r21 nechce chcípnout. potvora

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

r21 nechce chcípnout. potvora

Příspěvek od kšanda » pát črc 22, 2005 13:51

zdravim. mam dotaz. někdy když dojedu a vypnu klíček, tak motor eště chvilku běží a někdy eště přidá otáčky a pak chcípne. někdy ale nic někdy zase chcípnutí trvá asi 5 vteřin. udělá to tak ze 40% chcípnutí. někdo mi řikal že to je svíčkama. v karburátoru byla původně chcípací cívka ale nefungovala. tak sem jí vyndal a zaslepil.(to by ale vliv mít nemělo, protože to dělalo i při jinym karbíku).
taky když jedu delší dobu konstantní rychlostí, tak to malinko poškubává. ale jen v nižších otáčkách. pod 3000 ot. jestli to ono nebude neochotou motoru jezdit pomalu :D . jinak ale novej motor jede jak formule. :D
díky za rady. kšandís
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob črc 23, 2005 02:10

Tím, že jsi vyndal tu "chcípací cívku", nechal si vypnutí motoru jen na zapalování. V případě vyššího zahřátí motoru, nebo použití teplejších svíček může způsobit detonační nekontrolovatelný doběh motoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » sob črc 23, 2005 17:49

to mě právě taky napadlo. ale před tim sem tam měl karburátory co ani ten "chcípák" neměly (nebyly na něj ani dělaný) a dělalo to taky. jenže tamty to zase uchlastávaly. no tak to se na to asi vyprdnu. pokud to nějak nepoškozuje motor.? jinak díky za odpověď
p.s. je pravda že to vlastně dělá hlavně po delší cestě když při chcípání eště přišlápnu plyn.
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » sob črc 23, 2005 22:40

Když motor nechce chcípnout, sešlápne se spojka, zařadí se cokoliv kromě 1 a R, zabrzdí se a spojka se pouští. Motor chcípne. Funguje to, i když se nestojí na brzdě, auto ovšem před chcípnutím nejprve poskočí, ale to si myslím není od věci, aspoň má ten dojezd trošku elegance (výměna silentbloků se pak stává rutinou). :lol:
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » ned črc 24, 2005 01:01

tak přesně to dělám. ale řadim jedničku :D
proč né jedničku? hrozí přeskočení řemenu?
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Re: r21 nechce chcípnout. potvora

Příspěvek od Rosťa » pon črc 25, 2005 08:43

kšanda píše:zdravim. mam dotaz. někdy když dojedu a vypnu klíček, tak motor eště chvilku běží a někdy eště přidá otáčky a pak chcípne. někdy ale nic někdy zase chcípnutí trvá asi 5 vteřin. udělá to tak ze 40%
mě to u R5 dělá to samý, ale je fakt že se to stane víceméně vyjímečně ale deptá mě to :(
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon črc 25, 2005 11:16

Proč né jedničku? Pokud ti nevadí, že je rázová síla od dobíhajícího motoru schopna autem hýbnout až tak hodně, že ujede ještě pár metrů, tak jedničku.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon črc 25, 2005 13:13

tak k tomu použiju brzdu. ale dneska sem byl u blonďáků. tak to bylo tim že sem měl moc napnutý plynový lanko.proto mi i zůstával vyset plynovej pedál zhruba na 3000 otáček.takže problém je zdá se vyřešen. ťuk ťuk
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon črc 25, 2005 13:49

Pokud si měl volnoběh 3000 ot/min, pak to tím určitě bylo.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon črc 25, 2005 13:58

no jenom když sem nepřizved spičkou boty pedál. po přizvednití měl normální otáčky
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Odpovědět

Zpět na „Renault 21“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů