Příspěvek
od Renaulťák » stř dub 13, 2022 08:33
R19 jsem nikdy nemel, ale predpokladam, ze jako u vetsiny Renaultu te doby je starter na zadni strane, v spodni tretine motoru. Byva na tri srouny, vetsinou dva ze strany starteru a jeden ze strany prevodovky. Muze byt jeste uchyceny zadni konzolkou s jednim sroubem.
Elektrika (silny cerveny kabel) je stale pod prodem, tak napred odpojit baterii. Tenky cerveny kablik jde od spinacky. Muze byt pod sroubkem, nebo nasunuty na samce.
Starter vypada takto:
https://aukro.cz/starter-renault-19-r19 ... 6920298053
Kdyz pouze cvaka, tak je predpoklad, ze je nefunkcni kontakt, ktery spina elektromagnet. Muzou byt vsak sedrene, nebo blokovane uhliky, pripadne zadrene lozisko.
U starsich aut je kolem motoru jeste dostatek mista a nemel by byt problem vyndat.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, hmusná modtrá - vysisovana a flekata jiz zamenena za originalni (asi jako u R8 Gordini. Bile pruhy nedavam.