Dobrý deň, potrebujem radu. Môj rencek r19 1.8 16S 99kw nechce spolupracovať. Predom píšem že na diagnostiku sa mi ho nepodarilo napojiť keďže univerzálne diagnostiky sa sním nemajú radi, dokonca ani 900eurová diagnostika. Môj problém je nasledovný. Pri studenom motore rencek chytá na brnk. Ak sa motor trošička zohreje, čož je hneď, tak to už štartuje dlhšie (4-5sekund s pomocou pridávania plynu). ALE, ak je motor zohriatý a já ho vypnem a následne hneď štartujem tak chytí normálne na brnk. Dlhšie štartuje ak postojí cca 5 minút vypnutý... Kde môže byť chyba?
Skúšal som aj 2-3krát naťahovať palivo pred štartom (zapnúť kľúčik--vypnúť, zapnúť--vypnúť) a následne štartnúť ale žiadna zmena. Skúsil som odpojiť snímač chladiacej kvapaliny (aby si motor dávkoval zmes pri prevádzkovej teplote) no žiadna zmena.
Sviečky nové, rozdeľovač nový, káble nové, motor komplet po GO, ale rovnaký problém bol aj pred GO. Keď auto naštartuje tak ide pekne, netrhá, normálne akceleruje, ide ako besné .. Vie niekto poradiť ? Vopred ďakujem.
Dlhé teplé štartovanie
Moderátor: Moderators General
Re: Dlhé teplé štartovanie
Ahoj,
podle mě je při tom ne úplně studeném a ne úplně zahřátém startu špatně namíchaná směs.
Pokud všechno funguje při studeném nebo při zahřátém motoru, budou čidla asi v porádku a průtok paliva taky. Takže já bych se zaměřil na regulaci vzduchu - podle toho, jakým způsobem tvůj motor řeší "sytič" (nemám přímou zkušenost s daným motorem). Z toho co píšeš se mi to jeví jako málo vzduchu v okamžiku, kdy se (říkejme tomu tak) automatický sytič přestavuje z polohy "studený" do polohy "provozní" Prostě jde pozdě. Při běhu motoru to nemusí být poznat, ale při pokusu o start ano.
podle mě je při tom ne úplně studeném a ne úplně zahřátém startu špatně namíchaná směs.
Pokud všechno funguje při studeném nebo při zahřátém motoru, budou čidla asi v porádku a průtok paliva taky. Takže já bych se zaměřil na regulaci vzduchu - podle toho, jakým způsobem tvůj motor řeší "sytič" (nemám přímou zkušenost s daným motorem). Z toho co píšeš se mi to jeví jako málo vzduchu v okamžiku, kdy se (říkejme tomu tak) automatický sytič přestavuje z polohy "studený" do polohy "provozní" Prostě jde pozdě. Při běhu motoru to nemusí být poznat, ale při pokusu o start ano.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dlhé teplé štartovanie
U mě to byla vadná zapalovací cívka, za tepla špatné starty. Ještě bych se mrknul na generátor impulsů, tzv. motýlek...vyměnit, nebo někdy stačí jen očistit.
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů