Kola vzadu do V je opravdu dost divná věc - když se auto přetěžuje, tak pak jsou kola do A.
Když přemýšlím, jak dostat kola do V tak mě napadá jediná věc - najdete slušně velkou plochu s kvalitním povrchem - s povrchem tak kvalitním, že auto nedostanete do smyku, ale převrátíte na střechu. Až najdete takovou plochu, hodíte do kufru odhadem tak 150 - 200 kg. Sednete do Nevady a budete kličkovat s autem po ploše, na hranici převrácení na střechu - kola kloužou smykem po povrchu jen velice neochotně - spíše se skládají pod auto a tak po pár hodinách zastavíte a koukáte na zadní kola a spokojeně konstatujete "pěkný V-tuning".
V praxi je možné na podobné podmínky narazit asi takto: Jedete po dálnici, táhnete naložený vozejk pískem, a on vám začne lítat za autem, šibuje a až zastavíte pronesete větu: "pěkný V-tuning".
Nebo zajedete do tuning servisu a chcete "pěkný V-tuning".
Víc mě toho nenapadá .
S pozdravem Ivan
zadní kola do "V" ...
Moderátor: Moderators General
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Miímochodem přímo v Dialogys je pod obrázkem s rozkreslenou zadní nápravou napsáno, že je zakázáno za ni auto zvedat, a pak je tam napsáno, že se nesmí rozebírat a při zjištěných deformacích jejích částí se mění celá.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Tak tohle je Roberte snad nejpravděpodobnější A ještě jestli to byl ten kameník s náhrobním kamenem v kufru, je to jasný...Možná, že někdo zvedal auto a hever uložil uprostřed nápravy...
Tak tak, štelovat se na tom nic nedá, mění se fšechno
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Anebo měl defekt někde na cestě a zrovna převážel na zadních sedadlech tchýni.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
-
- Junior member
- Příspěvky: 158
- Registrován: stř bře 31, 2004 16:29
- Bydliště: praha
... teď nevím přesně, musím na to kouknout, ale předpokládám, že tam jsou originál od Renaulta. S tím zvedáním je to klidně možné, v servisech se k autům chovají různě už jsem se rozhodl, že tam dám 15" 195/50, tak doufám, že to bude znát, no vlastně jsem o tom přesvědčenejJan Kalina píše:Při běžný provozu nic.. Je vlastně pravda, že při přetěžování by to bylo do "A".
Ještě mě napadlo - když si to Mílo koupil, na jakejch diskách to bylo? Origoš renaulťácký a ET36? V tom sedanu 2.2TI, jak mi tu překáží( ) náprava, byla rezerva s ET42, přestože to stálo na hliníkáčích ET36. Ta rezerva je úplně jiná, než normální kolo, ikdyž je taky 5,5x14" a pneu 185/60R14. Nebylo to na něčem takovým? V Nevadě jsem měl ale rezervu stejnou, jako ostatní kola (dokonce ji tu ještě mám).
PS Možná, že se dostanu alespoň na dopoledne na sraz ...
míla - nevada 2.1TD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů