ze to bude za hodinu opraveny. stalo to asi 1200 ale felda uz vali bez problemu :wink:
na a ta dalsi projed poradne kostru od baterky na motor a na kastli,to dello me neplechu na kappe
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » sob led 19, 2008 20:22

no já bych měřil osobně že bych vyndal pojisktu a místo ní ampérmetr a takhle projít vše :twisted: no a pak ta kostra ta mě nenapadla no:(

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » ned led 20, 2008 10:54

tak je krasne nedelni rano a ja jdu na to... budu postupne psat co jsem vyloucil tak drzte palce...

Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
Bydliště: Nicol-city

Příspěvek od Tomas-Oaza » ned led 20, 2008 10:59

jo rano je krasne :lol: prave jsem vylezl z pod auta,vytahoval sem prevodovku na delte a musim sehnat spojku a nebo ji oblozit
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned led 20, 2008 12:57

Jako první bych zkontroloval ukostření motoru - odšroubovat, vyčistit dosedací plochy, zkontrolovat zda pásek není porušen.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » ned led 20, 2008 13:07

je mozne, ze by to byl kontakt na baterce?? zkusil jsem nastartovat, a jen to cvaklo a zhasly budiky... zahybal jsem s + kontaktem baterky a naskocilo to, nebyly moc spinave, ale vzal jsem je dratakem a nastrikal kontaktolem... ted nabijim baterku jeste tak uvidim... jinak kostra motoru a baterky ok... nenasel jsem problem...

Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
Bydliště: Nicol-city

Příspěvek od Tomas-Oaza » ned led 20, 2008 13:21

jj vzdyt sem ti to psal, tak udelej novy drat a ocka na nej a napoj to z AKU primo na kastli a primo na motor a bude mit po problemu. :wink: me se vinou tohot jednou na astre stalo ze mi lanko spojky vytvorilo pri startu nahradni kostru a normalne se prepalilo
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » čtv led 31, 2008 10:10

Ahoj, omlouvam se za odmlku. Zkousky ve skole a tak... Proste je toho moc... Pustil jsem se po dlouhe dobe do auta, predelal jsem kostru celou, ale nepomohlo to. Dneska rano jsem nasel ze ten tenky byly dratek u starteru je trosku oholenej. Nevypadalo to ze by se neceho dotykal, ale prece mohlo by to byt ono?? Nejde tam proud jen kdyz je klicek ve spinacce otocenej na start?? Jinak kdyz auto stoji, tak to baterku nevybije. Pouze kdyz jedu tak pohasinaji budiky a svetla. (proste malo stavy, ani bat. se nedobiji pak...) Thx

Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
Bydliště: Nicol-city

Příspěvek od Tomas-Oaza » čtv led 31, 2008 11:12

do nej de proud jen pri startu.
ten altik si nechal poradne promerit? kdyz ti pohasinaj ty kontrolky tak bych to videl na nej
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » čtv led 31, 2008 11:33

Altik jsem jeste merit nenechal, uprime jsem student a uz mi nejak dosly prostredky i nervy... Auto uz me stalo celkem moooc penez. 2x starter, altik, baterka, vyfuk atd... Behem par mesicu... Takze bych to rad vyresil bez dalsich investic pokud to pujde :( Uz ho mam plny zuby, kdyby nekdo chtel tak za 17. tisic 19ku, ve ktery je vsechno novy tak napiste :D... P.S. Kdyby to byl altik nesviti kontrolka dobijeni treba?? Delali mi ho pred mesicem tak pochybuju ze je to jim... Jde opravdu o nejakou kravinu nejspis :( Uz nema co odejit...

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » čtv led 31, 2008 12:06

Vem měřák a změř napětí před nastartováním (vše na baterce) pak když staruješ a pak když nastartuješ. Pak bych zkusil postupně vytahovat pojistky, který nejsou nutný na běh motoru, teoreticky, když poběží motor a zlobí to jak říkáš tak to bude kolísat okolo 11 voltů, pokud je altík v poho, tak když vyndáš pojistku která to bdue dělat, tak se musí zvednout to napětí na cca 14. No a pokud takhle projdeš všechny a u žádný se stav nezmění, tak se musí hledat čistě v motoru, kostry jsi říkal že jsi zkontroloval.

Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
Bydliště: Nicol-city

Příspěvek od Tomas-Oaza » čtv led 31, 2008 12:15

a nemuze ten altik obcas hodit stridavej? taky se mi to jednou stalo
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » čtv led 31, 2008 12:25

krt.ecek píše:Vem měřák a změř napětí před nastartováním (vše na baterce) pak když staruješ a pak když nastartuješ. Pak bych zkusil postupně vytahovat pojistky, který nejsou nutný na běh motoru, teoreticky, když poběží motor a zlobí to jak říkáš tak to bude kolísat okolo 11 voltů, pokud je altík v poho, tak když vyndáš pojistku která to bdue dělat, tak se musí zvednout to napětí na cca 14. No a pokud takhle projdeš všechny a u žádný se stav nezmění, tak se musí hledat čistě v motoru, kostry jsi říkal že jsi zkontroloval.
Souhlasím, změř to-je to nejjednodušší a nejlevnější.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
Mishan
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
Bydliště: Sloup v Cechach
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mishan » čtv led 31, 2008 14:40

Mam vyreseno... Po nastartovani slo do baterky 8.5V ale z altiku odchazelo 14,5V... Vsechno zpusobovala povolena maticka na kabelu ke starteru!! Boha jeho co ja se ty ***** nahledal :D vyreseno a moc dekuji vsem!!
Hyundai S_coupe LS 93
Renault 19 GTS 90
Yamaha YZF 750 Desing R7 110 Kw - milacek

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů