Bílý šlem na víčku oleje
Moderátor: Moderators General
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bílý šlem na víčku oleje
Ahoj lidi, mám jen krátký dotaz - náhodou jsem zjistil, že se mi dělá na víčku dolévání oleje takový divný "šlem" - něco jako emulze - barva do žlutohněda - nenapadne někoho, co by to mohlo značit ? - auto jede normálně, motor běží bez problémů, má najeto asi 293 tisíc km, mám duální pohon benzíl/LPG, většinou jezdím na LPG. olej se mi neztrácí ani nepřibývá - navíc jsem ho měnil před cca měsícem při 291000km, voda z chladiče ubývá, ale jsem si jistý, že je to některou z trubek chl. soustavy
technické info o autě: Renault 21 Nevada GTX, 2,2i/79kw, r.v. 1988
Díky moc
Karel
technické info o autě: Renault 21 Nevada GTX, 2,2i/79kw, r.v. 1988
Díky moc
Karel
- vlado
- Junior member
- Příspěvky: 116
- Registrován: stř led 07, 2004 17:07
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz asi na Jakuba a další motoráře
ked tam je hnedy humus tak to tecie aj do olejaLucni Konik píše:voda z chladiče ubývá, ale jsem si jistý, že je to některou z trubek chl. soustavy
Karel
zdravim Vlado
Espace II (J637)Quadra 2.2i '92- predane
Espace II (J637)Quadra 2.2i '92- predane
- honza
- Advanced member
- Příspěvky: 294
- Registrován: stř led 21, 2004 17:29
- Bydliště: Č.Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
pokud budeš jezdit jen krátké vzdálenosti v zimě,tak se ti to bude dělat také,mám zkušenost a voda mi neubývala.Protože motor se pořádně neohřeje a tak pak vzniká ten šlem Po ujetí 50km mi to zmizelo .Poradím ujet delší trasu a jestli to tam bude či ne.Záleží taky kolik ti ubývá pokud denně dolíváš 0,2 l tak to pak řeš těsněním pod hlavou
LAGUNA 2,2d už není nyní Peugeot 406
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Nečekej na nic a hned do servisu... nechceš-li si schánět jinej motor
80% těsnění, 20% hlava
80% těsnění, 20% hlava
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No nevím, tenhle šlem jsem měl u všech aut, co jsem kdy vlastnil a pokud toho není moc, tak žádná krize. Když je to jen na víčku a není toho moc, tak je to normální znak vyběhanýho motoru.
Krizi si představuji asi tak:
V mý R25 je po měsíci toho šlemu tak 2 deci a cpe se až do karburátoru, pak to dost tlustou hadici ucpe úplně a olej fouká měrkou.
S pozdravem Ivan
Krizi si představuji asi tak:
V mý R25 je po měsíci toho šlemu tak 2 deci a cpe se až do karburátoru, pak to dost tlustou hadici ucpe úplně a olej fouká měrkou.
S pozdravem Ivan
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s Ivanem i s Honzou, možná by to v tomto období chtělo vyzkoušet na delší trase - pokud se intensita té emulse sníží, měli pravdu ( kondensovaná voda, plyny utíkající netěsnostmi pístů... ).Ivan Rous píše:No nevím, tenhle šlem jsem měl u všech aut, co jsem kdy vlastnil a pokud toho není moc, tak žádná krize. Když je to jen na víčku a není toho moc, tak je to normální znak vyběhanýho motoru.
Krizi si představuji asi tak:
V mý R25 je po měsíci toho šlemu tak 2 deci a cpe se až do karburátoru, pak to dost tlustou hadici ucpe úplně a olej fouká měrkou.
S pozdravem Ivan
Pokud se spíše zvětší množství a "napěněnost" toho šlemu, je třeba spěchat do servisu....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
toho šlemu je velmi málo - je pravda, že jezdím krátké trasy, občas delší, ale toho šlemu se udělá tak, že to zaplní z cca 80% ty prolisy ve víčku oleje a nikde jinde to tím otvorem v motoru nevidím + trvá tak cca 14 dní až 3 týdny, než se to víčko zaplní do těch cca 80% - právě proto jsem z toho zmatenej - dneska jsem na to koukal - je to hodne do žluta
Olej je v pořádku - leju tam polosyntetiku 10W40 jménem Unil Melia2500 - olej přes kamaráda, on se tím nechlubil, ale přes net jsem zjistil, že se to leje ve fabrice do BMW/Mercedes/Porsche. Olej neubývá ani nepřibývá, stále stejný stav, když juknu na měrku, olej má tu barvu, kterou má mít + z výfuku mi voda nejde a vody dolívám tak 0,2l za týden - vím na 100%, že mi někde zlobí ještě nějaká trubka, ale kape to, až když se to ohřeje a to v tomhle počasí nemám naději zjistit (( protože ty 2dcl za týden jsou tak malé množství, že to může vzlínat někde po hadicích ((
Olej je v pořádku - leju tam polosyntetiku 10W40 jménem Unil Melia2500 - olej přes kamaráda, on se tím nechlubil, ale přes net jsem zjistil, že se to leje ve fabrice do BMW/Mercedes/Porsche. Olej neubývá ani nepřibývá, stále stejný stav, když juknu na měrku, olej má tu barvu, kterou má mít + z výfuku mi voda nejde a vody dolívám tak 0,2l za týden - vím na 100%, že mi někde zlobí ještě nějaká trubka, ale kape to, až když se to ohřeje a to v tomhle počasí nemám naději zjistit (( protože ty 2dcl za týden jsou tak malé množství, že to může vzlínat někde po hadicích ((
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
díky za pomoc,
toho šlemu je velmi málo - je pravda, že jezdím krátké trasy - pohybuji se mezi zákazníky po Praze a cca jednou za 14 dnů jedu tak 200km tam a zpět, takže tak 100km najednou , ale toho šlemu se udělá tak, že to zaplní z cca 80% ty prolisy ve víčku oleje a nikde jinde to tím otvorem v motoru nevidím + trvá tak cca 14 dní až 3 týdny, než se to víčko zaplní do těch cca 80% - právě proto jsem z toho zmatenej - dneska jsem na to koukal - je to hodne do žluta
Olej je v pořádku - leju tam polosyntetiku 10W40 jménem Unil Melia2500 - olej přes kamaráda, on se tím nechlubil, ale přes net jsem zjistil, že se to leje ve fabrice do BMW/Mercedes/Porsche. Olej neubývá ani nepřibývá, stále stejný stav, když juknu na měrku, olej má tu barvu, kterou má mít + z výfuku mi voda nejde a vody dolívám tak 0,2l za týden - vím na 100%, že mi někde zlobí ještě nějaká trubka, ale kape to, až když se to ohřeje a to v tomhle počasí nemám naději zjistit (( protože ty 2dcl za týden jsou tak malé množství, že to může vzlínat někde po hadicích ((
díky za pomoc,
toho šlemu je velmi málo - je pravda, že jezdím krátké trasy - pohybuji se mezi zákazníky po Praze a cca jednou za 14 dnů jedu tak 200km tam a zpět, takže tak 100km najednou , ale toho šlemu se udělá tak, že to zaplní z cca 80% ty prolisy ve víčku oleje a nikde jinde to tím otvorem v motoru nevidím + trvá tak cca 14 dní až 3 týdny, než se to víčko zaplní do těch cca 80% - právě proto jsem z toho zmatenej - dneska jsem na to koukal - je to hodne do žluta
Olej je v pořádku - leju tam polosyntetiku 10W40 jménem Unil Melia2500 - olej přes kamaráda, on se tím nechlubil, ale přes net jsem zjistil, že se to leje ve fabrice do BMW/Mercedes/Porsche. Olej neubývá ani nepřibývá, stále stejný stav, když juknu na měrku, olej má tu barvu, kterou má mít + z výfuku mi voda nejde a vody dolívám tak 0,2l za týden - vím na 100%, že mi někde zlobí ještě nějaká trubka, ale kape to, až když se to ohřeje a to v tomhle počasí nemám naději zjistit (( protože ty 2dcl za týden jsou tak malé množství, že to může vzlínat někde po hadicích ((
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Ladislav Ballý
- Člen RCČR
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
- Bydliště: Praha
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bohuzel, takhle jsem to nenasel, musim najit, kde to dela louzicku - je totiz mozne, ze tece samotny chladic nastesti chladic je v replice skoro korunova zalezitost (cca 2000 korun), takze by mi to az tak nevadilo, holt 2165ccm motor ma super slozity chladici system (a to tam mam jeste pripojeny predehrev LPG smesovace, ufff)
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přiznáváš-li, že ti uniká voda hadicemi nebo trubkami, tak ti také uniká tlak v chladícím systému. Jestli je někde lehce fouklé těsnění pod hlavou nedojde k dosažení takového tlaku v systému, aby do oleje pronikalo vody hodně. Vzhledem k najetým kilometrům je dost pravděpodobné, že pístní kroužky propouští stlačenou směs do klikové skříně a v kombinaci s provozem na LPG je cosi na víčku oleje očekávatelné zejména, když není olej dostatečně prohřátý. Závěr bych dělal až poté, co odstraníš netěsnosti na hadicích a potrubí.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů