Motor J7Rturbo do R19?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Motor J7Rturbo do R19?

Příspěvek od LANiN » stř kvě 28, 2008 14:32

čau lidi.. mám snad asi blbej dotaz ale já už přeměřoval místo kóty a podobně a chtěl byc hse pokusit motor z R21 2.0l turbo napasovat do R19..

chtěl bych se zeptat majitelů R21ček jestli tohle je vůber reálné?
nějaké kóty a podobně jsem si sehnal, porovnával i přeměřoval a ono v těch motorech moc veliký rozdíl není...

co si otom myslíte? prosím žádný :off: díky moc
TADY to trochu řeším ale chtěl bych zjistit víc info od majitelů tohodle auta :wink: :idea:
Naposledy upravil(a) LANiN dne čtv čer 19, 2008 13:16, celkem upraveno 1 x.
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř kvě 28, 2008 16:27

Jako dá se udelat vsechno ale tohle asi moc nepujde, motor R21 2.0 Turbo je dost velký atyp, v R19 byly spíš motory co pasovali taky do R5, R9, R11 .....
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » stř kvě 28, 2008 17:02

ahojda videl jsi nekdy R21 2.0 turbo na zivo ?? pokud ano tak sam uznas ze cely motorovy prostor je komplet zastaven ruznymi dily a to 2.0turbo ma este trosku jinak resenej prostor nez R21 bez turba
takze by byl problem ten turbinackej mototr napasovat do i do obyc R21 a to si vem ze devatenacka je o trosku uzsi nez jednadvaca
takze bych to asi ani nezkousel ale je to na tobe ja pisi jen nazor
jednadvacam zdar
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » stř kvě 28, 2008 18:02

krom velikosti motoru nesedí orientace motoru - v R19 je motor napříč, v R21 podélně umístěný -> krom toho, že se ti tam fyzicky nevejde, tak nemáš převodovku - Fkový motory jsou příčný a meji jinou frému na převodovku, tudíž převodovku z R19 nenasadíš a ani by nevydržela točivý moment (k tomu dodám, že R21T má UN1, tudíž hydrauliku u spojky).

Shrnu to - zapomeň na to, sice by se to asi dalo pomocí spousty úprav vyřešit, ale cena toho bude více, než 200 000 Kč za práci a materiál :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » stř kvě 28, 2008 22:35

mno já měřil motoroý prostor obou a rozdíl je max 5cm .. třeba šírka prostoru je +- stejná ale 19ka je o 5cm kratší výša by +- seděla.. mám kóty velikostí obou motorů a rozdíly nejsou tak veliké jedná se vždy max o 5cm což fakt není moc.. navíc co 16V zR19 motor má širší hlavu tudíž na turbíně je zisck místa cca o 1/3.. prostě výška délka šířka motorů je +- v pohdě..
podle toho ce se mě dostalo do ruky a měření v motor. prostoru devatenáctky by tam vlezl.. ale problem je ta převodovka, origo R21 s převodovkou by se dala napasovat ale to by se muselo už řezat do kastle a muselo by se vyrušit minimálně komplet topení což by nebyl problém..
je mě jasný že s tím bude brblačka vymyslet uchyty a určo by se muselo nechat upravit sání + svody .. podle mě to je reálné ale zato dost komplikované.. místo a čím by se to dělalo není žádnej problém :wink: a navíc bych určitě moc ušetřil peněz za ruznej matroš páč známých je všude dost co by zásobovali za malej uplatek :oops: ..
nevíte o někom kdo má tenhle motor k prodeji?
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » stř kvě 28, 2008 22:55

fyzické rozměry nehrají roli - turbo se ti tam nevejde s chladičem a příslušenstvím, nehledě na to, že chladičem z R19 motor 2.0T podle mého neuchladíš - změř si umístění poloos - v případě, že bys do kastle R19 ten motor dostal i s převodovkou a udělal úchyty, tak poloosy budou tak 12cm za místem, kde byly, pokud umístíš motor tak, že poloosy budou sedět, bude ti vpředu čouhat z motorového prostoru cca okolo 15cm, prostě se smiř s tím, že to nejde.

Nemluvím o tom, že standartní 16V podvozek neutáhne 2.0Turbo - musel bys vyměnit i těhlice, brzdy ....
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » stř kvě 28, 2008 23:10

ten motor r21 turbo někdo dal do volva 480 misto te 1.7..
hledám hledám ale nemůžu to najít.. jinka ten motor z volva má uplně stejne uchycení rozměry jako ventil na r19ce..
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » stř kvě 28, 2008 23:56

jenže volvo 480 má cca o 20cm delší čumák, než R19 - nevymýšlej cvokatiny, mám doma jak R19 phase2, tak R21, sice 2,2, ale fyzický rozměry motorů jsou stejné - když postavím svoji Nevadu vedle drahé polovičky R19 tak, aby seděly středy předních kol, tak mám čumák o cca 15-20cm delší - když ti říkám, že to nejde, tak to opravdu nejde.

Pokud chceš mermomocí turbomotor, zkus sehnat 1,7Turbo právě z Volva 480, ten by mohl sednout bez složitých úprav.

Jinak obecně - 2.0 Turbo motor je hodně špatně sehnatelný, přeci jen R21 2.0 Turbo v CZ nebylo mnoho. Bohužel stejně blbě je sehnatelný i ten 1,7T z Volva :-((
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » čtv kvě 29, 2008 00:09

no jo ale to volvo má delší čumák jen protože má naraznik do špičky takže kdybys sundal naraznik tak maš délku klasiku 19ku :roll: ..

ja tu 2,0l t moh mět za pakatel jenže dědula to dal svoji dceři takže bohužel smůla :cry:

když máš teda R19 a R21 tak vem metr otevř si kapoty a měř jen motory v tom prostoru a dej mi vědět :wink: :lol:
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv kvě 29, 2008 06:48

Taky bych to viděl jako velmi obtížně proveditelné.

Ty motory se sobě totiž nepodobají ani trochu... :wink:

wecka :D

PS: netrať čas kravinama, raději kup jiné auto.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pát kvě 30, 2008 19:51

Lanin: já o koze, ty o voze - uvědom si konečně, že nezáleží na velikosti, ale na umístění motoru - někudy ti musí jít poloosy ke kolům. U Renaulta obecně jsou záměnné jen a pouze motory se stejnou orientací montáže - tudíž podélnej motor místo příčnýho jednoduše nedáš.

Jinak kvůli 40koním výkonu bych takový harakiri nedělal ani o něm nepřemýšlel - fakt ti těch konkrétně 43/33 koní stojí za to, abys to vymejšlel a investoval do toho velký peníze ?
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » pát kvě 30, 2008 20:33

Lucni Konik
R19 16V a R21 2l turbo.. vem si to takhle.. kdybych chtěl strčit peníze do ventila aby bylo kompatibilní s foukátkem dal bych do toho minimálně cenu nové ochcávky.. ale když vemu ten motor z R21 strčím ho do R19 a v podstatě jakýkoliv materiál můžu mít za pakatel a ještě k tomu ten motor je už připravený na foukátko tak už není problém zvýšit výkon páč u atmosferickeho motoru se výkon zvedá hoooodně špatně a za nelidské peníze..

a tohle ty nevidíš že? chápej, vím že by to bylo hooodně složite ale mám možnosti prostory material a XXXXXXX nejsem aby se dílko nepovedlo..

auto je prostě můj koníček a tahle výzva se mě hooodně líbí :wink:
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » pát kvě 30, 2008 20:37

wc píše:PS: netrať čas kravinama, raději kup jiné auto.
kdybych chtěl kupovat jiné auto tak bych se na vás s R21čkama neobracel o dotaz jestli je nějaká možnost že to tam napasovat půjde.. sice určitě hodně špatně ale šlo by to proč ne?
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » pát kvě 30, 2008 21:00

vsechno jde to mas pravdu ale budes muset nejak vyresit podbehy a to i ulozeni tlumicu protoze vyssi obsahy u R21 je maji posunute to tu uz nekdo naznacil ale pokud to beres tak ze vsechno jde tak to potom do ty devatenactky muzes nacpat i nejakej sestivalec
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát kvě 30, 2008 22:49

Možná už bylo napsáno vše podstatný Lučnim Konikem, tak to jen shrnu - v R21 jsou jak stejný motory s R19 (C a F, příčný 1.4ka, 1.7ky a 1.9d), tak ty podélný J-motory (2.0, 2.2 a 2.1d). Aby se tam ty podélný motory vešly, existuje R21 s dvojím provedením rámu pod motorem, podběhů, blatníků, nárazníků, příčky mezi motorem a kabinou, podlahové plošiny, řízením, tlumičů,.....zkrátka R21 s podélným motorem má (úplně jinou) přední nápravu víc vzadu, jinak by nebylo kam umístit chladič (a to má ještě ventilátory zvenku před chladičem). Podívej se na krabicoidní čumák R21 a vedle si postav R19. Kdybys chtěl dát J-motor do R19 podélně, musel bys ho tam dát s celým předkem R21, s rámem motoru, nápravou,.. Dávat to tam příčně je stejná utopie. Převodovka, která by to vydržela, by musel být nejspíš ze Safrana (jinam se totiž J-motory příčně nedávaly), k motoru 2.0turbo v R21 byla výhradně UN-převodovka od šestiválce z R25 a stejně by to obnášelo vymyslet jinou nápravu.
A to jsem zmínil jen zástavbu samotnýho motoru s převodovkou. Příslušenství toho motoru se ale taky někam musí vejít. Chladič u toho motoru ošulit nelze, 2 intercoolery taky něco zaberou..

Že jde ten motor sehnat ještě neznamená, že je OK. V čechách bylo R21 2.0L Turbo včetně Turbo Quadra docela dost, ale kolik z nich je dnes v dobrým stavu? Převážná většina z nich je totální mrtvice, narazit na dobrý kousek (auto nebo jen motor z bouračky) bude velmi obtížný. Pokud chceš něco jinýho dát do R19, podívej se po moderních příčných motorech z Mégana, Clia, Laguny atp.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob kvě 31, 2008 11:26

LANiN píše:Lucni Konik
R19 16V a R21 2l turbo.. vem si to takhle.. kdybych chtěl strčit peníze do ventila aby bylo kompatibilní s foukátkem dal bych do toho minimálně cenu nové ochcávky.. ale když vemu ten motor z R21 strčím ho do R19 a v podstatě jakýkoliv materiál můžu mít za pakatel a ještě k tomu ten motor je už připravený na foukátko tak už není problém zvýšit výkon páč u atmosferickeho motoru se výkon zvedá hoooodně špatně a za nelidské peníze..

a tohle ty nevidíš že? chápej, vím že by to bylo hooodně složite ale mám možnosti prostory material a XXXXXXX nejsem aby se dílko nepovedlo..

auto je prostě můj koníček a tahle výzva se mě hooodně líbí :wink:
Jestli si myslíš že koupíš motor R21 2,0 Turbo v dobrém stavu a najezdíš s ním hodně km tak se vzbuď a přestaň brát drogy :lol:
Sportovní auto=Sportovní minulost - Každý mu naložil co se do něj vešlo, pověsti a pohádky o tom že s tím jezdil důchodce na zahrádku a spátky je stejně pravděpodobná jako že najdeš na své zahradě ropní ložisko :D

Obecně každý 10 a víc let jetý Turbomotor je náročný na údržbu, opravu, čas a ještě náročnější na finance :idea: spolehlivostí se taky nemůže rovnat atmosféře, to bys na něm musel udělat kompletní G.O. a vyměnit taky všechno co s tím souvisí a to vychází tak na 200 - 300 tisíc.
Taky to není auto na každodenní dojíždění nebo nákupy v Kauflandu, je to spíš na srazy a akce.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » stř čer 04, 2008 10:34

no ja momentalně teďkom čekám až mě jeden klučina poreferuje co a jak protože našel někde v jeho blízkosti (z čech) že z R21 někdo daval motor do R19ky.. tak počkam co a jak a uvidíme...

jinak se mi ozval klučina co má doma 1pojízdný a 1vrak pro sebe na díly a je ochotný mě poskytnout jakekoliv info.. už jsme poměřili velikosti a
rozdíly u R21 d/š/v +4/0/-5cm (měřene na nejvzdálenějších bodech od sebe) což je uplně perfektni.. zatím ještě něco zjišťuju tak se ještě uvidí co a jak..
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

kubinc
Člen RCČR
Příspěvky: 124
Registrován: stř zář 12, 2007 23:53
Bydliště: Praha 10 na ubytovně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubinc » stř čer 25, 2008 23:31

LANiN píše:no ja momentalně teďkom čekám až mě jeden klučina poreferuje co a jak protože našel někde v jeho blízkosti (z čech) že z R21 někdo daval motor do R19ky.. tak počkam co a jak a uvidíme...

jinak se mi ozval klučina co má doma 1pojízdný a 1vrak pro sebe na díly a je ochotný mě poskytnout jakekoliv info.. už jsme poměřili velikosti a
rozdíly u R21 d/š/v +4/0/-5cm (měřene na nejvzdálenějších bodech od sebe) což je uplně perfektni.. zatím ještě něco zjišťuju tak se ještě uvidí co a jak..

Hele je videt ze tomu asi moc nerozumis a beres jen rozmery jestli se to vejde ale kluci maj pravdu v tom ze to je nerealny stimdle by mel i zkuseny machanik problémy a hlavne tu 19cku zpryznis silenym zpusobem auto abys tam namontoval ostani veci okolo jestli chces udelat tuzing kvuli tomu ze dostanes nejakej vykon navic nez mas to radsi udelej dobrou 19 16v

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » úte črc 22, 2008 10:41

kubinc hele chlape.. já se tady na lidi s R21 obrátil o POMOC jestli to půjde nebo ne..
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » úte črc 22, 2008 14:30

Lanin: a změřil sis pozice poloos ? myslím to, jestli Ti budou sedět poloosy proti nábojům ? rozměry motoru jsou irelevantní, spousta motorů a motorových prostorů rozměrově plus mínus sedí, ale problém bývá právě v tomto ...
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » úte črc 22, 2008 15:12

ja sem se o tomto pred nedavnem bavil s Honzou Kalinou a tem mi rekl ze je to blbost protoze ty rozmery co ty meris muzou bejt treba podobne ale podle nazoru meho je to kravina vem si ze motor z r21 2.0 turbo ani nedas do r21 2.2 protoze je tam jinak resenej vnitrni motorovej prostor a to jestli jsi nekdy videl r21 2.2 motor a okoli tak si reknes jeee tam je mista ale ono houbelec
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

kubinc
Člen RCČR
Příspěvky: 124
Registrován: stř zář 12, 2007 23:53
Bydliště: Praha 10 na ubytovně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubinc » čtv črc 24, 2008 19:56

No a vsichni ti tu rikame ze to nejde takze to ani nemusis zkouset
současnost:
Megane 1.6e RN
minulost:
R19 Chamade 1.7 (šami)neřízena střela
R5 EBS Kábro 1.7

LANiN
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 28, 2008 14:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LANiN » úte črc 29, 2008 09:32

co si budem namlouvat, všechno jde když se chce :wink:
Renault19 Cabrio 1.7i TURBO ??kW, 4.st Automat, Klima, KW Sport2 = LOW & "FAST"
Daily - Rover 620i r.v.93 LPG = 1.5kč/1km

Obrázek
http://lanin.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte črc 29, 2008 11:03

Jasně, ale ne v takovém finančním rozmezí jaké sis stanovil :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » čtv črc 31, 2008 12:18

Tak jestli se ti to povede a bude to funkční (tím nemyslím že to nastartuješ) ale bude se s tím dát jezdit Tak máš u mě BEDNU Vodky !! :shock: :lol:
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Odpovědět

Zpět na „Renault 21“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů