Uz zase elektrika :-( Help
Moderátor: Moderators General
- Mishan
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
- Bydliště: Sloup v Cechach
- Kontaktovat uživatele:
Uz zase elektrika :-( Help
Ahoj, píšu už asi po čtvrté... Mám tu 19ku pul roku a vic se v ni hrabu nez jezdim Uz mi dvakrat odesel starter a mel jsem problem s altikem, vymenili mi cely ten plastovy dil (tusim ze komutator??) protoze mi svitilo dobijeni a nefungovalo... Ted jsem mesic jezdil a vcera vecer kdyz jsem jel domu, tak mi zacala pohasinat palubovka a svetla, obcas kdyz jsem proslapl plyn tak to na chvilku naskocilo... Zastavil jsem a uz nenastartoval Roztlacili me, a vse az domu pohoda, baterka se dobila, takze jsem dnes normalne nastartoval, jel to projet a to same... Palubka pohasla Cim to prosim muze byt?? Uz me to stalo tolik ze jsem zoufalej Dekuji za radu!!
zkus měřit proudy jednotlivekch obvodů, někde bude nějakej zkratík, zkus to nechat den dva stát s nabitou baterkou, pak zjistíš, ýda to je něco co se používá jen za jízdy a nebo co je pod prodem pořád, taky nemusí být zrovna dobrá baterka a prostě už nedrží. Vím je to strašně všeobecná odpověď ale jiná na tohle asi nejde
To by tam nemělo moc zatékat, když stojí veknu napadlo mě ale dálka od klíčku ta je pod anténou, ale to chce opravdu vědět jestli to dělá jen když běží nebo i když neběži. Jo uhlíky v alternátoru by mohli tohle způsobovat, ale měla by svítit kontrolka dobíjení, takže to to nebude. Nemáš třeba v pojistkách někde kus drátu místo pojistky?? Jestli předchozí majelt něco takhle neřešil
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Slepený kabely v kabelových svazkech, zaoxidovaný kontakty v spojovačkách kabelových svazků, případně zatečený relátka a zaoxidovaný kontakty na konektorech relé.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
zkus ten altik vytahnout a nechat ho celej premerit. je docela mozny za tam vlitne jinej proud, ted sme to samy resili na felicii. v servise v praze si s tim nevedeli uz rady a tak ridic zajel tady k nasemu doktorovi ,ten vytah altik protoze si myslel ze tam jde stradavej a zajel k manikovi kterej to opravuje. ten to pich na nejakej ten svuj pristroj a hned rek ze to bude za hodinu opraveny. stalo to asi 1200 ale felda uz vali bez problemu
na a ta dalsi projed poradne kostru od baterky na motor a na kastli,to dello me neplechu na kappe
na a ta dalsi projed poradne kostru od baterky na motor a na kastli,to dello me neplechu na kappe
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic
Renault Master 4x
Renault trafic
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jako první bych zkontroloval ukostření motoru - odšroubovat, vyčistit dosedací plochy, zkontrolovat zda pásek není porušen.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Mishan
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
- Bydliště: Sloup v Cechach
- Kontaktovat uživatele:
je mozne, ze by to byl kontakt na baterce?? zkusil jsem nastartovat, a jen to cvaklo a zhasly budiky... zahybal jsem s + kontaktem baterky a naskocilo to, nebyly moc spinave, ale vzal jsem je dratakem a nastrikal kontaktolem... ted nabijim baterku jeste tak uvidim... jinak kostra motoru a baterky ok... nenasel jsem problem...
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
jj vzdyt sem ti to psal, tak udelej novy drat a ocka na nej a napoj to z AKU primo na kastli a primo na motor a bude mit po problemu. me se vinou tohot jednou na astre stalo ze mi lanko spojky vytvorilo pri startu nahradni kostru a normalne se prepalilo
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic
Renault Master 4x
Renault trafic
- Mishan
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
- Bydliště: Sloup v Cechach
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, omlouvam se za odmlku. Zkousky ve skole a tak... Proste je toho moc... Pustil jsem se po dlouhe dobe do auta, predelal jsem kostru celou, ale nepomohlo to. Dneska rano jsem nasel ze ten tenky byly dratek u starteru je trosku oholenej. Nevypadalo to ze by se neceho dotykal, ale prece mohlo by to byt ono?? Nejde tam proud jen kdyz je klicek ve spinacce otocenej na start?? Jinak kdyz auto stoji, tak to baterku nevybije. Pouze kdyz jedu tak pohasinaji budiky a svetla. (proste malo stavy, ani bat. se nedobiji pak...) Thx
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
- Mishan
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř zář 19, 2007 08:49
- Bydliště: Sloup v Cechach
- Kontaktovat uživatele:
Altik jsem jeste merit nenechal, uprime jsem student a uz mi nejak dosly prostredky i nervy... Auto uz me stalo celkem moooc penez. 2x starter, altik, baterka, vyfuk atd... Behem par mesicu... Takze bych to rad vyresil bez dalsich investic pokud to pujde Uz ho mam plny zuby, kdyby nekdo chtel tak za 17. tisic 19ku, ve ktery je vsechno novy tak napiste ... P.S. Kdyby to byl altik nesviti kontrolka dobijeni treba?? Delali mi ho pred mesicem tak pochybuju ze je to jim... Jde opravdu o nejakou kravinu nejspis Uz nema co odejit...
Vem měřák a změř napětí před nastartováním (vše na baterce) pak když staruješ a pak když nastartuješ. Pak bych zkusil postupně vytahovat pojistky, který nejsou nutný na běh motoru, teoreticky, když poběží motor a zlobí to jak říkáš tak to bude kolísat okolo 11 voltů, pokud je altík v poho, tak když vyndáš pojistku která to bdue dělat, tak se musí zvednout to napětí na cca 14. No a pokud takhle projdeš všechny a u žádný se stav nezmění, tak se musí hledat čistě v motoru, kostry jsi říkal že jsi zkontroloval.
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Souhlasím, změř to-je to nejjednodušší a nejlevnější.krt.ecek píše:Vem měřák a změř napětí před nastartováním (vše na baterce) pak když staruješ a pak když nastartuješ. Pak bych zkusil postupně vytahovat pojistky, který nejsou nutný na běh motoru, teoreticky, když poběží motor a zlobí to jak říkáš tak to bude kolísat okolo 11 voltů, pokud je altík v poho, tak když vyndáš pojistku která to bdue dělat, tak se musí zvednout to napětí na cca 14. No a pokud takhle projdeš všechny a u žádný se stav nezmění, tak se musí hledat čistě v motoru, kostry jsi říkal že jsi zkontroloval.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů