R21 - nefunguje tachometr...
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
R21 - nefunguje tachometr...
Chtěl bych se zeptat čím vším (krom přetrhlého lanka) by tato nefunkčnost mohla být zaviněna? jinak mám motor 2,2. diky
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
máš eletricky poháněnej nebo mechanicky? u mě to bylo tim že když sem to měl vyndaný a pak to tam dal tak sem bovden (to gumový okolo) neměl až k tachometru. končilo to asi 15 cm od něj a tim pádem to nešlo. stačilo to povytáhnout tak o 10cm a už to běží. ale asi měsíc mi to trvalo
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
to bude asi mechanické, nebo spise jak to mam zjistit? ja to auto mam 4dny občas sliším šelestivý zvuk (opravdu občas), a minulý majitel říkal že když je nad nulou tak že pry to de... ale to se mi zda že to je blbost... je to rv 91 (podle oken - je to dovoz ze švýcarska) a je to ta s postupnou zádí (hatchback)...
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
buď to zjistíš tak že sundáš přístrojovku (nic těžkýho pokud budeš chtít postup. napíšu) a nebo šáhneš tim otvorem od pojistek směrem k přístrojovce a pokusíš se to tam nahmatat.to lanko má asi 2mm průměr. a je v tom gumovym bovdenu.
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No jestli mi tam proleze ruka... napadlo me skusit cely ten bovden postrcit od převodvky, popřipadě ještě odpojit od převodovky a skusit ho potlacit (a promazat)... tak to nějak skusim, a kdybych vyndaval pristrojovku tak se te optam, jinak diky.kšanda píše:buď to zjistíš tak že sundáš přístrojovku (nic těžkýho pokud budeš chtít postup. napíšu) a nebo šáhneš tim otvorem od pojistek směrem k přístrojovce a pokusíš se to tam nahmatat.to lanko má asi 2mm průměr. a je v tom gumovym bovdenu.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nejjednodušší zjištění stavu věci je vymontování těch budíků. Když je budeš mít venku, pak stačí popojet pár metrů a vidíš, jestli se točí náhon a do rychloměru zezadu strčíš sirku a prstama s ní zatočíš - ručička se v případě neporouchanýho rychloměru musí pohnout.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no a ted teda otazka jak ho dostat ven? (přistrojovku)Jan Kalina píše:Nejjednodušší zjištění stavu věci je vymontování těch budíků. Když je budeš mít venku, pak stačí popojet pár metrů a vidíš, jestli se točí náhon a do rychloměru zezadu strčíš sirku a prstama s ní zatočíš - ručička se v případě neporouchanýho rychloměru musí pohnout.
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
z převodovky to nevyndavej. tam je ten plast co to jistí zaoxidovanej a akorát ho rozlámeš.
takže: stínítko mí ze zola 4 torx šrouby.tahem za horní část k sobě ho vyndáš. a vidíš 4šrouby. z nich 2 jsou torxy. ty vyšroubuješ a měl bys mít uvolněnej hořejšek. když se podíváš na spodní stranu tak uvidíš 2 pacičky. na každý straně jednu. ty podebereš dvouma šroubovákama a jsi vítěz. povytáhneš přístrojovku a odpojíš 3 kontakty (jeden má dýlku asi 3 cm) na horní zadní straně. pak uvidíš lanko. to je tušim na tacháči jen nacvaklý.
pro oddělání skla odšroubuješ 2 křížový šrouby (jsou to ty zbylý z těch 4) tacháč vyndáš z prástrojovky tim že odšroubuješ 2 šroubky ze zadní strany. ale to dělej jen v případě že chyba bude na tacháči.
snad jsem na nic nezapoměl, popsal to srozumitelně a hodně štěstí
takže: stínítko mí ze zola 4 torx šrouby.tahem za horní část k sobě ho vyndáš. a vidíš 4šrouby. z nich 2 jsou torxy. ty vyšroubuješ a měl bys mít uvolněnej hořejšek. když se podíváš na spodní stranu tak uvidíš 2 pacičky. na každý straně jednu. ty podebereš dvouma šroubovákama a jsi vítěz. povytáhneš přístrojovku a odpojíš 3 kontakty (jeden má dýlku asi 3 cm) na horní zadní straně. pak uvidíš lanko. to je tušim na tacháči jen nacvaklý.
pro oddělání skla odšroubuješ 2 křížový šrouby (jsou to ty zbylý z těch 4) tacháč vyndáš z prástrojovky tim že odšroubuješ 2 šroubky ze zadní strany. ale to dělej jen v případě že chyba bude na tacháči.
snad jsem na nic nezapoměl, popsal to srozumitelně a hodně štěstí
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Kšilt nad budíkama je na 4 šroubkách, jsou zespodu nad plexisklem. Tam jsou pak taky po stranách pacičky - odpáčí se jednoduše plochým šroubovákem. Budíky jsou možná (pokud to ještě nikdo nerozdělával) pod 2 šroubama - ty uvidíš až odděláš ten kšilt. No a pak budíky nadzdvihnout a vytáhnout ven k sobě. Když to nepůjde, od motoru popostrč bowden náhonu dovnitř. Konektory odpojíš snadno a zpátky to taky nepomotáš - svazky s konektorama zůstanou ve svý poloze.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon čer 06, 2005 12:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů