problém s R19
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát pro 14, 2007 17:40
- Bydliště: ostrava
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát pro 14, 2007 17:40
- Bydliště: ostrava
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát pro 14, 2007 17:40
- Bydliště: ostrava
...
je to v pohodě už bylo to tím rozdělovačem ........takže dík za rady )))))
Je to podivná závada, nikdy jindy jsem se s tím nesetkal. Začalo to když byly mrazy a já dal před chladič papír, aby se motor rychleji ohřál. Chcípl asi po ujetí 5km a nešel nastartovat. Dojel jsem MHD a odpoledne pro ni přijel s kamarádem s lanem. Ještě jsem zkusil natočit studenej motor a šel. Od tý doby to začalo, pokud jsem jel, vše v pohodě. Ale po zastavení na delší dobu (třeba na světlech) to chcíplo a nic. Myslel jsem na zamrzlej benzín, byly fakt mrazy. Ale ten to nebyl. Vyvrcholilo to právě jak napsal barry, zajel jsem do perkingu, vypnul motor a za 20 minut po návratu už nenaskočil. Ale za 2 hod. už zase ano. Nakonec jsem se zdravě naštval a šel an to komplexně. Uvžoval jsem o všemožnejch čidlech, cívce a podobně, ale pohled na víčko rozdělovače vše vyřešil. Tak snad to ušetří práci jinejm.
Zdravim,
mam stejny problem R19 1.7 F3N740 r.v. 95. Kdyz je to studeny,tak to nastartuje, jakmile se to ohreje zacne to skubat, jako kdyby to vynechavalo. Pokud to pak chcipnu, nebo zastavim treba na prechode, chcipne to a uz to nenastartuje. Palivo tam nejspis jde, protoze kdyz se to snazim nastartovat jde z vyfuku bily kour (a obcas kdyz pak prestanu startovat, chvilku to chytne samozapalem). Nejdriv to jen skubalo, pak to jednou udelalo,pak dlouho nic a ted uz to prakticky dela porad. Nez jsem cokoliv zkousel, tak jsem koukl jsem, abych zbytecne nemenil neco cim to neni. Takze nemuzu ani nic vyloucit (svicky, cidla, kabely...)
Nevim jestli to s tim souvisi, ale od koupe (asi 4 roky) to pri jizde na konstatni otacky nejede klidne a malinko to poskubava (treba pri jizde padesatkou po meste).
Pak mam jeste jeden problem. Pokud jedu bez plynu z kopce, tak to obcas strili do vyfuku (nejsou to rany, ale spis takovy zvoneni).
A jeste mam jeden napad pro adminy fora: Neslo by votvorit rubriku (nebo wiki) pristupna jen spravci, kde by bylo napriklad:
"Typicka zavada - typicka oprava"
Vedou me k tomu dve veci: 1. opakujici se temata pri zdlouhavem prohledavani fora 2. Typicky opakujici se navrhy a vycet vsech moznych zavad, ale ve vetsine pripadu se jedna o typickou zavadu konkretniho modelu.
pardon to sem nepatri, uz jsem dal na spravne misto
mam stejny problem R19 1.7 F3N740 r.v. 95. Kdyz je to studeny,tak to nastartuje, jakmile se to ohreje zacne to skubat, jako kdyby to vynechavalo. Pokud to pak chcipnu, nebo zastavim treba na prechode, chcipne to a uz to nenastartuje. Palivo tam nejspis jde, protoze kdyz se to snazim nastartovat jde z vyfuku bily kour (a obcas kdyz pak prestanu startovat, chvilku to chytne samozapalem). Nejdriv to jen skubalo, pak to jednou udelalo,pak dlouho nic a ted uz to prakticky dela porad. Nez jsem cokoliv zkousel, tak jsem koukl jsem, abych zbytecne nemenil neco cim to neni. Takze nemuzu ani nic vyloucit (svicky, cidla, kabely...)
Nevim jestli to s tim souvisi, ale od koupe (asi 4 roky) to pri jizde na konstatni otacky nejede klidne a malinko to poskubava (treba pri jizde padesatkou po meste).
Pak mam jeste jeden problem. Pokud jedu bez plynu z kopce, tak to obcas strili do vyfuku (nejsou to rany, ale spis takovy zvoneni).
A jeste mam jeden napad pro adminy fora: Neslo by votvorit rubriku (nebo wiki) pristupna jen spravci, kde by bylo napriklad:
"Typicka zavada - typicka oprava"
Vedou me k tomu dve veci: 1. opakujici se temata pri zdlouhavem prohledavani fora 2. Typicky opakujici se navrhy a vycet vsech moznych zavad, ale ve vetsine pripadu se jedna o typickou zavadu konkretniho modelu.
pardon to sem nepatri, uz jsem dal na spravne misto
Tak jsem to konecne dneska rozebral, samozrejme uhliky ve vicku rozdelovace vydrene a zoxidovane a kontakt na palec pekne opalenej. Doufam ze to bude tim a ne treba zapalovaci civkou. Muzete mi nekdo poradit jak vymenit palec, nebo na co si mam davat pozor? Diky
R19 II 1.7 3dv., r.v. 1995, motor F3N740
Palec se demontuje hrubou silou, proste za nej vem a "vytrhni ho" nahoru.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
- dmatej
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned říj 01, 2006 12:33
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nuže, jsem krůček od objednání dvou dílů - katalyzátor a lambda.
Šamáda (Renault 19 Chamade VF-L53B-05, rv. 1991), najeto asi 160 tisíc. Kat údajně nikdy měněn nebyl.
Studené auto jezdí ok, je teď dokonce pekelně živé. Po ohřátí ale začíná škytat, občas i chcípne a nejde nastartovat. Při volnoběhu v katalyzátoru cinká.
Otázka je taková - jestli výměna katu a lambdy stačí, tj. kus za kus, žádné další seřizování a proměřování, atd., příp. nedejbože výměna dalších dílů. Na autorizované servisy už začínám být vysazený - šílené ceny, odfláknutá práce (jsem vyznavač hesla "zmršit to dovedu taky").
A ještě o tej výměně katu - co ty příruby? To je mám fakt uříznout a navařit k novému katu? Jaká je pravděpodobnost, že se při sundavání rozpadnou?
Mám nutkání to předělat ála VAZ, tj. aby trubky zapadaly do sebe a stáhly se objímkou. Ani nevím, kde koupit to těsnění, viz foto ...
Šamáda (Renault 19 Chamade VF-L53B-05, rv. 1991), najeto asi 160 tisíc. Kat údajně nikdy měněn nebyl.
Studené auto jezdí ok, je teď dokonce pekelně živé. Po ohřátí ale začíná škytat, občas i chcípne a nejde nastartovat. Při volnoběhu v katalyzátoru cinká.
Otázka je taková - jestli výměna katu a lambdy stačí, tj. kus za kus, žádné další seřizování a proměřování, atd., příp. nedejbože výměna dalších dílů. Na autorizované servisy už začínám být vysazený - šílené ceny, odfláknutá práce (jsem vyznavač hesla "zmršit to dovedu taky").
A ještě o tej výměně katu - co ty příruby? To je mám fakt uříznout a navařit k novému katu? Jaká je pravděpodobnost, že se při sundavání rozpadnou?
Mám nutkání to předělat ála VAZ, tj. aby trubky zapadaly do sebe a stáhly se objímkou. Ani nevím, kde koupit to těsnění, viz foto ...
[img]http://dem.wz.cz/lada/podpis.png[/img]
Nemusi se nic serizovat, ECU si to sama vyladi. Pokud budes davat univerzalni kat, tak nejlepsi bude uriznout stary kat a priruby nechat navarit. Ale muzes to udelat i po staru, pokud puvodni mas ve zhorsenem stavu. Jinak na rozmontovani potrebujes brusku, zarezle srouby uz nikdo nepovoli. Pri montazi staci konce pekne obrousit, aby si to sedlo. Stejne bych misto katu dal jen trubku Je to levnejsi varianta a lip to pojede.dmatej píše:Nuže, jsem krůček od objednání dvou dílů - katalyzátor a lambda.
Šamáda (Renault 19 Chamade VF-L53B-05, rv. 1991), najeto asi 160 tisíc. Kat údajně nikdy měněn nebyl.
Studené auto jezdí ok, je teď dokonce pekelně živé. Po ohřátí ale začíná škytat, občas i chcípne a nejde nastartovat. Při volnoběhu v katalyzátoru cinká.
Otázka je taková - jestli výměna katu a lambdy stačí, tj. kus za kus, žádné další seřizování a proměřování, atd., příp. nedejbože výměna dalších dílů. Na autorizované servisy už začínám být vysazený - šílené ceny, odfláknutá práce (jsem vyznavač hesla "zmršit to dovedu taky").
A ještě o tej výměně katu - co ty příruby? To je mám fakt uříznout a navařit k novému katu? Jaká je pravděpodobnost, že se při sundavání rozpadnou?
Mám nutkání to předělat ála VAZ, tj. aby trubky zapadaly do sebe a stáhly se objímkou. Ani nevím, kde koupit to těsnění, viz foto ...
R19 Chamade 16V
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
- borekbroucek
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: čtv zář 07, 2006 18:24
- Bydliště: Ostrava
Tak ten dobrej motor ,bach rád viděl MAZDA rok výroby 2030. Kdyby to šlo tak proč by tam vyrobce kat dávalN4N0B1T píše:To mas pravdu. Chce to mit znamy. Ale znam pripady, kdy dobrej motor prosel bez katu!!Václav Sedlář píše:A neprojde oficiálně emisema.Hmm.N4N0B1T píše: Stejne bych misto katu dal jen trubku Je to levnejsi varianta a lip to pojede.
bez katu prosel, protoze mel dobre spalovani a i kdyz mu chybel kat, tak se vesel do limitu... abys neprosel, tak musis mit motor a zapalovani v hroznym stavu, nebo je jasne videt, ze mas vykuchlej kat.. oni to na emisich obcas i flakaj, maj uz ulozene nektere hodnoty a jen to vytisknou, do vyfucku ti neco strci jen aby to vypadalo, ze neco delajiborekbroucek píše:Tak ten dobrej motor ,bach rád viděl MAZDA rok výroby 2030. Kdyby to šlo tak proč by tam vyrobce kat dávalN4N0B1T píše:To mas pravdu. Chce to mit znamy. Ale znam pripady, kdy dobrej motor prosel bez katu!!Václav Sedlář píše:A neprojde oficiálně emisema.Hmm.N4N0B1T píše: Stejne bych misto katu dal jen trubku Je to levnejsi varianta a lip to pojede.
My jsme ty srouby povolili za pomoci autogenu (a pokud stejne nepovolej, tak se aspon upalej ), ale bruskou to jde urcite taky...Nemusi se nic serizovat, ECU si to sama vyladi. Pokud budes davat univerzalni kat, tak nejlepsi bude uriznout stary kat a priruby nechat navarit. Ale muzes to udelat i po staru, pokud puvodni mas ve zhorsenem stavu. Jinak na rozmontovani potrebujes brusku, zarezle srouby uz nikdo nepovoli. Pri montazi staci konce pekne obrousit, aby si to sedlo. Stejne bych misto katu dal jen trubku Je to levnejsi varianta a lip to pojede.
R19 II 1.7 3dv., r.v. 1995, motor F3N740
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: stř zář 12, 2007 07:49
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Ježiš tomu snad sám nevěříš....Přečetl sis někdy něco o katalyzátorech? Mně tvoje názory a rady neustále přijdou jako "kámoš řikal"....N4N0B1T píše:bez katu prosel, protoze mel dobre spalovani a i kdyz mu chybel kat, tak se vesel do limitu... abys neprosel, tak musis mit motor a zapalovani v hroznym stavu, nebo je jasne videt, ze mas vykuchlej kat.. oni to na emisich obcas i flakaj, maj uz ulozene nektere hodnoty a jen to vytisknou, do vyfucku ti neco strci jen aby to vypadalo, ze neco delajiborekbroucek píše:Tak ten dobrej motor ,bach rád viděl MAZDA rok výroby 2030. Kdyby to šlo tak proč by tam vyrobce kat dávalN4N0B1T píše:To mas pravdu. Chce to mit znamy. Ale znam pripady, kdy dobrej motor prosel bez katu!!Václav Sedlář píše:A neprojde oficiálně emisema.Hmm.N4N0B1T píše: Stejne bych misto katu dal jen trubku Je to levnejsi varianta a lip to pojede.
To že je někdo lempl a to měření emisí nedělá tak jak má je jiná věc,ale i když ti sjede motor z linky,tak i tim nejobyčejnějším analyzátorem zjistíš,že tam neni katalyzátor....HOWGH. Tak to je a nešpekuluj nad žádným supr kosmickým spalováním který nepotřebuje katalyzátor...
R19 PhII 1.8 66kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti