Pocukavani
Moderátor: Moderators General
Pocukavani
Kdyz uberu a nasledne pridam plyn, tak si to zakucka a pak jede. Asi tak 1,5s to jede cukave a pak to jede normalne. Nejvice je to znat pri razeni z jednicky na dvojku. Cim rychleji pustim spojku a pridam plyn, tim to vic kucka. Musim proto pomaleji poustet spojku a jemne pridavat plyn. Ale kdyz radim a dam nasledne plny plyn, tak to ani necukne. Dela to za studena i za tepla, za studena to mozna obcas vynechava, myslim tim nereagule na pridani plynu, ale jen kratkodobe (1s a dela to jen obcas). Dneska sem zaskrtil hadicku co vraci palivo zpet do nadrze a nijak se to neprojevilo. Skoro vubec zadna zmena. Jinak je to jednobodovy vstrikovani.
R19 Chamade 16V
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Myslím, že to už všichni vědí; i to, že jeho C3J včera zemřel..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Pro upresneni: http://www.youtube.com/watch?v=kfa4Unam ... re=related cas 00:30 >> to pocukani po zarazeni rychlosti, jak to dela takovy to vr vr vr vruuum. Tak to mi to presne dela, vic to popsat nemohu... myslite, ze mi umira motor?
R19 Chamade 16V
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tebou popisované chování většinou způsobuje nesprávné složení směsi.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.
Může k tomu dojít i při správném složení směsi, pokud máš např. pecku na rozdělovači, vadný kabel, unavené svíčky ap.
Začal bych asi tím, že bych proměřil čidla vč. lambdy, zda dávají kolik mají.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.
Může k tomu dojít i při správném složení směsi, pokud máš např. pecku na rozdělovači, vadný kabel, unavené svíčky ap.
Začal bych asi tím, že bych proměřil čidla vč. lambdy, zda dávají kolik mají.
Rozdelovac sem si vypujcil na zkousku a nepomohlo to. Palec rozdelovace novy. Kabely mam taky novy, svicky to byla prvni vec, co sem vymenil. Lambdu dal novou, cidla promeril a ukazuji spravnou hodnotu a dokonce je zkousel nahrazovat odporama a nepomohlo to. Nejake dalsi napady?DDT píše:Tebou popisované chování většinou způsobuje nesprávné složení směsi.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.
Může k tomu dojít i při správném složení směsi, pokud máš např. pecku na rozdělovači, vadný kabel, unavené svíčky ap.
Začal bych asi tím, že bych proměřil čidla vč. lambdy, zda dávají kolik mají.
R19 Chamade 16V
..no.. jeste sem vymenil vstrikovac, snimac otacek, cidlo podtlaku.. cerpadlo dava 2L za minutu... co ted?Lesshuhn píše:A co tohle, taky dobrý?DDT píše:Tebou popisované chování většinou způsobuje nesprávné složení směsi.
Bude se tedy třeba zaměřit na ty součástky, které složení směsi ovlivňují.
R19 Chamade 16V
Bylo to napojeny na PC a ukazovalo to stejny hodnoty napeti lambdy pri zapojeny i odpojeny lambde. Tak sem ji raci vymenil. Cidla davaji pri ohratem motoru kolem 300-170 ohm, studenym 5000 ohm, presne dle tabulek proste. Vzduchovku sem nemeril, dal sem tam cidlo podtlaku z vyborne fungujicicho motoru a tim to taky neni. Dokonce sem vyzkousel vymenit k nemu hadicku a furt nic. Jen to zacalo lip chytat.DDT píše:Kolik a kdy ti dava Lambda?
Kolik a kdy ti dava cidlo teploty?
kolik a kdy dava vzduchovka?
BTW: proc jsi to menil, kdyz jsi rikal, zes to meril a bylo to v poradku?
BTW: meril sem cidla a ty sem zatim nemenil, jen je zkousel pro jistotu nahradit potenciometrem. Pekne to reagovalo na zmeny a menilo ruzne otacky
Zaslepil sem EGR ventil a ty zbytecny hadicky co vedou do sani a to zpusobilo, ze motor zacal mit prijemny selest a zlepsil se mi volnobeh, ale cukani to nevyresilo. Takovy zakladni veci jako vymena oleje, filtru.. delam porad a s casovym predstihem. Vymenil sem jeste ECU a porad nic. Jeste neco sem tam delal, ale momentalne si nevzpomenu
R19 Chamade 16V
Vidím 2 možnosti :
Buď je ŘJ zblblá z provozu s šíleným vstřikovačem a sonda lambáda tak ubírala, že zmršila celou korekci. Nechtělo by to vynulovat?
Nemáš něco s tlakem paliva před vstřikovačem nebo redukčním ventilem tlaku paliva ?
wecka
Buď je ŘJ zblblá z provozu s šíleným vstřikovačem a sonda lambáda tak ubírala, že zmršila celou korekci. Nechtělo by to vynulovat?
Nemáš něco s tlakem paliva před vstřikovačem nebo redukčním ventilem tlaku paliva ?
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nemělo tam být "..s šíleným řidičem.."?wc píše:Vidím 2 možnosti :
Buď je ŘJ zblblá z provozu s šíleným vstřikovačem.........
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Tohle vstrikovani nema pamet zavad. A s tou chybou sem to koupil. Dneska rano otocim 3x klickem do polohy zapalovani, aby se to vic natlakovalo a chytlo to napoprve. Takze cerpadlo? Ale meril sem mnozstvi dodavaneho benzinu a bylo presne dle tabulek (za 1min to natlacilo neco prez 2l stavy). Co to jeste muze byt?
R19 Chamade 16V
Ono nejde tak o množství, jako o tlak.
Do okruhu připoj budík a změř kolik to natlačí. ať víš, na čem jseš
Paměť závad nemá nic společného s korekcí pro dosažení požadované lambdy.
Hledej falešný luft (zpětný ventilek posilovače a.t.d.)
wecka
Do okruhu připoj budík a změř kolik to natlačí. ať víš, na čem jseš
Paměť závad nemá nic společného s korekcí pro dosažení požadované lambdy.
Hledej falešný luft (zpětný ventilek posilovače a.t.d.)
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Dneska a predevcirem sem nastartoval asi na dvacaty pokus... Hned je znat, ze je venku pod minusem. Proste to chytne a pak nasledne chcipne. Vubec to nedrzi otacky. Asi po desatem skrtnuti uz se to lepsi, ale musim trosku pridat plynu aby to melo tak 3000 ot/min a drzet, kdyz pridam vic nebo min tak to chcipne Pustit plyn a nechat to na volnobeh muzu jen po zahrati, jinak chcipa. Staci mu tak 3 min. na zahrati. Pak uz drzi volnobeh a da se s tim jezdit. Ale pri jizde to vynechava, mackam plyn a nic... pak najednou se to rozbehne a uplne vystreli. To same kdyz macknu na plny plyn, hned se to vzpamatuje. Dneska si jedu koupit tlakomer a zmerit tlak paliva, ale mel by byt v poradku, kdyz na plny plyn to jede dobre, ne?
R19 Chamade 16V
Nějaký výsledek?
Mám podobný problém, ale tolik věcí jsem nezkoušel. Napiš prosím tě, jestli na to přijdeš. Díky
-
- Junior member
- Příspěvky: 121
- Registrován: sob led 05, 2008 22:38
- Bydliště: Postoloprty
mrkni na čerpadlo v nadrži,sítko muže být přicpane ,nějakým sajrajtem z benzínu nebo voda.nezapomen na palivový filtr.N4N0B1T píše:Dneska a predevcirem sem nastartoval asi na dvacaty pokus... Hned je znat, ze je venku pod minusem. Proste to chytne a pak nasledne chcipne. Vubec to nedrzi otacky. Asi po desatem skrtnuti uz se to lepsi, ale musim trosku pridat plynu aby to melo tak 3000 ot/min a drzet, kdyz pridam vic nebo min tak to chcipne Pustit plyn a nechat to na volnobeh muzu jen po zahrati, jinak chcipa. Staci mu tak 3 min. na zahrati. Pak uz drzi volnobeh a da se s tim jezdit. Ale pri jizde to vynechava, mackam plyn a nic... pak najednou se to rozbehne a uplne vystreli. To same kdyz macknu na plny plyn, hned se to vzpamatuje. Dneska si jedu koupit tlakomer a zmerit tlak paliva, ale mel by byt v poradku, kdyz na plny plyn to jede dobre, ne?
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
jo co palivový filtr? a dělá ti to zacukání i když máš neutrál a zkusíš ho prutce sešlápnout? to mi dělá na escortu. ale u mě to budou svíce nebo filtr
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
tak to asi bude předstihem. ale dělá to už jen na začátku prudký akcelerace při neutrálu. vyměnil jsem svíčky a nasadil jednu podtlakovou hadičku a i chod se zlepšil ale to je podtlakemkšanda píše:jo co palivový filtr? a dělá ti to zacukání i když máš neutrál a zkusíš ho prutce sešlápnout? to mi dělá na escortu. ale u mě to budou svíce nebo filtr
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů