Pocukavani

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Pocukavani

Příspěvek od N4N0B1T » ned lis 25, 2007 21:02

Kdyz uberu a nasledne pridam plyn, tak si to zakucka a pak jede. Asi tak 1,5s to jede cukave a pak to jede normalne. Nejvice je to znat pri razeni z jednicky na dvojku. Cim rychleji pustim spojku a pridam plyn, tim to vic kucka. Musim proto pomaleji poustet spojku a jemne pridavat plyn. Ale kdyz radim a dam nasledne plny plyn, tak to ani necukne. Dela to za studena i za tepla, za studena to mozna obcas vynechava, myslim tim nereagule na pridani plynu, ale jen kratkodobe (1s a dela to jen obcas). Dneska sem zaskrtil hadicku co vraci palivo zpet do nadrze a nijak se to neprojevilo. Skoro vubec zadna zmena. Jinak je to jednobodovy vstrikovani.
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned lis 25, 2007 22:17

Nanobite,
doporučuji, napsat si do podpisu, že máš motor 1,4 s jednobodovým vstřikováním... aspoň budou všichni vědět, o čem je řeč.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned lis 25, 2007 22:21

Myslím, že to už všichni vědí; i to, že jeho C3J včera zemřel.. :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » ned lis 25, 2007 22:34

Pro upresneni: http://www.youtube.com/watch?v=kfa4Unam ... re=related cas 00:30 >> to pocukani po zarazeni rychlosti, jak to dela takovy to vr vr vr vruuum. Tak to mi to presne dela, vic to popsat nemohu... myslite, ze mi umira motor? :cry:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon lis 26, 2007 01:57

Hele a dělá to když jedeš do kopce? :lol: :lol:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pon lis 26, 2007 10:47

100KUC píše:Hele a dělá to když jedeš do kopce? :lol: :lol:
:lol: :lol: dela to kdyz radim z jednicky na dvojku, nezalezi jestli jedu do kopce nebo zkopce. Vynechani plynu je nejvice znat pri plne osazenym aute.
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon lis 26, 2007 13:25

Tebou popisované chování většinou způsobuje nesprávné složení směsi.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.

Může k tomu dojít i při správném složení směsi, pokud máš např. pecku na rozdělovači, vadný kabel, unavené svíčky ap.

Začal bych asi tím, že bych proměřil čidla vč. lambdy, zda dávají kolik mají.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pon lis 26, 2007 17:48

DDT píše:Tebou popisované chování většinou způsobuje nesprávné složení směsi.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.

Může k tomu dojít i při správném složení směsi, pokud máš např. pecku na rozdělovači, vadný kabel, unavené svíčky ap.

Začal bych asi tím, že bych proměřil čidla vč. lambdy, zda dávají kolik mají.
Rozdelovac sem si vypujcil na zkousku a nepomohlo to. Palec rozdelovace novy. Kabely mam taky novy, svicky to byla prvni vec, co sem vymenil. Lambdu dal novou, cidla promeril a ukazuji spravnou hodnotu a dokonce je zkousel nahrazovat odporama a nepomohlo to. Nejake dalsi napady?
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » pon lis 26, 2007 18:03

DDT píše:Tebou popisované chování většinou způsobuje nesprávné složení směsi.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.
A co tohle, taky dobrý?

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pon lis 26, 2007 18:07

Lesshuhn píše:
DDT píše:Tebou popisované chování většinou způsobuje nesprávné složení směsi.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.
A co tohle, taky dobrý?
:lol: ..no.. :lol: jeste sem vymenil vstrikovac, snimac otacek, cidlo podtlaku.. cerpadlo dava 2L za minutu... co ted? :scratch:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon lis 26, 2007 18:48

Kolik a kdy ti dava Lambda?
Kolik a kdy ti dava cidlo teploty?
kolik a kdy dava vzduchovka?

BTW: proc jsi to menil, kdyz jsi rikal, zes to meril a bylo to v poradku?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pon lis 26, 2007 22:07

DDT píše:Kolik a kdy ti dava Lambda?
Kolik a kdy ti dava cidlo teploty?
kolik a kdy dava vzduchovka?

BTW: proc jsi to menil, kdyz jsi rikal, zes to meril a bylo to v poradku?
Bylo to napojeny na PC a ukazovalo to stejny hodnoty napeti lambdy pri zapojeny i odpojeny lambde. Tak sem ji raci vymenil. Cidla davaji pri ohratem motoru kolem 300-170 ohm, studenym 5000 ohm, presne dle tabulek proste. Vzduchovku sem nemeril, dal sem tam cidlo podtlaku z vyborne fungujicicho motoru a tim to taky neni. Dokonce sem vyzkousel vymenit k nemu hadicku a furt nic. Jen to zacalo lip chytat.
BTW: meril sem cidla a ty sem zatim nemenil, jen je zkousel pro jistotu nahradit potenciometrem. Pekne to reagovalo na zmeny a menilo ruzne otacky :)
Zaslepil sem EGR ventil a ty zbytecny hadicky co vedou do sani a to zpusobilo, ze motor zacal mit prijemny selest a zlepsil se mi volnobeh, ale cukani to nevyresilo. Takovy zakladni veci jako vymena oleje, filtru.. delam porad a s casovym predstihem. Vymenil sem jeste ECU a porad nic. Jeste neco sem tam delal, ale momentalne si nevzpomenu :kc:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » úte pro 04, 2007 18:38

Mam novy poznatek. Dneska rano to sice fpohode chytlo, ale vzapeti (po 0,5sek. chodu to chciplo) :twisted: Na druhy pokus uz to chytlo normalne. Muze jit o spojitost s tim cukanim na zacatku akcelerace? :scratch:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte pro 04, 2007 19:09

Vidím 2 možnosti :

Buď je ŘJ zblblá z provozu s šíleným vstřikovačem a sonda lambáda tak ubírala, že zmršila celou korekci. Nechtělo by to vynulovat?

Nemáš něco s tlakem paliva před vstřikovačem nebo redukčním ventilem tlaku paliva ?


wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte pro 04, 2007 23:13

wc píše:Vidím 2 možnosti :

Buď je ŘJ zblblá z provozu s šíleným vstřikovačem.........
:scratch: Nemělo tam být "..s šíleným řidičem.."? :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř pro 05, 2007 09:58

Jan Kalina píše:
wc píše:Vidím 2 možnosti :

Buď je ŘJ zblblá z provozu s šíleným vstřikovačem.........
:scratch: Nemělo tam být "..s šíleným řidičem.."? :D
HAHAHAHAHA

100% !!!


PS: For N4NOB1T: Nanobit je nějaký další vývojový stupeň Trilobita ? :D :D :D

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » stř pro 05, 2007 14:53

Tohle vstrikovani nema pamet zavad. A s tou chybou sem to koupil. Dneska rano otocim 3x klickem do polohy zapalovani, aby se to vic natlakovalo a chytlo to napoprve. Takze cerpadlo? Ale meril sem mnozstvi dodavaneho benzinu a bylo presne dle tabulek (za 1min to natlacilo neco prez 2l stavy). Co to jeste muze byt? :scratch:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř pro 05, 2007 19:03

:arrow: Ono nejde tak o množství, jako o tlak.

:idea: Do okruhu připoj budík a změř kolik to natlačí. ať víš, na čem jseš :D

:arrow: Paměť závad nemá nic společného s korekcí pro dosažení požadované lambdy.

:idea: Hledej falešný luft (zpětný ventilek posilovače a.t.d.)

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pon led 07, 2008 14:46

Dneska a predevcirem sem nastartoval asi na dvacaty pokus... :( Hned je znat, ze je venku pod minusem. Proste to chytne a pak nasledne chcipne. Vubec to nedrzi otacky. Asi po desatem skrtnuti uz se to lepsi, ale musim trosku pridat plynu aby to melo tak 3000 ot/min a drzet, kdyz pridam vic nebo min tak to chcipne :( Pustit plyn a nechat to na volnobeh muzu jen po zahrati, jinak chcipa. Staci mu tak 3 min. na zahrati. Pak uz drzi volnobeh a da se s tim jezdit. Ale pri jizde to vynechava, mackam plyn a nic... pak najednou se to rozbehne a uplne vystreli. To same kdyz macknu na plny plyn, hned se to vzpamatuje. Dneska si jedu koupit tlakomer a zmerit tlak paliva, ale mel by byt v poradku, kdyz na plny plyn to jede dobre, ne? :?: :?:
R19 Chamade 16V

lada1
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pát úno 16, 2007 12:34

Nějaký výsledek?

Příspěvek od lada1 » stř led 16, 2008 17:42

Mám podobný problém, ale tolik věcí jsem nezkoušel. Napiš prosím tě, jestli na to přijdeš. Díky

Jaroslav Sladky
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: sob led 05, 2008 22:38
Bydliště: Postoloprty

Příspěvek od Jaroslav Sladky » stř led 16, 2008 20:03

N4N0B1T píše:Dneska a predevcirem sem nastartoval asi na dvacaty pokus... :( Hned je znat, ze je venku pod minusem. Proste to chytne a pak nasledne chcipne. Vubec to nedrzi otacky. Asi po desatem skrtnuti uz se to lepsi, ale musim trosku pridat plynu aby to melo tak 3000 ot/min a drzet, kdyz pridam vic nebo min tak to chcipne :( Pustit plyn a nechat to na volnobeh muzu jen po zahrati, jinak chcipa. Staci mu tak 3 min. na zahrati. Pak uz drzi volnobeh a da se s tim jezdit. Ale pri jizde to vynechava, mackam plyn a nic... pak najednou se to rozbehne a uplne vystreli. To same kdyz macknu na plny plyn, hned se to vzpamatuje. Dneska si jedu koupit tlakomer a zmerit tlak paliva, ale mel by byt v poradku, kdyz na plny plyn to jede dobre, ne? :?: :?:
mrkni na čerpadlo v nadrži,sítko muže být přicpane ,nějakým sajrajtem z benzínu nebo voda.nezapomen na palivový filtr.

lopik
Experienced member
Příspěvky: 660
Registrován: stř úno 28, 2007 21:59

Příspěvek od lopik » stř led 16, 2008 22:56

kdy jsi měnil naposledy vzduchovej filtr?
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř led 16, 2008 23:04

jo co palivový filtr? a dělá ti to zacukání i když máš neutrál a zkusíš ho prutce sešlápnout? to mi dělá na escortu. ale u mě to budou svíce nebo filtr
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » čtv led 17, 2008 21:24

kšanda píše:jo co palivový filtr? a dělá ti to zacukání i když máš neutrál a zkusíš ho prutce sešlápnout? to mi dělá na escortu. ale u mě to budou svíce nebo filtr
tak to asi bude předstihem. ale dělá to už jen na začátku prudký akcelerace při neutrálu. vyměnil jsem svíčky a nasadil jednu podtlakovou hadičku a i chod se zlepšil ale to je podtlakem
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » pát led 18, 2008 10:32

kšanda píše:jo co palivový filtr? a dělá ti to zacukání i když máš neutrál a zkusíš ho prutce sešlápnout? to mi dělá na escortu. ale u mě to budou svíce nebo filtr
To jeste vyzkousim, ale z volnobehu na plnej mam tu nekde na videu a jde to normalne bez zavahani.
R19 Chamade 16V

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů