Asi těsnění

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Radekli88
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: pát úno 05, 2010 23:00

Asi těsnění

Příspěvek od Radekli88 » sob bře 06, 2010 23:40

Zdravím. Potřeboval bych poradit, začalo mi na mojem R21 1.9D po zahřátí a delší cestě hodně jít z výfuku pára s trušku namodralou barvou, auto během jízdy přestane topit a z nádobky na vodu zmizí všechna voda, mohlo by to být prasklé těsnění pod hlavou?

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » ned bře 07, 2010 00:27

ano
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned bře 07, 2010 00:42

velmi pravděpodobné
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Radekli88
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: pát úno 05, 2010 23:00

Příspěvek od Radekli88 » ned bře 07, 2010 09:45

Začalo to všechno tím, že mi praskla hadice, co vede do olejového filtru, je to asi chlazení nebo předehřev nebo co, tak jsem to vyměnit, tak jestli u toho se to nějak nepopraskalo to těsnění. Včera jsem jel pryč večer, auto začalo po zahřátí kouřit tou párou, postupně přestávalo topit, když jsem se díval pod kapotu, tak hadice byly teplé, ale chladič úplně studený a nádobka prázdná, po čase jsem dolil vodu, chladič se zahřál a kouření přestalo, ale při zpáteční cestě se stalo to samé, auto začalo kouřit páru, voda z nádobky se ztratila

klokanF1
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon lis 30, 2009 21:45

Příspěvek od klokanF1 » sob říj 30, 2010 23:40

způsobuje to že mezi blokem a hlavou motoru to těsnění netěsni = takže ti do spalovacího prostoru de voda = páraa.To že ti vaří voda = motor jí spálý :lol:
Renault 19 16v chamade ph1
2X R21 QUADRA
R21 nevada 4x4 ph2
2x sierra 4x4 y kombi plyn bílá,sedan vínová benzí obě DOHC
r21 nevada 12v,3x2.2.2i 2x1.7i 1x diesel a mnoho dalších

pedro.72
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: pát kvě 23, 2008 20:45
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od pedro.72 » ned srp 14, 2011 20:46

klokanF1 píše:způsobuje to že mezi blokem a hlavou motoru to těsnění netěsni = takže ti do spalovacího prostoru de voda = páraa.To že ti vaří voda = motor jí spálý :lol:
to by byla paráda,ale voda bohužel nehoří :-),neřeš to víc a pusť se do výměny těsnění.určitě bych nechal hlavu srovnat a otlakovat.

aha,ted jsem si všimnul datumu,no nic,třeba to pomůže někomu jinýmu.....

Odpovědět

Zpět na „Renault 21“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů